stevenkeuh zei:
Onlangs nog ,
een heerlijke J gerold , me in men bed gelegd naast m'n stoned vriendinnetje.
daarna m'n sony ericson oortjes (geweldige dinge zijn het !) in men oren gedaan.
Wierook aan , raampje open ,jointje aan... Zo genieten van de muziek en wegkwijnen in euforie.
heb btw nog aan DF gedacht op dat moment!
life as it should be! haha heerlijk!
Mijn overheerlijk moment:
Ik lag na een 3 tal joints lekker diep in men matras gezonken.. film aan het kijken.
maar de mede smokers waren al weg in een andere wereld ^^
dus heb ik de film afgezetn wat bij mij toch enkel verwarring brengt zo'n films
want ik kan ze nooit volgen
dan alle lichten uitgedaan (en ja dat heeft me veel moeite gekost
![:grin:]()
)
en dan bob marley opgezet op men mp3 ..
na even liggen op men zachte matras en men ogen te sluiten, kreeg ik
al die vreemde schommelbewegingen onder controle die men ogen maakte.
dit doormiddel van een sloophamer, die in gedachten al de schommelingen kapot sloeg!
zeer vreemd, maar het werkte!
en dan!
ik lag dan echt helemaal weg, met bob marley helemaal rondom me
ik bevond me net in een grote groene weide, helemaal alleen, en voor mij
een groot podium waar bob marley zijn songs op aan het spelen was!
het was echt een heerlijk en uniek moment!
ik hoop dat ik er nog zo'n mag meemaken!!
Peace!
