Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat the f gebeurde er?

Wat the f gebeurde er?

24 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
x
x_wietjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
owh man, egt zonder te smoke wordt ik al kut ziek vn die cola's van burgerking of Mac.
this meer ijsblok met cola, elke keer wordt ik daar ook kut ziek van hihi

volgende x maar watertje met veel suiker ofzow?

:stoned:
R
Rastafari88Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Seen me boy,

Je moet de ganja gebruiken op een verstandige manier.
Zoveel mogelijk ''smoken'' is niet stoer ya seen? de herb heeft jou gestraft en dat voelt kut.
Begrijp me niet verkeerd, heb het ook wel eens gehad maar ik laat het altijd over me heen komen, hou altijd je gedachte rustig. Zodra je para wordt in je hoofd ga je pas echt fout.

Altijd blijven denken ''Het is zo weer over, voel er straks niks meer van en is alles weer normaal''

Jah Bless!
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk dat het psychische hier ook wel wat mee te maken heeft...
je zegt dat je bang was om bad te gaan.. wel ja , als je hier schrik voor hebt heb je ook meer kans om echt bad te gaan...
probeer dit te relativeren (ook al is dat soms moeilijk)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
DuZoon zei:
Jah maar met alcohol voel ik me ook nooit beter als ik het eruit gegooid heb:P
dan gaat het alleen maar door
Klik om te vergroten...

alcohol is ook heeeeell iets anders
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hey DuZoon

ik heb al eens hetzelfde meegemaakt, 2x zelfs ^^

Je kan je echt geen f*ck meer bewegen, alles is super moeilijk, en je concentreren is echt
onverstaanbaar hard..
1 van de 2 keer heb ik moeten kotsen, ik moet zeggen daarna ging het wel een pak beter!

Dusjah.. ik denk wel dat dat 'bad' gaan is :P

Nuja, volgende keer beter^^ :stoned:

Peace!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."