Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Is het nodig om ze te drogen dan? Wij hadden die airsealed dingen van Azarius gewoon in de koelkast gelegd, en toen het zo ver was gewoon opgegeten, was idd wel een beetje vochtig maar maakt dit uit?"
"Ok, nou we hadden ze net 2 dagen liggen dus daar zat het wel goed mee, binnenkort weer doen. Lekker in de zomer. Atlantis truffels zijn toch wel prima voor de tweede keer. Ik had gelezen dat deze iets visueler zijn dan de mexicana"
"Haha, nog nooit gehad. Ik had wel een keer toen ik echt kneiter stoned was dat ik probeerde te pissen, kwam er niets uit, trok ik me broek omhoog en toen begon het opeens te stromen. Niet fijn."
"ExceptionalInsight zei: - Het op magische wijze compleet verdwijnen van mn korte termijn geheugen - Na langdurig gebruik vaak een neerslachtig gevoel - Paranoia - Agorafobie - Slechte weerstand - Altijd verkouden - Altijd moe/verkeren in een zombie-like toestand - Antisociaal gedrag - Luiheid - Lethargie/Onverschilligheid Klik om te vergroten... Dit zijn allemaal van die dingen die alleen voorkomen als je elke dag een paar jointjes wegpaft. Dus je kan nu anti-weed doen maar waarom zou je jezelf het geluk willen ontzeggen van een jointje once in a while. Als je het gebruik behoud tot een paar keer per week of paar keer per maand zijn er volgens mij niet echt nadelen aan. Hiermee zeg ik niet dat er geen nadelen bestaan, ik bedoel alleen maar dat bij niet dagelijks gebruik er niks mis mee is. Ik snap eigenlijk ook niet waarom zoveel mensen hier nog dagelijks blowen als je zoveel hoort over hoe kut het wel niet is, ik heb zelf een keertje een week lang elke dag geblowt in de vakantie en dat was na een tijdje echt niet leuk meer dus minder je je gebruik."
"Vigilante zei: Misschien was het wel wiet van 15 euro per gram, das 85 gram ofzo dat kan je wel roken in 17 dagen als je goed je best doet :P Klik om te vergroten... Ook gewoon niet. Als je wiet van 15 euro/g heb is het vast en zeker potente shit. Dus dan is het sowieso knap lastig om 5 gr per dag te roken."
"Ik heb alleen milde hallicunaties gehad, dat bijvoorbeeld de grond begint te golven of dat sterren in de lucht in eens heel hard bewegen, ook wel eens gehad dat mijn zicht vet vertraagd was, ook een keer zag ik dingen 3 keer dubbel, echt heel vaag, maar ik geniet er wel van"
"Hoi Ik vraag me af of ik een pijpje zou kopen, in principe lijkt het me wel chill om puur te roken maar ik weet niet of het zo'n groot verschil zal zijn. Kan iemand mij vertellen of het roken met een pijpje aanzienelijk beter is dan het roken van een joint? Thanks"
"Thanks, denk dus dat het het wel waard is Kan je ook in coffeeshops bijvoorbeeld glazen pijpjes kopen? Of is dat heel zeldaam."
"K dankje, ik zal een keertje rondkijken of ik ergens iets kan vinden Maar het zoeken naar een chille bong/pijp lijkt het me iig waard. Edit: Hier heb ik een mooie gevonden http://www.azarius.nl/headshop/pipes/glass_pipes/pipe_glass_chamber/ Erg goedkoop en ziet er goed uit"
"Soms heb ik dit ook. Als ik 1/3 oprook van een Reefer (0.9 gr) word ik al spacey. Echt dat alles in schokken voorbij gaat, maar ik doe alleen deze sterke shit met mijn broer en een vriend die dit ook hebben. Dan kan je met ze alle keihard spacen en dat is echt wel heel leuk. Laatst nog gedaan en we hebben toen echt 2 uur doelloos zitten lopen, maar was wel heel cool!"