Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMeest memorabele THC moment?

Meest memorabele THC moment?

63 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#1
Toen ik giseravond stoned naar huis fietste en naast me keek en toen iets zag bewegen en schrok. Toen zag ik een uil, toen schrok ik nogmeer omdat het een uil was. :P
Daarna vloog de uil de hele tijd voor me heen en weer.

Dat was het mooiste dat ik ooit in me hele leven gezien heb. :rock:
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Die joint van laatst van ongeveer 40/45 cm met in totaal 5 tipjes in elkaar zal ik ook niet snel vergeten :beer:
Wat een ding :smoke:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Kigh zei:
Toen ik giseravond stoned naar huis fietste en naast me keek en toen iets zag bewegen en schrok. Toen zag ik een uil, toen schrok ik nogmeer omdat het een uil was. :P
Daarna vloog de uil de hele tijd voor me heen en weer.

Dat was het mooiste dat ik ooit in me hele leven gezien heb. :rock:
Klik om te vergroten...
:grin: :grin: :grin: :grin:

Die uitspraak is me in knettere toestand ook al te vaak ontglipt.
Alles wat zichtbaar is is mooier als je stoned bent ofzo.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het meest memorabele kan ik niet opnoemen, ik heb in die lange tijd al zoveel knetterstonede en leuke momenten meegemaakt dat ik het beste er echt onmogelijk uit kan pikken.

Ik herinner me nog wel heel goed toen we met de school naar de cinema gingen en dat ik vanachter in de zaal een joint had opgestoken :tearsofjoy:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
M'n eerste dikke XL blunt :tearsofjoy:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bartyo zei:
Die joint van laatst van ongeveer 40/45 cm met in totaal 5 tipjes in elkaar zal ik ook niet snel vergeten :beer:
Wat een ding :smoke:
Klik om te vergroten...


Die chocoladeblunt, die zal ik niet snel vergeten :(
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#7
BlackRobBlunt zei:
Bartyo zei:
Die joint van laatst van ongeveer 40/45 cm met in totaal 5 tipjes in elkaar zal ik ook niet snel vergeten :beer:
Wat een ding :smoke:
Klik om te vergroten...


Die chocoladeblunt, die zal ik niet snel vergeten :(
Klik om te vergroten...
Inderdaad, ook een memorabel jointje :stoned:
Oppassen ermee he :grin:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#8
UITKIJKEN :P
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#9
ZI09 zei:
Kigh zei:
Toen ik giseravond stoned naar huis fietste en naast me keek en toen iets zag bewegen en schrok. Toen zag ik een uil, toen schrok ik nogmeer omdat het een uil was. :P
Daarna vloog de uil de hele tijd voor me heen en weer.

Dat was het mooiste dat ik ooit in me hele leven gezien heb. :rock:
Klik om te vergroten...
:grin: :grin: :grin: :grin:

Die uitspraak is me in knettere toestand ook al te vaak ontglipt.
Alles wat zichtbaar is is mooier als je stoned bent ofzo.
Klik om te vergroten...


Maar dat was ECHT het mooiste moment ever, alles was ff perfect. :P
Het enige gevoel dat daar bovenop komt, is echte liefde, maar daar staat jammergenoeg heel vaak gekwetst zijn tegenover.
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#10
Toen we naar mechelen gingen. We gingen bij een über nerd smoken thuis. We zaten daar op zen kamer, waarschijnlijk had hij ze helemaal zelf overhoop gegooid voor stoer over te komen, te smoken, terwijl zijn moeder elk moment kon thuis komen. We hadden daarna zijn hasj genomen, en direct vertrokken naar een feestje wat verder op. Onder weg was ik een wiet/shit joint aan het rollen terwijl men vrienden de shit in zo'n klein pijpje hadden gelegt en aan het opsmoken waren. Daarna nog een schitter gerold :grin:

