Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat doen tijdens blowen?

Wat doen tijdens blowen?

109 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wandelen is ook leuk. Lopen. Wandelen. Allemaal.
g
geilejonkoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maar heeft iemand nog ideeën voor blowen? dus wat te doen tijdens blowen waar deze topic over gaat:tongueout:
zeg a.u.b. wat spelletjes op en rij en hoe je ze moet doen want ik verveel me egt :stoned: :stoned: :stoned: :stoned:
S
Sjonnie89Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hetgeen wat ik altijd doe tijdens het blowen.... :stoned:
film kijken, echte aanraders zijn deze;
- Blow
- Pineapple Express
- Yes man
- Jay and silent Bob strike back

anders;
lekker chill muziek luisteren :rockband:
als je buiten bent....in een speeltuintje
lekker wippen, schommelen, klimmen in het klimmenrek eraf vallen en dan keihard lachen....
:tearsofjoy: :tearsofjoy: trampoline springen EN muziek luisteren :rock:

veel plezier :wave:
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#4
wat doe je tijdens het blowen ?

dit
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat te doen tijdens het blowen


-katten aaien
-dobbelstenen gooien, en dan gewoon tellen hoevaak je een 3 gooit. dan in de war komen met het aantal keren dat je hebt gegooid. (5 keer gooien, dan is de volgende aan de beurt. wie de 23 e drie gooit, draait een nieuwe joint. wie de 32e 3 gooit haalt drankjes
-nachos met kaas en ketchup in de magnetron stoppen, en dat blijkt ook nog eens lekker te zijn
-zomaar mensen opbellen, met een beltegoedtelefoontje.
-df forum checken
-in een deuk liggen omdat de kat een wind lat
-gezelligheids muziekjes draaien
-vriendschappen maken met onwetende voorbijgangers
-een half uur bij de bushalte gaan staan, en 15 bussen latten passeren, om dan weer weg te lopen.
-chocolade eten
-tosti's maken
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#6
forum trollen is wel leuk stoned
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#7
- mijn vriendin verwennen
- de wereld verbeteren
- vrienden bezoeken
- mijn tuintje onderhouden
- opruimen/schoonmaken - ( gaat echt wel lekker met harde muziek en een waterpijp:))
- door park slenteren voor inspiratie( ben soms wat muf van achter pc zitten)
- gamen/sporten
- spacecake bakken
- toekomstplannen maken


kortom wanneer je lekkere kruiden gerookt hebt - kan je het beste alles doen waar je op dat moment zin in hebt.

heb je nergens zin in , dan zou ik daar eens over nadenken VOoor je je stick aansteekt en oprookt :mrgreen:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
nog een joint draaien
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#9
cropp zei:
nog een joint draaien
Klik om te vergroten...

+ 1
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#10
geilejonko zei:
Maar heeft iemand nog ideeën voor blowen? dus wat te doen tijdens blowen waar deze topic over gaat:tongueout:
zeg a.u.b. wat spelletjes op en rij en hoe je ze moet doen want ik verveel me egt :stoned: :stoned: :stoned: :stoned:
Klik om te vergroten...

Volgens mij krijg je genoeg ideeen. Het is alleen een vreemde vraag. :) Alsof het een sleur voor je is geworden en vraagt naar advies om iets te doen tijdens het blowen...
Maar toen ik die 'sleur ' had ben ik een tijdje gestopt. En nu blow ik nog wel hoor, maar ik probeer zeker niet dagelijks 4 jointjes weg te paffen zoals eerst.
Ik smoke al niet eens elke dag meer. :)
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Overdag: winkelen, terras/café/vreettentje pakken, met m'n vriendin spelen, slap ouwehoeren, munt-thee drinken, tafelvoetbal, photo-play kast mishandelen, degene met de grootste bek in de zeik nemen, en er vervolgens nog maar eentje draaien idd...

's Nachts: alles hierboven wat nog mogelijk is, plus lekker motorrijden( :hearteyes: ), zwervers wakker maken, en daarna lekker slaapjes doen :)

Een goed gesprek beginnen over iets waar je helemaal niets van af weet is btw ook altijd grappig als je knetter bent... :stoned:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#12
stevenkeuh zei:
wat doe je tijdens het blowen ?

dit
Klik om te vergroten...
Inderdaad.
+ ik kijk ook altijd film.
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#13
stoned DF'en is best ingewikkeld :sunglasses:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja, en je raakt ook afgeleid :P Al die leuke plaatjes en smileys.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
eten / drinken / zitten / liggen / lopen

lopen door de buurt is altijd lachen, kom je vaak nog dingetjes tegen waar je van het bestaan niks af wist. Beetje voetballen, frisbbeeen, hacky sack.

Chillen, muziekje erbij eten en drinken regelen en dan nog een draaien

gamen, wel op console, meerdere mensen is leuker, tv kijken, muziek luisteren, tvkijken/muziekluisteren. film kijken.

bier drinken.

dierahspellah!

kaarten, mensergerjeniettah. verzin iets jongen, genoeg dingen te doen.
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#16
D O M I NO
g
gjdhjdghjdghjLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mario kart op de WII.

Echt zwaar chill zeker als je rainbowroad gaat rijden met al die kleurtjes :stoned:
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#18
Steven bedankt voor het antwoord, maar zoals ik zei kan ik niet thuis blowen, dus ja.. :P
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#19
DF Spammen... :stoned:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#20
als je niks leuks weet te doen tijdens of na het blowen, blow dan gewoon niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."