Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb dit ook al gedaan. Was zeker leuke ervaring. Hou er wel rekening mee dat relatine is uitgewerkt na 3 uur en dat de afkick van relatine mentaal is (je voelt je 'depri'). Dit duurt zo'n 2 uur."
"hoi, ik wil graag een kweekset voor cubaanse paddo's kopen maar omdat ik dit nog nooit eerder gedaan heb, heb ik enkele vragen... Hoelang duurt het eer je je paddo's kan oogsten na ontvangst van het pakket? Is dit moeilijk? Er staat dat je zo'n 400-600 gram kan oogsten...,, Is dit veel? En hoeveel is die 600 gram aan paddo's waard, in vergelijking met de prijs in bijvoorbeeld smartshops? (ga ze niet verkopen, ik ben enkel nieuwsgierig) Bovendien leef ik samen met huisgenoten die absoluut tegen drugs zijn.. Kan ik die paddo's in het geheim ergens in mijn kamer kweken? dank je wel, dnoob"
"Dank je wel voor je reactie mikkel!! Hier ben ik veel wijzer uit geworden! Ik had wel nog 1 vraag over dat 1 uurtje zonlicht.. Is het dus bijvoorbeeld goed als ik ze de hele dag in een donkere kast zet en 1 uur per dag of langer ze op de vensterbank in mijn kamer zet? En is 37.5 euro + 5 euro verzendingskosten een te hoge prijs aangezien je het hebt over dat ik na 2 porties al winst moet hebben? Deze wil ik graag kopen: http://azarius.nl/shrooms/grow_boxes/gr ... s/?lang=nl"
"mikkelk zei: Ik zou persoonlijk de kweekset op http://www.mushmush.nl kopen. Dit is dezelfde kweekset als degene die jij laat zien in je post, alleen is die aardig wat goedkoper. Je betaald bij mushmush in totaal 25 euro inclusief verzendskosten. Klik om te vergroten... wauw! bedankt Mikkelk, je bespaart mij een hoop geld !! Is het dus bijvoorbeeld goed als ik ze de hele dag in een donkere kast zet en 1 uur per dag of langer ze op de vensterbank in mijn kamer zet? Klik om te vergroten... Is dit nu ok?"
"Dank je wel! Maar ik heb een nieuw probleem, mushmush verzend niet naar het buitenland en ik woon in België, is er nog een ander alternatief dat even goedkoop is? want azarius is nogal duur..."
"mikkelk zei: drugsnoob zei: Dank je wel! Maar ik heb een nieuw probleem, mushmush verzend niet naar het buitenland en ik woon in België, is er nog een ander alternatief dat even goedkoop is? want azarius is nogal duur... Klik om te vergroten... Ik zal is even gaan kijken voor je op wat verschillende sites. Verwacht binnen 10 minuten dat deze post is ge-edit. EDIT: Procare kweekset. Erg leuke set, waar je zelf ook nog mag bepalen wat voor soort je wilt gaan kweken. Persoonlijk zou ik gaan voor de equadooriaanse. http://www.procare.nl/osc/catalog/produ ... ucts_id=47 30 Euro voor de kweekset en 10 euro verzendskosten 40 Totaal. Wapwinkel kweekset. Dezelfde als Azarius en mushmush. http://www.wapwinkel.nl/shop/product_in ... ucts_id=52 35 Euro voor de set. Verzendskosten weet ik niet. Onlinesmartshop Kweekset. Dezelfde als Azarius en mushmush http://www.onlinesmartshop.nl/kweekset- ... p-979.html 38,95 voor de set. Verzendskosten weet ik niet Klik om te vergroten... Dank je voor het opzoekingswerk! zo goedkoop als bij mushmush vindt je helaas wel niet meer... Ik denk dat ik dus toch zal gaan voor deze van azarius, waarvan de prijs zowiezo vergelijkbaar is met die van de onderste 2.. De bovenste daar ben ik niet zo zeker van want die levert minder aantal gram op, maar ze is wel zo'n 12 euro goedkoper..."
"Dit heb ik gevonden: http://www.blauweengel.com/catalog/shopping_cart.php hetzelfde of azarius en even goedkoop of mushmush nu nog zoeken of ze naar belgië verzenden ik hoop van wel!!! Edit: Jep ze verzenden naar België!! dat maakt dan zo'n 25 euro + 12 euro (verzendingskosten) = 37 euro dit valt goed mee! Bij azarius is dit 37.5 euro + 5 euro = 42.5 euro Is dit even betrouwbaar of azarius? Het lijkt hetzelfde.. Maar ik wil er wel zeke van zijn dat ik dit daadwerkelijk ontvang!!"
"Bij nuchtere tijden erger ik mij aan niets (meestal ergeren de mensen zich aan mij), Behalve op festivals aan de kou, en het lange rechtstaan In niet nuchtere tijden erger ik mij ook aan niets, ergeren de niet-nuchtere mensen zich niet aan mij maar de nuchteren dan weer wel :P kortom, ben je nuchter, kan je mij niet appreciëren, ben je niet nuchter, dan wel!!"
"Sloebertje zei: Oké, het zit zo. Onlangs heb ik in mijn buurt een hennep-plantage ontdekt. Redelijk vreemd dat ik het nu nog maar zie, want de plantage staat gewoon langs de weg. Helaas denk ik wel dat de planten niet echt bedoeld zijn om er wiet uit te halen. De planten zijn op de meeste plaatsen al redelijk hoog ( + 2.5m ), maar toch verspreiden ze niet echt een geur. Nu is mijn vraag: zou het mogelijk zijn wanneer de planten in volle bloei zijn er toch enkele plukken van te halen, of zou deze hennep-plantage enkel voor kleren enzo bedoeld zijn? Op zich is het toch ook al vreemd dat het gewoon langs de weg staat en als het illigaal zou zijn de politie het al lang gezien zou moeten hebben. Klik om te vergroten... hmmm, en waar staan deze schoonheden ??"
"Ik heb hoever ik me kan herinneren nog maar een paar keer geblowd, en de eerste +/- 5 keren ging dat geweldig!! lekker scheef en alles is ook zo fucking chill!! kortom, het gewenste effect. Maar de laatste tijd, krijg ik van slechts een paar trekken telkens weer hetzelfde gevoel. Mijn hartslag gaat als een razende tekeer en ik heb last om mijn ademhaling onder controle te krijgen, en wil zo vlug mogelijk van het gevoel af! Om het half uur, waarbij ik intensief om mijn ademhaling en mijn toestand let, wordt het me teveel en krijg ik een gevoel waarbij ik bijna flauw val en mijn hartslag nog sneller gaat, ook hem ik dan een vreemd en warm gevoel in mijn buik!! na 15 seconden verdwijnt dit gevoel en gaat het terug naar het vorige. Na 2 uur heb ik niets van last meer. Ik vind het jammer dat ik niet meer van de wiet kan genieten en het gewenste effect krijg.. Wat kan het probleem hier zijn? Herkent zich iemand in deze situatie?"