Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMeest memorabele THC moment?

Meest memorabele THC moment?

63 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#1
Toen we naar mechelen gingen. We gingen bij een über nerd smoken thuis. We zaten daar op zen kamer, waarschijnlijk had hij ze helemaal zelf overhoop gegooid voor stoer over te komen, te smoken, terwijl zijn moeder elk moment kon thuis komen. We hadden daarna zijn hasj genomen, en direct vertrokken naar een feestje wat verder op. Onder weg was ik een wiet/shit joint aan het rollen terwijl men vrienden de shit in zo'n klein pijpje hadden gelegt en aan het opsmoken waren. Daarna nog een schitter gerold :grin:

Toen we aan het feestje aankwamen , moest ik alleen men zaken leeg maken , haha was daarna zat , echt toffe avond gehad :grin: :grin:
H
HawkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Die keer dat ik 15 was en met een hele goede vriend stiekem uit het zolderraam 2 gram door de waterpijp hadden gerookt. Allebei kapot stoned even op bed gelegen, en toen spacend naar beneden gegaan. Niemand was thuis en we gingen op de bank zitten, vervolgens komen er uit het niets een stuk of 10 Italiaanse meisjes binnen (al Italiaans pratend) en wij hadden geen fucking flauw idee waar ze vandaan kwamen. Ze kwamen naast ons zitten, en toen ik mn maat aankeek schoten we allebei keihard in de lach, wat zo'n 10 minuten duurde. Nog steeds lachend waren we maar weer naar boven gegaan.
Toen we een beetje uitgespaced waren naar beneden gegaan, het bleek dat mijn zus een uitwisselingsstudent in huis had, en dat ze die met een paar vriendinnen naar binnen had gestuurd, en zelf even langs de tennisbaan ging om wat spullen op te halen.
Later nog met ze naar een bar gegaan, was me super chill. Was een vette avond!
:stoned:
s
snoopdokLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zat laatst met een oude klas genoot an me knetterstoned op de bank family guy te kijken toen gingen we een personage vergelijken met een dikzak die we bijde kenne man zon chille lachkick had ik nog nooit gehad :grin:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bij mij in de buurt is een brug. Daar ging ik onder zitten met een vriendin van mij. Het was een uurtje of 10 savonds.
We pakte de joint en heel vredig gingen we zitten op een steen. We hebben een vuurtje gemaakt en na de derde joint waren we best wel stoned :wink: We begonnen te zingen en we voelden ons écht heel vrij. Later zagen in het weiland, wat je ook kan zien, een paar konijnen en het was écht heel vredig.
Dat was mijn moment.
En gewoon thuis bij een vriendin van mij. Wegdromen in die bank van haar. Ooh, ik heb zoveel momenten :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."