#1
owh man, egt zonder te smoke wordt ik al kut ziek vn die cola's van burgerking of Mac.
this meer ijsblok met cola, elke keer wordt ik daar ook kut ziek van hihi
volgende x maar watertje met veel suiker ofzow?

this meer ijsblok met cola, elke keer wordt ik daar ook kut ziek van hihi
volgende x maar watertje met veel suiker ofzow?
