Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Wat zijn legale RC met een effect dat de moeite waard is? Neo Dove is inderdaad ZEKER de moeite waard. Niet alle smartshops verkopen het en de orginele Neo Dove is al illegaal maar er is alweer een vervanger voor. Zelf nog niet geprobeerd omdat ik van de orginele Neo Dove een tolerantie voor serotonine stimulerende middelen kreeg waardoor ik zelfs nu nog (maanden later) XTC/MDMA niet volledig kan voelen. Een paar weken geleden was het zelfs nog zo erg dat na een uurtje de werking van een pil gewoon compleet stop werd gezet. Heel erg jammer. Maja ik deed het ook wel iets te vaak dus dan krijg je dat, alleen de tolerantie duurt dus echt maanden en dat vind ik het niet echt waard. Ik wil zoiezo nog wel methylon en 4-FMP proberen en die zijn dus (blijkbaar) niet zo moeilijk te krijgen. Wel aan de dure kant, dat wel."
"2C-B werd in de jaren '80 verkocht als legale XTC. Ik moet 2C-B zelf nog een keer proberen maar momenteel zal de gemiddelde dealer geen idee hebben waar je het over hebt als je vraagt naar 2C-B. Ik vind het wel grappig hoe het hier op DF snel aan populariteit wint. Ik denk dat we over een paar jaar allemaal aan de 2C-B zijn. :P Het moet zich nu nog een beetje bewijzen, en zoals ik al zei, bijna niemand kent het. EDIT: psywell_3 zei: mijn advies is als je het snuift proef eerst wat op je tong voor de zekerheid. Klik om te vergroten... Dat zou ik dus NIET doen want als het dan speed is, dan heb je snel een joekel van een chemische brandwond te pakken. (Ik heb dit zelf meegemaakt, en ja, mijn tong is weer 100% herstelt.) Met coke ook, maar dan krijg je allemaal gaten in je tong. Hoe dan ook, doe NOOIT poeder op je tong en al helemaal niet als je geen eens weet wat het is."
"Als ik het goed begrepen heb zit er mephedrone in die Neo-Dove capsules. Als dit zo is, dan moet ik zeggen dat het me erg goed is bevallen. Een beetje een vage rush (ik heb het gesnoven), het stimuleerd heel erg sterk en je word er empathischer door. Veel empathischer. Maar goed toen probeerde ik speed en toen kon mephedrone daar natuurlijk niet aan tippen."
"Nadat ik me vandaag helemaal heb verslapen en toch geen moer meer te doen had besloot ik om een van mijn Bromo Dragonfly zegels te nemen. Hij ligt nu onder mijn tong en ik zal proberen een trip report te schrijven, heb dit nog nooit gedaan en ik ben benieuwt in hoeverre mate ik hiervan van de kaart zal raken aangezien ik niet precies weet welke batch en welke dosering ik heb genomen. Dom? Meh, als je mijn andere posts hier op DF hebt gelezen zul je weten dat dit verreweg een van de minst domme acties is die ik ooit heb ondernomen. :P Ik weet dat het heel lang kan duren voordat er iets gebeurt dus ik ga niet bijpakken, want de verhalen over overdosering zijn vrij heftig met zelfs een dissociatieve werking zoals bij Ketamine, DXM en PCP. Heeft er iemand anders ervaring met Bromo Dragonfly? Misschien tips van ervaren gebruikers? Ik hoor het wel."
"Maar DOB is ook een amfetamine gebaseerde psychedelic, dus het is een stimulerend middel wat dus de functie van anti-psychotica tegenwerkt. En dat Bromo hetzelfde als DOB is (dat zei iemand hier op DF een keer) is bullshit. Bromo is puur psychedelisch, het heeft geen stimulerende werking. Bovendien is Thorazine een heel oude anti-psychotica, hoe komen jullie daar überhaupt aan?"
"RSW zei: Beide zijn amfetamines. Klik om te vergroten... Aha. Dat verklaart wel het een en het ander. :P"
"Je realiseert je hopelijk wel dat je geen Ketamine nodig hebt om uit je lichaam te treden. Ik wou me ooit wel IM laten injecteren met Ketamine, maar naar alle waarschijnlijkheid is rectale inname (nog steeds niet de kans gehad om het te doen helaas...) vele malen beter aangezien de duur van de K Hole verdriedubbelt word."
"Die hoofdpijn is puur geestelijk. Maak je geen zorgen over lichamelijke schade. Ik heb af en toe ook hier en daar pijn, en ik trip 24/7 zonder drugs te gebruiken. Heeft te maken met de chakra's en de meridianen. Maak je geen zorgen."
"Pijn heb ik af en toe op de raarste plekken. Dat wil zeggen dat er te veel of te weinig energie in die specifieke plek zit. Dit kan komen door blokkades. (Of veel engere dingen.) Het kan ook komen doordat er meer energie door je stroomt dan normaal (dus tijdens meditatie, maar dus ook tijdens een trip) waardoor een zwakkere "plek" (ik houd het even simpel) opvalt in de vorm van een steek of een pijnlijk drukkend gevoel. Ik had tot een paar weken geleden een energie lek in mijn keelchakra, waardoor ik soms tijdens meditatie een extreme pijn voelde in de hele linkerkant van mijn hoofd. Daar had ik dus weer te weinig energie omdat het niet lekker kon doorstromen. De lek is inmiddels weer gedicht."
"Een CNS stimulant. Het is dus speed maar dan zonder het vermageren enzo. De eetlust word dan weer wel onderdrukt dus het kan nog steeds gebruikt worden als vermageringsmiddel."