Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMeest memorabele THC moment?

Meest memorabele THC moment?

63 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik weet nog eens dat ik na paddo's de volgende dag heel fors ging smoken met een waterpijp en daarna heel apart begon te trippen met CEV's en alles groter en kleiner leek. Alles voelde ook heel zacht aan.

En m'n 3de keer smoken ooit in een parkje met 1 iemand, door de stad gelopen en een half uur in een scheur gelegen om Chinese tekens op het raam van een Chinees restaurant. 'Denkt zo iemand nou met wat scheve strepen op z'n raam klanten te trekken?' hielden we de hele tijd vol. :P
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
bad trips waren leuk ik voelde me toen echt knetter stoned!
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat was wrsl gisteren maar dan tussen nuchtere mensen, maar ik ben daarvan alles al vergeten.

Het vorige was dat ik nog een bluntje gerold had na een hele avond paffen (er zat een goeie 2g in).
Onze keel werd rauw en we moesten hoesten, en we gingen overal scheef gaan liggen (grond, bed, tafel..) :stoned:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
De eerste keer dat ik blowder. uren lang lachkick gehad.

Daarna nog op een metal festivalletje, maar daar kan ik weinig aan uitleggen. Ik zat met een maat bij de bar die snachts nog open was aan een mini strandje bij een riviertje, we waren erg stoned, misschien ook een beetje dronken, de slovenen om ons heen waren ook erg dronken, en het was op een of andere manier geweldig :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Inderdaad hier ook wel de eerste keren. En op werchter vorig jaar was ook wel tof :grin:
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#6
De eerste keren, halftrippend, veel haha en hihi, ja dat waren nog eens tijden!

Maar ik koester nog steeds de momenten dat je gewoon gezellig met je vrienden buiten gaat smoken, beetje gestoord doen :grin: . Vervolgens naar de supermarkt gaan, eten inslaan en daarna naar iemand toe gaan en daar een filmpje pakken of gaan gamen met zijn alllen.

Chillheid in het kwadraat :)
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Helemaal stoned voor een mannetje van de bewaking staan omdat het alarm afgaat.
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#8
hey mede-belg !

Ik ken mezelf in jou verhaal! Ik weet niet of ik dat verhaal hier ooit gepost heb maar daarom post ik hem hier even.

Ik ging met men beste vriend shoppen. hij 5 gram mee ik 4gr en wat hash...
Eens we thuis waren besloten we om alles meteen te grinden, en dat deden we dus ook.
Na het grinden ging ik de 4 gram wegleggen op men kamer en de overige 0.70g dat ik op m'n kamer had liggen halen. dit stak ik in m'n zak samen met het grammetje hash.
Na enkele dikke J's kregen we honger en besloten we om met de auto (vriend rijd dom genoeg altijd met de auto als hij stoned is) naar de kebab te gaan. Men vriend stak zijn 5gr in zijn armsteun van de auto en zijn halve J in zijn pakje sigaretten.
Lekker aten we onze kebab op tot plots mijn vriend bedacht dat hij nog vloeitjes moest gaan kopen 100m verderop. Omdat we toch langs de nachtwinkel zouden rijden namen we dus de auto.
Bij de nachtwinkel aangekomen parkeerde m'n vriend vlug op het voetpad...
en toen...

We zagen een politiebusje aankomen en wisten hoe laat het was!
Ze zette hun busje achter m'n vriend zijn auto en kwamen naar het raam toegewandeld.
*toktok* het raampje schuift open
agent: goede avond heren
wij: Goede avond
agent: weet u dat u hier niet mag parkeren?
vriend: Euh , ja exuseer , ik wilde even heel vlug naar de nachtwinkel...
agent: *ruikt en zegt* Wie heeft er hier een jointje gerookt?
vriend: Mijn vriend meneer
ik : Ja dat klopt.
agent: ok dan mag de bestuurder nu uitstappen en de passagier mag even blijven zitten.

De agent begon mijn vriend te fouilleren , dus dacht ik 'als ik het alarm van de auto even aanzet' (ik weet niet waarom ik dit dacht maar het was een reflex)
Toen kwam de 2de agent uit de combi naast de auto staan bij mijn raampje. ik wilde sympathiek over komen en stelde enkele vragen , iets als : 'mevrouw , mag dit eigenlijk ? die neon onder de zetels? " even een kort gesprekje gehad met de agente...

ondertussen vond de agent de halve J in mijn vriend zijn pakje sigaretten...
Hij hield dit bij en zij dat ik mocht uitstappen...

