Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat the f gebeurde er?

Wat the f gebeurde er?

24 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
SarzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Waarom wordt ik nou nooit meer zo KK stoned:(
D
DuZoonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Even van tevoren :Ik snap dat mensen bij deze vraag gaan klagen dat ik eerst had moeten zoeken maar ik vindt dat dat niet zo is omdat dit iets persoonlijks is en het van persoon op persoon kan verschillen.

Eerst wat informatie over mezelf misschien helpt dat erbij; Ik ben 15 jaar oud niet echt groot voor me leeftijd en ik heb hiervoor zo'n 25 keer geblowd.


Het zat zo:

Ik ging laatst smoken met wat vrienden en we waren met ongeveer 8 man die echt smookte. We hadde 3 skunks gehaald. Ik zelf had hier ongeveer het meest van en dan ook nog allemaal maxxe en shotjes en dat soort onzin. Na een tijdje ging voor mij alles in fases zegmaar. Ik zag het beeld per halve seconde alsof je uitgaat met zon wit knipperrend licht. De ruimte tussen mijn heupen en mijn voeten voelden aan als een soort gelei waar ik geen controle over had. Ik voelde dat het fout zou gaan dus we gingen naar de burgerking om ff cola te halen. In de rij moest ik echt alles geven om wakker te blijven ik had het gevoel dat ik knockout zou gaan. Het lukte me net aan om me bestelling door te geven. Toen had ik in totaal 1 liter Cola opgedronken en 2 zakjes suiker omdat ik hoorde dat je dat moet doen als je niet goed gaat (zoveel mogelijk suiker). toen gingen we maar naar buiten om mij uit te laten spacen. Ik voelde me egt niet goed want ik was bang dat ik bad zou gaan. Ik moest kotsen maar ik kon het nog net tegenhouden waardoor het alleen bij kokhalzen bleef. Na een tijdje werdt het minder en ging ik maar naar huis. In mijn bed leek het wel alsof ik zweefde en de volgende ochtend (moest alweer om 6e op en lag er pas rond 2e in) voelde ik me gewoon een klein beetje stoned.

Nu wil ik weten. Is dit nouw bad gaan? En heb die cola enzo waarschijnlijk geholpen en wat was er gebeurt als ik dat niet had?
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gebeurt weleens, ik heb zelf ooit zo'n ervaring gehad na een halve joint (en die nog met een maat gedeeld) terwijl ik goed in mn vel zat, lekker had gegeten, niks gedronken. En dat terwijl de hoeveelheden die we normaal wegsmoorden er toch niet om logen :P

Gewoon van tevoren zorgen dat je genoeg gegeten hebt, en zoete dingen helpen ook altijd als het wat minder lekker gaat.

Enne, als je niks was gaan eten had je waarschijnlijk zwaar over je baard gegaan, misschien out.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Klinkt als een bloeddruk daling :grin:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kotsen moet je niet tegenhouden. Kotsen is lekker als het nodig is. Dan maar opnieuw eten :)
D
DuZoonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jah maar met alcohol voel ik me ook nooit beter als ik het eruit gegooid heb:P
dan gaat het alleen maar door
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wacky zei:
Kotsen moet je niet tegenhouden. Kotsen is lekker als het nodig is. Dan maar opnieuw eten :)
Klik om te vergroten...

Dat dacht ik dus ook, erna had je je beter gevoeld. En zelfs tijdens het kotsen een opkomend gevoel van tevredenheid en geruststelling gekregen.

Ik denk dat dextro/druivensuiker je wel goed geholpen had :wink:.

Smoke ze! :stoned:


btw, je bent pas 15 jongeman, let jij eens even op je gezondheid! :rock:
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik denk dat die liter cola je ook wel lekker miselijk maakt drink de volgende keer ook wat minder daar van zou ik zeggen
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flink bewegen helpt ook beter dan gaan liggen of douchen. Maar ik heb dat ook wel eens gehad. Ook na een niet bijzondere hoeveelheid dat ik alles schokkerig zag en ziek werd. Een goed uur later was het over en was ik gewoon een beetje stoned. Had daarna 's avonds ook nog geblowt en nergens last van.
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#10
of je kiest voor cola , of voor suiker

samen mixxen van deze twee = schuimvorming

in jouw geval vond dat dus in je maag plaats.

voortaan > bij het smoken een flesje maaza sippen om je suiker-dip na het smoken voor te zijn / op te vangen.

een broodje eten van te voren is ook wel goede bodem.

als ik in gelegenheid ben , zet ik een pot thee bij het smoken.
het versterkt de kalmheid van de high , en als je er suiker in doe hoef je niet zo vaak naar de Wurger King, of de Mc Crack.

in noodgevallen is een zakje suiker alleen al genoeg om een black out te voorkomen.


ice o lator joints op het strand= pot suiker of pot honing mee nemen.
D
DuZoonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Okej bedankt jongens,

k vrees dat ik door deze ervaring wel minder ga smoken:P:wink:
D
DuZoonLid
01-01-2024, 00:00
#12
okeej, thnx voor de reacties en de tips.
Ik heb ze vaak genoeg gebruikt en ik blowde nog lang en gelukkig....:P

:stoned:
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vitamine C schijnt ook te werken. Ik heb zelf altijd wel wat dextro energy liggen.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#14
Een kopje thee met suiker helpt ook wel eens, lekker gaan zitten, een beetje uit de buurt van nuchtere mensen. of een ijsje.
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#15
heb dit ook vaak hgehad ben er nu aan gewent sta elke morgen op met een jointje op de leegemaag

mijn tip blow wat rustiger :stoned: als je te veel achterelkaar door hijst gebeurt dit mij mij ook vaak
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#16
kan die games verkopert hierboven mij ff grondig gekickt worden - uit dit topic , en uit dit forum???? :grin:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Zorg er voor dat je wat te drinken op zak hebt, een snoepje ofzo en niet te snel hijsen inderdaad, misschien wat vitamientjes naar binnen werken en als je niet meer kan lopen zorgen dat 1/2 maten je oppakken en een rondje met je lopen halverwege kun je weer op je eigen benen staan. Chill ze :stoned: :beer:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#18
Echt bad wil ik het niet noemen. In het begin, toen ik begon met smoken, heb ik dit ook wel is gehad. Elke blower heeft vast wel is 1 of meerdere keren meegemaakt dat je er wat ziek van werd. Had je van tevoren wel genoeg gegeten en gedronken. Dat wil geloof ik ook nog wel is helpen. Ben zelf wel is echt helemaal para-trippend van wiet geworden, echt bad gaan is wel mogelijkk..


+ je luistert teveel kempi :grin:
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Nog nooit zoiets gehad... En ik heb maanden lang non-stop aan de waterpijp gezeten. Was dan ook 3/4 van de tijd KO op mijn bed of op de grond. :tearsofjoy: Ja ik kan er nu wel om lachen. Toen niet echt, was wel zonde van mijn tijd en ik ging er alleen maar meer door smoken. Sliep wel veel uiteraard. Terwijl ik daarvoor jarenlang slaaptekort had, das ook een manier om te compenseren. :grin:
S
SmapsLid
01-01-2024, 00:00
#20
HAHAHAHAHAHA!
Wist niet dat jij dit topic had gemaakt.
Ik zat dit zo te lezen, en dacht echt van: Wtf dit komt me bekend voor, als ie het nu over de burgerking gaat hebben is het Yant.
En ja hoor.
Maar was wel grappig:tongueout:
Later

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."