Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"113 - La Grenade & Trop Puissant"
"Vroeger MDMA, coke en alcohol, en bergen weed natuurlijk. Tegenwoordig ga ik niet meer naar feestjes, helaas."
"Wat je kan doen om eventuele controle te vermijden in Gent Sint-Pieters (hoofdstation Gent, daar waar ze meestal controleren), is afstappen in Gent-Dampoort en van daar met de bus tot aan Gent Sint-Pieters gaan, om dan vervolgens daar weer de bus richting ILT te nemen. Heb zelf ook wel zin om te gaan, maar dan zou ik alleen moeten gaan, en alleen naar een feestje als ILT trekken zie ik niet zo zitten. Have fun guys 'n girls Edit : wel een machtige line-up btw, DJ Rush, waar is de tijd..."
"Ben gisteren naar Terneuzen gereden en Miami had geen voorraad, "na het weekend" zei de "dame" me. KUT! Vanavond dan maar naar Roosendaal. De weed in de Liberty is overigens ook behoorlijk crap tegenwoordig, Christiana is beter, maar die geven dan weer maar max 5gr mee. Kan iemand me vertellen welke shops er zijn in Middelburg/Goes, en eventueel ook shops in Tilburg? Ben het overigens echt wel kotsbeu dat rondgerij, binnekort verhuis ik en zet ik een paar plantjes, gedaan met het gezever."
"Beter nog : tot hoe laat zijn de shops in Tilburg open, iemand die me dat kan vertellen?"
"Net wat rondgezocht en rondgebeld, de meeste shops in Tilburg blijken in de week tot 22u open te zijn, en zoals vandaag zelfs tot 23/24u, ideaal dus. Denk dat ik maar naar Tilburg rijd vanavond (en andere avonden, tot ik m'n plantjes heb). Als ik het hier niet mag vragen dan bij voorbaat m'n excuses but here goes : weet er iemand of er shops zijn in Tilburg die meer dan 5gr meegeven? Je mag het me in PM laten weten. En als deze vraag ongepast is dan mag dit bericht verwijderd worden natuurlijk."
"Gisteren dus naar Tilburg gereden, een aanrader. Eerst langs Africa, 5g NLX, dan de Rif, 5g White Widow en dan Toermaleyn nog 'ns 5g NLX. Eindelijk terug deftige weed, ipv een verzameling takjes en blaadjes. De rit is wel vrij kut, zeker 40 minuten in de file gestaan op die klote-E19, maar goed. Volgende keer maar 'ns overdag gaan. Mij zien ze iig niet meer in Terneuzen en Roosendaal, sluit die kloteshops daar maar :P"
"http://www.thekaart.nl/de-nederland-slu ... 420_0.html Oftewel : nee dus..."
"Vroeger kon ik wel aan hasholie geraken (moeilijk, maar het ging), geen idee hoe het er tegenwoordig voor staat. Het effect kan je niet bepaald vergelijken met gewone weed/hash, het is veel heftiger. Ook wel logisch gezien de concentratie THC in het goedje. Als je denkt dat hasholie softdrugs zijn : forget it, het is best wel zwaar spul. In de tijd heb ik 100€ betald voor een fles van een halve liter, best nog schappelijk dus, zeker als je nagaat hoeveel een halve liter eigenlijk wel is. Als je het goedje echt wil denk ik dat je best terecht kan bij de smokkelaars, daar kwam de mijne ook vandaan."
"En hoe maak je dat dan? Zo simpel lijkt me dat toch niet hoor...$ We zullen 'ns ff Googlen"