Toen we aan het feestje aankwamen , moest ik alleen men zaken leeg maken , haha was daarna zat , echt toffe avond gehad :grin: :grin:
H
HawkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Die keer dat ik 15 was en met een hele goede vriend stiekem uit het zolderraam 2 gram door de waterpijp hadden gerookt. Allebei kapot stoned even op bed gelegen, en toen spacend naar beneden gegaan. Niemand was thuis en we gingen op de bank zitten, vervolgens komen er uit het niets een stuk of 10 Italiaanse meisjes binnen (al Italiaans pratend) en wij hadden geen fucking flauw idee waar ze vandaan kwamen. Ze kwamen naast ons zitten, en toen ik mn maat aankeek schoten we allebei keihard in de lach, wat zo'n 10 minuten duurde. Nog steeds lachend waren we maar weer naar boven gegaan.
Toen we een beetje uitgespaced waren naar beneden gegaan, het bleek dat mijn zus een uitwisselingsstudent in huis had, en dat ze die met een paar vriendinnen naar binnen had gestuurd, en zelf even langs de tennisbaan ging om wat spullen op te halen.
Later nog met ze naar een bar gegaan, was me super chill. Was een vette avond!
:stoned:
s
snoopdokLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik zat laatst met een oude klas genoot an me knetterstoned op de bank family guy te kijken toen gingen we een personage vergelijken met een dikzak die we bijde kenne man zon chille lachkick had ik nog nooit gehad :grin:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bij mij in de buurt is een brug. Daar ging ik onder zitten met een vriendin van mij. Het was een uurtje of 10 savonds.
We pakte de joint en heel vredig gingen we zitten op een steen. We hebben een vuurtje gemaakt en na de derde joint waren we best wel stoned :wink: We begonnen te zingen en we voelden ons écht heel vrij. Later zagen in het weiland, wat je ook kan zien, een paar konijnen en het was écht heel vredig.
Dat was mijn moment.
En gewoon thuis bij een vriendin van mij. Wegdromen in die bank van haar. Ooh, ik heb zoveel momenten :)
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#14
Onlangs nog ,
een heerlijke J gerold , me in men bed gelegd naast m'n stoned vriendinnetje.
daarna m'n sony ericson oortjes (geweldige dinge zijn het !) in men oren gedaan.
Wierook aan , raampje open ,jointje aan... Zo genieten van de muziek en wegkwijnen in euforie.
heb btw nog aan DF gedacht op dat moment! :)
d
da-vid10Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ik smook nu 4 jaar , en heb dit jaar echt een enorme lachkick gehad.

had 2 blunts op met een mattie van mij , zak 20 bubbelgum ingegaan.

dus wij smoken.. voelde eerst niks , toen waren we in de stad , en ik snapte maar niet dat terwijl we onder een dak stonden we toch nat werden , er werd gezegt dat het van de zijkant kwam maar dat geloofde ik niet.
daarna met die zelfde mattie patat besteld en hebben er minimaal een half uur over gedaan.
uiteindelijk 5 uur een lachkick gehad terwijl ik absoluut wel nuchter was na een uur of 3
heerlijk
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#16
mijn eerste pure blunt in 30 centimeter tabaks-rolvloei
B
BganjaBLid
01-01-2024, 00:00
#17
1 ste keer datk amnesia gesmoked heb :stoned:
oh man!
vier uur lachkick was het gevolg.
best experience EVER! :grin:
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
stevenkeuh zei:
Onlangs nog ,
een heerlijke J gerold , me in men bed gelegd naast m'n stoned vriendinnetje.
daarna m'n sony ericson oortjes (geweldige dinge zijn het !) in men oren gedaan.
Wierook aan , raampje open ,jointje aan... Zo genieten van de muziek en wegkwijnen in euforie.
heb btw nog aan DF gedacht op dat moment! :)
Klik om te vergroten...
life as it should be! haha heerlijk!

Mijn overheerlijk moment:
Ik lag na een 3 tal joints lekker diep in men matras gezonken.. film aan het kijken.
maar de mede smokers waren al weg in een andere wereld ^^
dus heb ik de film afgezetn wat bij mij toch enkel verwarring brengt zo'n films
want ik kan ze nooit volgen :)
dan alle lichten uitgedaan (en ja dat heeft me veel moeite gekost :grin:)
en dan bob marley opgezet op men mp3 ..
na even liggen op men zachte matras en men ogen te sluiten, kreeg ik
al die vreemde schommelbewegingen onder controle die men ogen maakte.
dit doormiddel van een sloophamer, die in gedachten al de schommelingen kapot sloeg!
zeer vreemd, maar het werkte!
en dan!
ik lag dan echt helemaal weg, met bob marley helemaal rondom me
ik bevond me net in een grote groene weide, helemaal alleen, en voor mij
een groot podium waar bob marley zijn songs op aan het spelen was!
het was echt een heerlijk en uniek moment!
ik hoop dat ik er nog zo'n mag meemaken!!

Peace! :stoned:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#19
Patat eten :stoned:

Does the trick everytime! :sunglasses:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#20
Een midzomernacht, niet koud, in het korenveld wakker worden, omdat in een vrije week een hele gram weg te smoken in een uurtje tijd. daarna te vergeten, dat fietsen niet meer gaat, en nog 8 kilometer moet. waarna, na het wakker worden word bedacht dat eerst naar de koffieshop terugfietsen en nog 2 gram extra te kopen een goed plan is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."