Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat doen tijdens blowen?

Wat doen tijdens blowen?

109 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#1
Alles vergeten wat er moet gebeuren, en gewoon doe waar ik zin in heb.
2
2C-G-5Lid
01-01-2024, 00:00
#2
het is ook heerlijk als je stoned bent om een douche te nemen en een heerlijke maltijd met veel vitamines te nuttigen, en een relaxte film. :)
g
geilejonkoLid
01-01-2024, 00:00
#3
je moet het ZIE spel doen :wink:
het gaat als volgt:
gras, spiegel, lantaarnpaal etc.
zolang je het maar ziet,
ow en ik en de gangbang :stoned: doen zonder lichaamsdelen anders word het te makkelijk :rock:
veel plzier der mee:wink:
ltrzzzzzzzz
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
geilejonko zei:
je moet het ZIE spel doen :wink:
het gaat als volgt:
gras, spiegel, lantaarnpaal etc.
zolang je het maar ziet,
ow en ik en de gangbang :stoned: doen zonder lichaamsdelen anders word het te makkelijk :rock:
veel plzier der mee:wink:
ltrzzzzzzzz
Klik om te vergroten...

ga jij nou maar ff lekker mee n joint roken bij de boom of zo relaxt zat:wink:
g
geilejonkoLid
01-01-2024, 00:00
#5
sgoed jonge ff mun :kots: opruimen die ik over je geile zwans heb heen geknoeit :stoned:
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als wij (vriendengroep) gaan blowen, komen we altijd op (zo lijkt het op dat moment) geniale ideeën.

Zoals laatst: het was een beetje koud, iedereen was wel een beetje knetter, hadden honger en we zaten in een parkje. Kwamen we op het geniale idee een kampvuur te maken van wc rollen en spiritus. Ook gelijk wat marshmallows erbij gekocht en dan maar lekker zitten en lullen. En gooien met fikkende wc rollen :P
g
geilejonkoLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja zoiets is vet als het wat warmer is en je kunt de hele nacht buite blijven.
zeg tegen je ouders dat je bij een maat blijft slapen en ga gewoon in een stuk bos ofzo dikke kampvuur make.
neem wel genoeg drank en :stoned: mee:)
en ga dan bijv. konijnenvallen zetten:P hahahah ik heb 3 konijnen gevange:wink: ( die beeste zijn best dom dus dat lukt wel) :sunglasses:
iemand nog meer leuke ideeen om te doen? :rock:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fietsen is heel erg fijn. Met muziek er bij. Ookal voelen je benen soms heel zwaar, ik vind het fijn.
En tv kijken... vooral kleurige zenders met veel bewegingen en actie. Dus geen domme suffe soapserie.
Chillen in een parkje op een bankje. Kan wel alleen als het lekker weer is natuurlijk.
Boodschappen doen vind ik ook leuk als ik knetterstoned ben, alles is leuk en ik vind alles lekker.
Of er nog 1 op steken. :rock:
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Extisi zei:
Fietsen is heel erg fijn. Met muziek er bij. Ookal voelen je benen soms heel zwaar, ik vind het fijn.
En tv kijken... vooral kleurige zenders met veel bewegingen en actie. Dus geen domme suffe soapserie.
Chillen in een parkje op een bankje. Kan wel alleen als het lekker weer is natuurlijk.
Boodschappen doen vind ik ook leuk als ik knetterstoned ben, alles is leuk en ik vind alles lekker.
Of er nog 1 op steken. :rock:
Klik om te vergroten...


Fietsen met wind mee is inderdaad heerlijk. Verder gewoon doen waar je zin in hebt en wat in je opkomt.

Wat ook leuk is is wegrennen -fietsen omdat de politie achter je aan zit :rockband: :rock:
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#10
greenpower zei:
Extisi zei:
Fietsen is heel erg fijn. Met muziek er bij. Ookal voelen je benen soms heel zwaar, ik vind het fijn.
En tv kijken... vooral kleurige zenders met veel bewegingen en actie. Dus geen domme suffe soapserie.
Chillen in een parkje op een bankje. Kan wel alleen als het lekker weer is natuurlijk.
Boodschappen doen vind ik ook leuk als ik knetterstoned ben, alles is leuk en ik vind alles lekker.
Of er nog 1 op steken. :rock:
Klik om te vergroten...


