Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Seen me boy, Je moet de ganja gebruiken op een verstandige manier. Zoveel mogelijk ''smoken'' is niet stoer ya seen? de herb heeft jou gestraft en dat voelt kut. Begrijp me niet verkeerd, heb het ook wel eens gehad maar ik laat het altijd over me heen komen, hou altijd je gedachte rustig. Zodra je para wordt in je hoofd ga je pas echt fout. Altijd blijven denken ''Het is zo weer over, voel er straks niks meer van en is alles weer normaal'' Jah Bless!"
"TrippyShit zei: Dat zit gewoon tussen je oren. Zelfs toen ik 2jaar blowde werd ik nog relaxt stoned van minder dan een halve gram in een jointje. Je bent niet pas stoned als je alleen maar stom zit te lachen enzo he. Helemaal als je elke dag rookt en zoveel dan wordt je op het laatst gewoon relaxt van blowen. Tuurlijk zijn er ook lachkicks enzo maar niet zoals vroeger. Pas als je 30jaar rookt kan ik me voorstellen dat je er een gram in moet gooien om relaxt stoned te worden. Na 1 jaartje hoor je van een halve gram in je joint nog gewoon stoned te worden. Dat zit gewoon tussen je oren. Mijn mening.. Klik om te vergroten... Irie bredren, Heb hier niks aan toe te voegen."
"Seen, Heb hier maar één ding op te zeggen: One who enjoys the herb, enjoys his/her life. Give thanks and praise!"
"Irie, Als jij aan het blowen bent, denk je dan vaak aan dat gevoel? Ik zou zeggen let daar eens op, want dat kan ook onbedoeld dat gevoel weer opwekken. Maarja als ik jou was zou ik dat gevoel gewoon achter me laten en het nog een keer proberen, ik heb namelijk ook zoiets meegemaakt, heb er toen een tijdje last van gehad maar na verloop van tijd gaat dat gewoon weer weg hoor. Jah Bless,"