Ik stapte uit met als gevolg dat het auto alarm nu af ging! :tearsofjoy:

mijn vriend vroeg aan de agent " mag ik het alarm even afzetten?'" Natuurlijk kreeg mijn vriend de toestemming.
Tijdens dat mijn vriend zijn alarm afzette nat hij de 5gr uit zijn armsteun en stak het in zijn zak.

Vervolgens werd ik gefouilleerd en ze vonden: Een gsm , 2vieze zakdoeken 1pakje L&M , 0.70g wiet, 1gr hash , sleutels , een portefuille , een aansteker ,...
Natuurlijk namen de ze softdrugs in beslag.

Na het fouilleren vroegen de agenten of ze de auto mochten onderzoeken.
Erg overtuigd zijn mijn vriend "JA HOOR , Neem uw tijd"

De agenten begonnen te zoeken en stootte plots op een zakje in het handschoenvakje met de woorden "Hej hej kerel neem dit eens uit het handschoenvakje"
de agenten dachten dat dit een zakje xtc pillen :xtc: waren :tearsofjoy:
Mijn vriend haalde het zakje uit het vakje ... het was gewoon een zakje met radio-materiaal in :tongueout:.

Na een controle van de auto zij de politie tegen mijn vriend , jij mag mee naar het bureau komen om eens een urinetest te doen...tot plots!!!!!
Pieepp kraaak kchhhhhh "blabla bla agent nummer zoveel aan agent bmla bala "
Kreeg de agent een dringende oproep van huiselijk geweld.
De agenten vertrokken met de woorden
"Jullie hebben geluk gehad , we moeten dringend gaan!"

We zijn naar huis gereden en zijn die avond ook thuis gebleven!
Mijn vriend heeft een andere auto gekocht
En we hadden beide een ONVERGETELIJK THC-MOMENT!

wat een lange post zeg :tongueout: :kots:
x
xtc-maniacLid
01-01-2024, 00:00
#9
mensen,dit moeten julie doen,,echt een PRACHTIGE ERVARING.
kies een heldere nacht uit,met veel sterren.
draai gwn een normaal blowtje,
evenwicht tussen wiet en tabac/shag
zorg dat je niet TE stoned wordt,gwn dat je ogen een beetje suf en rood aanvoelen.
en ga in een tuinstoel zitten,of wat dan ook,maar dat je een beetje ligt,en naar de hemel kan kijken.
kies een ster uit,eentje die een beetje opvalt.
nie TE groot,en niet te fel.
Concentreer je echt alleen op dat kleine puntje,blijven staren naar die ster,heel goed focussen
heeeel lang, op een gegeven moment,kan je de ster besturen.
maar concentratie is heel belangrijk.en als je het echt goed doet,lijkt het net alsof je ogen zijn ingezoemt,en je op de achtergrond van die ster,miljarden andere kleine sterren ziet waar die heen door zwerft.
je ziet de ster waar je je op gefocust hebt allerlei rare bewegingen maken.
tis echt fucking gruwelijk.

ben erg benieuwt naar reacties,
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#10
De allereerste keer, met 4 kameraden in huis. spacecake. Zo knetterhard gelachen, en lang.
Vriend van mij heeft 2uur lang non-stop gelachen, we volgende hem naar de WC, en we hoorde hem daar nog steeds lachen.

Nog een andere keer, stond ik met een kameraad in het bos, voor prikkeldraad uitkijkend naar een weiland. Het was ontzettend mistig.
Toen kwamen heel langzaam koeien uit de mist, dat zag er zo mooi uit!
Een onbekende vage schim die heel langzaam steeds groter wordt, en steed duidelijker.
En een kwartier later stonden er 12 koeien voor onze neus.

