Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"waarom doet hij het dan 5 keer als er dit gebeurd? of waren andere momenten wel leuk?"
"alleen nemen kan prima, maar niet als je je somber voelt."
"daar heb je een punt."
"maar mensen moeten speed dan ook niet als coke gebruiken, wat je bij het uitgaan al snel doet. je hebt maar heel weinig nodig."
"Je expres alleen gezond eten haalt, (ook een (studenten)geld kwestie uiteraard, zo weinig mogelijk troep kopen. Maar ook om me te behoeden voor het veel willen eten.).. en dan de pak hagelslag openknipt om de funnies er uit te halen en op te eten."
"Goedzo, alles is, uiteindelijk, veel leuker als je het met mate doet."
"plakkerige donkere hasj is beter dan brokkelige lichte hasj. over het algemeen dan."
"DrippTone zei: wave zei: plakkerige donkere hasj is beter dan brokkelige lichte hasj. over het algemeen dan. Klik om te vergroten... Ha, dat zegt dus helemaal niks he. Goeie skuff of de meeste polm zijn wel wat beter dan Afghaan. Klik om te vergroten... Ik zeg toch over het algemeen. Ik rook zelf ook meestal polm, mnaar naar mijn eigen ervaring waren de superplakkerige troep altijd toch wel het sterkst. OVER HET ALGEMEEN. Hoeft niet altijd zo te zijn dus. Zero zero is bijvoorbeeld heel licht van kleur en vind ik ook heel fijn. (niet zero. wel zero zero)"
"Oke oke dan bedoel ik met algemeen: mijn eigen ervaring."
"Zojuist liep ik met twee vrienden een smartshop binnen. (de Sjamaan in Arnhem) Man was nieuw meisje die daar werkte het een en ander over de kassa aan het leren. Ik vroeg: Hebben jullie ook 4-fluor? Hij: Vuur? Ik: nee, 4-fluor Meisje (lachend): wat? vieferities? Ik: 4-fluor Hij: Oh. 4-fluor Ze begonnen te lachen, gekke bekken te trekken, vroegen of ik soms een glaasje water wilde en dat we wel heel naief waren om naar 4-fluor te vragen. Ik zei nog iets dat het in andere smartshops vaak te krijgen was, (En het lijkt me ook helemaal geen rare vraag. Zulk soort vragen moeten ze toch elke dag krijgen.) maar daar werd niet naar geluisted want ze waren te druk met lachen en met elkaar smoezen. We gingen maar weg. Waarom wordt ik belachelijk gemaakt in deze smartshop? Het was alsof we 12 en naief waren en vroegen of ze misschien chrystal meth verkochten omdat ons dat wel grappig leek, ofzo. We zijn echter geen 12 en vroegen naar iets wat best in een smartshop verkocht kan worden. (ik hoop dat ze op dit forum zitten dan kunnen ze mij uitleggen waar dit op sloeg.)"