Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Geen ervaring met drugs op echt gekke plekken behalve dat toen ik met m'n vriendin bij haar ouders ging vertellen dat ze opa en oma zouden worden ik nog knetterstoned was van de hasj-melk die ik eerder die dag had genomen. Verder... Paddo's in een klein bootje tussen de weilanden. Niet relaxed. Wij hadden het enige licht in de weide omtrek en de kajuit zat in no time vol met dikke kruisspinnen."
"Het gevoel van 'out gaan' kan door allerlei dingen veroorzaakt worden. Lage bloeddruk, te snel opstaan, te weinig gegeten/gedronken, oververhit. Ik ben zelf een keer flauwgevallen aan de bar in de Melkweg toen ik had geblowd omdat het gewoon veel te warm was en ik niks had gedronken. Was waarschijnlijk ook wel gebeurd als ik niet had geblowd. Iets wat vrouwen wordt aangeleerd die veel last hebben van flauwvallen is bij de eerste gevoelens van duizeligheid de bil- en bovenbeenspieren keihard aanspannen. Dit forceert het bloed weer naar boven, richting de hersenen. Geen idee of dat helpt als je het gevoel krijgt dat je out gaat op wiet maar je kan het proberen."
"Ik was 25 en met m'n beste vriend (een die hard blower) in Zwitserland. Ging echt super, super goed en achteraf dacht ik: "why the fuck heb ik dit nooit eerder gedaan?""
"Voor het eerst seks terwijl we high waren is wel behoorlijk memorabel. Veeel te high aankomen bij Amsterdam CS terwijl je denkt dat je op de Nieuwmarkt staat en je vervolgens afvragen of De Waag altijd al zo groot was."
"Ik ga elk jaar wel een paar keer naar de sauna en heb altijd al eens willen blowen voordat ik dat doe. Ik zou me zelf meer zorgen maken over onopvallend high rondlopen tussen ettelijke naakte dames dan over of m'n hartslag of vochtgehalte wel in orde is Als je je zorgen maakt over of het wel gezond is dan hou je het toch lekker bij de bubbelbaden, kruidenbaden, etc? Als je je ok voelt kun je altijd eens een wat minder warme sauna proberen voor een paar minuutjes en zo langzaam opbouwen. Ik zou het niet te bont maken en van die extreme warm/koud scenario's doen, dat je ook nog in een ijsbad springt ofzo. Dat lijkt me niet zo goed voor je hart in die situatie. Het eerste waar ik in zou duiken is zo'n zoutbad waar je lekker in kan dobberen. Laat vooral weten of het allemaal relaxed was!"
"Een vriend van me is DJ. Toen hij een keertje knetterstoned op 't vliegveld van Stockholm aankwam werd hij apart genomen. Hij had niks bij zich maar zag er nogal stoned uit (liep bwvs in z'n pyjama met een zonnebril op). Toen ze hem vroegen of 'ie geblowed voor 'ie op 't vliegtuig was gestapt zei hij eerlijk "ja". Ze hem toen toch wel duidelijk gemaakt dat hij dat echt niet moet doen en dat ze hem zonder pardon op een vliegtuig terug kunnen zetten als ze daar zin in hebben. Dus: blowen voor het vliegen: prima, maar zorg dat je er een beetje normaal uitziet"
"De laatste keer dat ik bij Abraxas in Amsterdam (vlak bij de Dam) was heb ik daar zeker weten space brownies te koop zien staan."
"De beste wiet die ik ooit gerookt heb is NL 5X Haze, daar raakte ik echt volledig de weg van kwijt. Op een fijne manier. Als hasj weet ik niet of dit telt maar een vriend van me had een mooi bodempje van die gefilterde kristallen onderin z'n grinder. Daarover is een woord genoeg: zoeffffff..."
"Hoeveel zat er in die ene joint?"
"Radeon915 zei: Leuk reportje! trippen in de duinen kan ook bijna gewoon niet fout gaan, er is altijd zo veel kleur en awesomeness van moeder natuur Klik om te vergroten... De Nederlandse duinen zijn fucking awesome. Ik woon er om de hoek en kan er echt geen genoeg van krijgen. Mijn vrienden ook niet trouwens want ik heb voor hun in de loop der jaren al een keer of 5 als sitter in de duinen een trip begeleid. Mag ik vragen in welke duinen (bij welk dorp) deze trip was?"