Prachtig gezicht.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mijn meest memorabele moment was 6 jaar geleden toen ik voor het eerst wiet rookte uit een waterpijp. Ik ben nog nooit zo ontzettend stoned geweest :stoned:
Eerst heb ik 1,5 uur lang samen met twee vrienden de fusion dance van Dragonball Z geprobeerd. Daarna heb ik rondjes gerend om het voetbalveld en uiteindelijk heb ik samen met diezelfde vrienden een eigen dans verzonnen. :P

Aan de ene kant jammer dat ik niet meer zo stoned wordt als vroeger, aan de andere kant is de manier waarop ik nu stoned wordt ook wel relaxed. Nu kan ik in ieder geval nog normaal nadenken als ik heb geblowd :P
g
ganjaboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
@ stevenkeuh

ah, een belg :wave: hey, ik ben nieuw, maar volg het gebeuren hier wel al een tijdje :)

Ook ik herken me volledig in jouw verhaal, dat van die neons doet me terugdenken aan nog zo een gelukzalig moment. Sorry, kan het niet laten :P

In 2007 ergens in de zomer gingen we een avondje uit. Ik reed en was uiteraard bob, maar toen zat ik in de slecht gewoonte nog veel jointjes te roken achter het stuur. In het opgaan alles perfect verlopen, in de dancing ook.
Toen we uiteindelijk de dancing verlieten rond een uur of 5 am, besloot ik een jointje te rollen samen met een vriend. Mijn vriendin reed ook mee. Onderweg, lekker aan het roken, kwamen we geen enkele auto tegen. Tot er eentje passeerde en heel hard met zijn grote lichten knipperde. Aangezien ik toen nog maar net mijn rijbewijs had, zat alles nog fris in het geheugen... (nu nog steeds hoor :wink: ) Uiteraard wilde die persoon er mij op wijzen dat er een politiecontrole was, verder op de weg. Dus ik onmiddelijk jointje weggegooid, liever dat dan gepakt worden hé... Alle 3 een peukje gelicht en beginnen trekken voor ons leven :grin:

100 m verder was het bingo, auto aan kant, heb moeten blazen maar was natuurlijk safe. Ik drink nooit, als bestuurder dan. Ik dacht dat ze me nog gingen vragen uit te stappen om mij te fouilleren, dus dacht: ik begin over mijn ledlampjes, blauwe. Staan binnenin maar schijnen vrij fel. Mag niet dus. Zet ze even op, agente lacht even en zegt eerlijk dat ze het wel mooi vindt, maar dat het tegen de wet is. Best verwijderen zei ze. (ze staan er nog steeds, maar naar binnen gedraaid :rock: )

Dan nog even op een vrij humoristische manier (was uiteindelijk wel een beetje stoned, maar hey, minhavez doet wonderen :wink: ) van mijn oren gemaakt dat ik geen bob-sleutel of een fluovestje kreeg, omdat ik safe was. :sunglasses: "We zijn uit stock" :tearsofjoy: juist ja... Hupsakee, en ik was weg.

Geluk gehad!

Grtz D
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#13
die ledlichtjes heb ik ook in men auto lol :d
en de bobsleutelhanger enzo krijg je vooral tijdens controles met feestdagen :)

btw : WELKOM :)
s
seymourebutesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je het minst rookt want dan onthoud je het meeste
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#15
citral hasholie-brokken gerookt in een dikke joint.

het was een van de sterkste lekkere highs die ik ooit had.

niets speciaals gebeurd die dag maar gewoon in mijn eentje gerookt- het was me op het hart gedruk dat het geen sociale shit was om dat spul te roken , omdat je languit gaat dromen erna: en hij had gelijk.

een gierende vaart in het hoofd, alsof je ineenkeer opstijgt en met je achterhoofd tegen de maan stoot terwijl je naar de aarde blijft kijken , die kleiner en kleiner wordt.

vervolgens een heleboel actie , flitsen , en vrolijke kleuren.
alsof je naar mtv kijkt , dat op fastforward is gedrukt, met af en toe een cartoon .

.na een uur kalmeerde het tempo iets , en ben ik de halve koelkast gaan leegvreten.
de volgende dag zwaar stoned wakker geworden , met het gevoel alsof mijn hofd vaccuum getrokken was..beetje wallen onder de ogen , en heel veel zin in een joint met een bakje koffie:P
(benodigdheden : skuff van citral planten, waar een butaan-extractie op is gedaan.
extract in laten dampen .
met scalpel in brokjes snijden)
het is minder efficient dan vloeibare olie roken , maar eenmaal goed ingedampt is het in brokvorm veel minder gevoelig voor licht en temperatuur.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#16
(vorige weekend)
Een kennis die tegen een politieauto aan pist, terwijl er gewoon een agent in zit. Ik lag echt in een deuk toen die kwade man de auto uit kwam.

