Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Is het normaal dat ik bij een dosis van 15 mg al buikkrampen heb? Het gevoel in mijn buik blijft gedurende heel de trip hangen, heeft er soms iemand tips and tricks voor het gevoel tegen te gaan? Ik dacht aan motillium maar niet zeker.. 2C-B is zo , maar niet voor mijn buikje blijkbaar"
"Ik weet dat het één van de bijwerkingen is van 2C-B. Maar is het soms mogelijk voor hier tegen in te gaan? (bijvoorbeeld kauwgom bij kaakklemmen van MDMA)"
"Heeft denk ik niets te maken met het blowen.. ik heb het al een paar keer tegengekomen, bijvoorbeeld na een fakkeltocht dat ik als kindje (12 jaar) na een paar uurtjes slapen wakker werd om 4 uur en allemaal bossen zag.. ik werd echt gek en begon te schreeuwen en die dingen, zelfs tasten naar de bomen leek eindeloos. Toch gek dat dit allemaal kan zonder hallucinante hulpmiddelen he. Welja dit kwam voor toen ik klein was, nu heb ik wel eens na een feestje dat ik wakker word en dan gewoon een half uur lang op mijn bed rond me kijk, alsof iets me verplicht van wakker te blijven zoals bijvoorbeeld de gedachte dat ik op een feestje zat of dat er vrienden aanwezig waren.. Maar ik ben altijd al iets anders geweest dan de normale medemens denk ik dan, ten zij iemand hier een verklaring voor heeft? altijd hulp welkom ^^"
"Re: Jou fetish? natuurlijke borstjes van formaat en het iets gevuldere type"
"Liveconcert van Boys noize eens in mijn hoofd afgespeeld ,met wat andere electromuziek tussen, was echt fantastisch. Ook de eerste keer dacht ik dat de lucht paars was ofzo, ook wel eens leuk om te zien,"
"na al die vele reports van LSD trips begint het hier zo wat te jeuken om ook in de andere werelden te stappen , alhoewel denk ik persoonlijk dat ik nog even moet wachten voor ik vertrek Mooi report trouwens"
"Heb ik maar één woord voor. Triest Ook wil ik je zeggen dat die ruzie met je moeder de avond voor haar overlijden gewoon slechts een kleine druppel was bij een hele emmer vol druppels. Vroeg of laat zou het wel zover gekomen zijn.. welja dit is mijn mening op je levensverhaal, ik wens je nog het sterkte en veel geluk toe"
"Moest ik in uw plaats zijn zou ik het aan mijn revalidatiedokter uitleggen, die heeft denk ik zwijgplicht .En doe geen domme dingen voor je uitsluitsel hebt zou ik zeggen"
"Begin bij het begin, waarom direct al de zwaardere psychedelics gebruiken.. zeker als het je vader is en stel dat hij een negatieve ervaring krijgt, zou mijn vader bijvoorbeeld veel bezorger zijn en ook nog negatiever staan tegenover ander druggebruik van zijn zoon."
"Mijn vriendin wou het eerst ook niet, leg gewoon uit welke drugs je gebruikt en wat de positieve (en de negatieve kantjes ) zijn van de bepaalde drugs. Ik heb ze deels overhaald dat je niet omzeep gaat van paddo's."