Fietsen met wind mee is inderdaad heerlijk. Vuur is ook leuk. Verder gewoon doen waar je zin in hebt en wat in je opkomt.

Wat ook leuk is is wegrennen -fietsen omdat de politie achter je aan zit :rockband: :rock:
Klik om te vergroten...
n
noizeferatuLid
01-01-2024, 00:00
#11
mariokarten op de gamecube :grin:
F
Frisian UserLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gamen met PS2/PS3

paar joints mee en strĂșnen (doeloos door het dorp lopen opzoek naar leuke plekjes B))
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik kan me beter afvragen wat ik nog doe zĂłnder te blowen...

En dat is... eigenlijk nix

Toevallig laatste week voorgenomen om voor de grote pauze niet meer te blowen, scheelt me toch weer 3 joints op basis van de dag, en gaat me niet eens zo zeer om die wiet die erin zit, meer dat ik geen zin heb om iedere pauze te moeten draaien, naar buiten, rondje lopen, en dan hopen dat ik niet naar wiet stink :P
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#14
ademen
g
geilejonkoLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik ben het helemaal met je eens :wink: door ut dorp lope is chillaxed :stoned: :rock: :tearsofjoy:
Mierlo chizlles fbM fakkel birgade Mierlo
concat: [email protected] :rock: :rock: :rock: :rock:
F
Frisian UserLid
01-01-2024, 00:00
#16
naja ik heb mezelf gewoon voorgenomen geen drugs te gebruiken door de weeks :) dus ook geen alcohol!
alleen weekends, en heel zo nu en dan een blowtje door de weeks op een avond
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#17
muziek maken is het mooiste dat je kan doen als je stoned bent in my opninion (drummen, gitaar , zelfs zingen ? :grin:)
en anders is gamen ook fantastisch leuk met enkele vrienden , of een grappige film kijken.
filosoferen , maar dat lukt na een avondje stevig blowen soms niet meer zo goed :stoned:
F
Frisian UserLid
01-01-2024, 00:00
#18
geilejonko zei:
ja zoiets is vet als het wat warmer is en je kunt de hele nacht buite blijven.
zeg tegen je ouders dat je bij een maat blijft slapen en ga gewoon in een stuk bos ofzo dikke kampvuur make.
neem wel genoeg drank en :stoned: mee:)
en ga dan bijv. konijnenvallen zetten:P hahahah ik heb 3 konijnen gevange:wink: ( die beeste zijn best dom dus dat lukt wel) :sunglasses:
iemand nog meer leuke ideeen om te doen? :rock:
Klik om te vergroten...


haha prachtig, dat doen we bij een maat van mij ook altijd :)
dan ligt er een dikke boomstronk op de grond in het bos, daarvoor hebben we dan stuk of 4 pallets liggen (in de lengte van de stronk) en daaroverheen hebben we dan een stel gare kussentjes uit een caravan weg :P
Ligt superlekker, groot vuur ervoor (half bos opgezaagd :|) en flink erbij blowen
drank + wiet/hasj vind ik dan weer geen goede combi :kots:
E
Emmaofzo.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Het dierenspel! =D
Je bent bijvoorbeeld met zijn 3en.
1. De eerste neemt een hijs van de joint en noemt een dier, bijvoorbeeld 'Kat'. En dan mag diegene de rook uitblazen.
2. De 2e persoon moet een dier met de laatste letter van het vorig genoemde dier noemen. Dus bijvoorbeeld 'Tor', daarna mag hij pas de rook uitblazen.
Zo gaat dat telkens door.
Dat is echt vet grappig want als je al stoned ben kan je echt geen dier bedenken ^^
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wandelen is ook leuk. Lopen. Wandelen. Allemaal.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."