Vroeg ie of ik wilde ophouden met lachen. :tearsofjoy:
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#17
mijn eerste joint zal ik niet snel vergeten
het was in een kraakpand in leuven , waar een hele grote tuin aan was
met enkele vrienden daar gaan chillen , jointje gerookt
lachkicks gehad , alles was heel leuk
en dan in de tuin gaan wandelen , dat net een oerwoud was.. met lianen en metershoge bomen , je moest soms egt klimmen om verder te kunnen.. gewoon prachtig , en dat in het cetrum van een stad ! percies of je even weg was uit alle drukte naar een oord dat in een ver land was.

verder nog enkele stonede momenten die ik nooit zal vergeten maar die ik liever niet op internet vrijgeef :grin: :stoned:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#18
briljant :grin:
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#19
ganjaboy zei:
@ stevenkeuh

ah, een belg :wave: hey, ik ben nieuw, maar volg het gebeuren hier wel al een tijdje :)

Ook ik herken me volledig in jouw verhaal, dat van die neons doet me terugdenken aan nog zo een gelukzalig moment. Sorry, kan het niet laten :P

In 2007 ergens in de zomer gingen we een avondje uit. Ik reed en was uiteraard bob, maar toen zat ik in de slecht gewoonte nog veel jointjes te roken achter het stuur. In het opgaan alles perfect verlopen, in de dancing ook.
Toen we uiteindelijk de dancing verlieten rond een uur of 5 am, besloot ik een jointje te rollen samen met een vriend. Mijn vriendin reed ook mee. Onderweg, lekker aan het roken, kwamen we geen enkele auto tegen. Tot er eentje passeerde en heel hard met zijn grote lichten knipperde. Aangezien ik toen nog maar net mijn rijbewijs had, zat alles nog fris in het geheugen... (nu nog steeds hoor :wink: ) Uiteraard wilde die persoon er mij op wijzen dat er een politiecontrole was, verder op de weg. Dus ik onmiddelijk jointje weggegooid, liever dat dan gepakt worden hé... Alle 3 een peukje gelicht en beginnen trekken voor ons leven :grin:

100 m verder was het bingo, auto aan kant, heb moeten blazen maar was natuurlijk safe. Ik drink nooit, als bestuurder dan. Ik dacht dat ze me nog gingen vragen uit te stappen om mij te fouilleren, dus dacht: ik begin over mijn ledlampjes, blauwe. Staan binnenin maar schijnen vrij fel. Mag niet dus. Zet ze even op, agente lacht even en zegt eerlijk dat ze het wel mooi vindt, maar dat het tegen de wet is. Best verwijderen zei ze. (ze staan er nog steeds, maar naar binnen gedraaid :rock: )

Dan nog even op een vrij humoristische manier (was uiteindelijk wel een beetje stoned, maar hey, minhavez doet wonderen :wink: ) van mijn oren gemaakt dat ik geen bob-sleutel of een fluovestje kreeg, omdat ik safe was. :sunglasses: "We zijn uit stock" :tearsofjoy: juist ja... Hupsakee, en ik was weg.

Geluk gehad!

Grtz D
Klik om te vergroten...
welkom op df !
hehe , in belgië zijn de flikken soms zoo naïef.. heb al veel van zulke verhalen gehoord. maar het strafste verhaal was toch van 2 vrienden van mij die van asse naar anderlecht reden snachts. ze werden aan kant gehaald en waren ondertussen een joint aan het roken , met de auto vol rook. de agent vroeg om het raam open te doen , waarna ze de deuren open deden en alle rook naar buiten kwam. De agent vroeg of ze hadden gedronken (er stonden 2 cara pilsen in de drankhouders) waarop ze neen antwoorden. de joint stak intussen (nog brandend!) in de asbak. de agent zei gewoon "OK , prettige nacht nog verder en veilig thuis he !"

lachen toch die polutie hier :grin:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#20
nicolai zei:
briljant :grin:
Klik om te vergroten...


ja probeer maar eens je lachen in te houden :grin:

"grrnfft kggg kgrrfffhg hghg..... WHAHAHAHAHAH HAHA !"

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."