Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"fix hte in cakjes, of maak hasjolie en flikker dat in een 0,5 liter fles heb je wel genoeg"
"Ik denk dat je wel gelijk hebt. Dat zou ook kunnen veroorzaken dat mensen abnormale effecten (denken) te krijgen die je niet eens krijgt van THC."
"Jah maar hij is toch gewoon weer actief omdat iemand heb gereageerd dus wat is het probleem dan?"
"Het was wel grappig dat die 5 meiden je op een rijtje stonden uit te laggen :P"
"meestal is er wel zon prijskaartje. probeer alles gewoon een keer uit van goedkoop naar duur en zo weet je vanzelf wat je het lekkerst vind. smaken verschillen"
"Even van tevoren :Ik snap dat mensen bij deze vraag gaan klagen dat ik eerst had moeten zoeken maar ik vindt dat dat niet zo is omdat dit iets persoonlijks is en het van persoon op persoon kan verschillen. Eerst wat informatie over mezelf misschien helpt dat erbij; Ik ben 15 jaar oud niet echt groot voor me leeftijd en ik heb hiervoor zo'n 25 keer geblowd. Het zat zo: Ik ging laatst smoken met wat vrienden en we waren met ongeveer 8 man die echt smookte. We hadde 3 skunks gehaald. Ik zelf had hier ongeveer het meest van en dan ook nog allemaal maxxe en shotjes en dat soort onzin. Na een tijdje ging voor mij alles in fases zegmaar. Ik zag het beeld per halve seconde alsof je uitgaat met zon wit knipperrend licht. De ruimte tussen mijn heupen en mijn voeten voelden aan als een soort gelei waar ik geen controle over had. Ik voelde dat het fout zou gaan dus we gingen naar de burgerking om ff cola te halen. In de rij moest ik echt alles geven om wakker te blijven ik had het gevoel dat ik knockout zou gaan. Het lukte me net aan om me bestelling door te geven. Toen had ik in totaal 1 liter Cola opgedronken en 2 zakjes suiker omdat ik hoorde dat je dat moet doen als je niet goed gaat (zoveel mogelijk suiker). toen gingen we maar naar buiten om mij uit te laten spacen. Ik voelde me egt niet goed want ik was bang dat ik bad zou gaan. Ik moest kotsen maar ik kon het nog net tegenhouden waardoor het alleen bij kokhalzen bleef. Na een tijdje werdt het minder en ging ik maar naar huis. In mijn bed leek het wel alsof ik zweefde en de volgende ochtend (moest alweer om 6e op en lag er pas rond 2e in) voelde ik me gewoon een klein beetje stoned. Nu wil ik weten. Is dit nouw bad gaan? En heb die cola enzo waarschijnlijk geholpen en wat was er gebeurt als ik dat niet had?"
"Jah maar met alcohol voel ik me ook nooit beter als ik het eruit gegooid heb:P dan gaat het alleen maar door"
"Okej bedankt jongens, k vrees dat ik door deze ervaring wel minder ga smoken:P"
"Wij waren een x aan het blowen en toen ging me vriend nokkie van een J. Hij merkte het al op de fiets richting de supermarkt toen we net klaar waren, hij zat bij iemand anders achterop en hij zag alles met witte stippe erdoor. Een paar minuten later kwamen we bij de super aan en het was kermis, midden in de binnenstad, lekker druk dus. Gaat ie midden in die winkelstraat nokkie en valt ie een fiets omver. Wij hebben hem toen overeind geholpen en de supermarkt in om snel Energy enzo voor em te halen. Daar hield hij et ook niet uit want die poortjes die opengaan daar ging ie achteraan lopen toen die zich opende en je raad het al; hij ging nog een x nokkie. Toen heeft 1 iemand hem naar het strandje geholpe (100 meter verder) en ik ben samen met iemand eten gaan inkopen. Die kassavrouwtjes vroegen nog wel ff wat er was gebeurt enzo met hem aan ons en wij zeiden gewoon dat ie last had van aanvalle. Maar toen ie zen suiker binnenkreeg ging alles weer goed. 1 van ons 4e die zat em ook dik te spacen btw."
"Ik ga straks dus eventjes blowen. Ik heb net mezelf geleerd hoe te draaien en heb nu Vloei, tip, tabak en wiet. Maar ik heb geen grinder en ik krijg in een top. Het probleem is ik weet niet hoe je moet crunchen met je handen Ik heb het forum al doorzocht maar niets gevonden. Wie weet het?"