Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Binnekort ga ik "alweer" naar een kliniek,(Novadic Kentron - Vught) deze keer zal ik de standaard 2 weken detox moeten doorgaan. ik wil hier zeker voor gaan, vooral omdat de vorige keer 2 maaden opname niet genoeg waren geweest, ik was 18 en volgde eigenlijk nog een studie, het enige waar ik toen aandacht was mijn diploma halen. ik mocht vervroegt weg, met advies te stoppen met studie en me richten op mijn problemen. ik was toendertijd dakloos, ik was uit huis gestampt en werd 4 weken lang opgevangen in Portaal 040 in Eindhoven.ik had sinds kort een nieuwe vriend die woning zoekende was. ik ging met ontslag toen we het pand net 2 dagen hadden. ik ben er meteen met hem ingetrokken. ik had ook geen andere verblijf plaats. helaas ben ik die zelfde week nog terug gevallen. nu bijna een jaar later wil ik het opnieuw proberen, alleen zit ik weer met het probleem, mijn studie. ik krijg alle ruimte van school, maar die hebben ook geen andere keus. die kennen geen studenten met dit soort problemen, ( agragische boeren kut school). maar ik heb eigenlijk niks aan me opleiding, we hebben geen ruimte voor praktijk, we hebben geen lesmateriaal en geen leraren meer, ik zit hier zo enorm mee. ik moet wel betalen dat lesgeld bedrag van maar liefst 1030 euro.. ookal ga ik niet. dus ja stoppen kan ik ook wel doen, maar dan heb ik geen inkomsten meer, ik leef nu van het zielige "studiefinancering" ik wil dit graag opnieuw proberen,afkicken!! maar er is toch iets, iets, wat mij dit keer zo hard afschrikt maar wat weet ik niet,de eerste keer had ik dit niet, ik had serieus het gevoel dat ik er echt wel zou komen, ook al bevond ik mij in zeer labiele, pshygose achtige toestand.! maar ja, ik ga het zeker wel proberen!!"
"ff tussen door. ik heb vorig jaar ondanks mijn halfjarig afwezigheid in totaal, toch mijn Diploma gehaald"
"wiet is verslavend,en ja er zijn afkickverschijnselen. ik blowde elke dag en niet zo zuinig ook. ben toen ineens gestopt het moest wel! 3 maanden lang een hel. maar vooral de eerste weken kon ik echt niet slapen, had extreme hoofdpijn en natuurlijk ook heel veel zucht, ik werd angstig en werd paranoide. na die tijd ben ik opgenomen geweest voor 2 maanden, op de detox werd ik ook volgestopt met valium e.d. maar geloof me, voor de mensen die echt verslaafd zijn aan cannabis, zullen als ze stoppen afkickverschijnselen krijgen."
"lekkere dikke white widdow joint, met sigarette gruis!"
"ik weet nog goed dat ik een aantal jaartjes geleden ook mijn eerste hijs nam van een joint.. ik deed er ook bij slikken kei vervelend gewoon.."
"mhhm dat verschilt per persoon eigenlijk.. ik werd er in het begin zo vet relx van. god zo'n gevoel heerlijk gewoon. ik kon het 2 jaar doen zonder problemen ofwat. daarna werd ik er eigenlijk wel afhankelijk van. ik smokte veel meer en vaker. het gevoel wat ik van de wiet kreeg was gewoon te heerlijk. ik vergat hierdoor ook echt mijn problemen. ik werd hier relxd van en dacht niet na over mijn zorgen. ook met school, zo deed ik geen huiswerk en allerlei andere dingen niet meer, ook raakte ik eigenlijk heel vaak in de war, en wist heel veel dingen niet meer, gewoon vergeetachtig als de pest, maar vooral dat in de war zijn is echt klote.maar dat gevoel na een joint , gewoon alls chill en relx. nou kun je zelf wel bepalen hoe vaak en hoeveel je wilt doen enzo. maar ik kwam er helaas niet zo makkelijk van af. maar egt je voelt je zo fucking chill en relaxt gek! heerlijk man! krijg nou al zin om naar de shop te gaan ..."
"nou, het is zo ik gebruik ongeveer 8-9 gram wiet in een week. mijn hoofd is niet stil zonder dat ik een jointje heb gerookt, ik heb hoogstwaarschijnlijk ADD en ze willen dit allemaal verder onderzoeken, ook hebben ze vastgesteld dat ik borderline heb, maar ik vraag me dan af, waarom geven ze dan geen fatsoelijke medicatie zodat ik gewoon die jointjes niet meer nodig heb, om die kut snelweg in me hoofd stil te zetten, ik ga egt kapot van de drukte in me hoofd. het blijft door razen. heb er nu ongeveer al vanaf me 13de last van! ik ben het huis uitgezet omdat ik woonde in bizarre omstandigheden., Moeder die Psygisch niet goed functioneerd, haar vriend die mij weg aant werken was, en me zusje met Autistische vormen en ADHD. ik werd egt helemaal gek daar. maar door het gedoe was ik vaak weg, en ja dan komt de waarheid boven water. ik gerbuik voornamelijk wiet, en vlucht afentoe verder als het kan."
"het gevoel dat je weer nuchter wordt, hiih kan ik echt niet tegen volgende dan maar weer"
"je net gedraaide joint kwijt bent, hysterisch zoeken rond om jou heen, tas overhoophalen, heb je m gewoon langs je glegd om je vuur te pakken..."
"skunk roermond"