#1
Oom Klaas zei:Ik kan nooit zoveel doen in die 5 minuten![]()
Multitask je?
HE .?
Oom Klaas zei:Ik kan nooit zoveel doen in die 5 minuten![]()
Multitask je?
stevenkeuh zei:Oom Klaas zei:Ik kan nooit zoveel doen in die 5 minuten![]()
Multitask je?
HE .?
Oom Klaas zei:stevenkeuh zei:Oom Klaas zei:Ik kan nooit zoveel doen in die 5 minuten![]()
Multitask je?
HE .?
HA .?

Niko zei:Meestal kijken we een film met veel platte humor een paar goeie zijn:
Harold and Kumar (je moet deze films van Harold and Kumar echt zien)
Scary movie
Jay and Silent Bob
etc..
Soms gaan we ook telefoongrappen uithalen of mensen wakker bellen om 4uur s'ochtends.
Tjah, verder luisteren we muziek en gaan we ff mexen![]()
Niko zei:Soms gaan we ook telefoongrappen uithalen of mensen wakker bellen om 4uur s'ochtends.
ExceptionalInsight zei:Ik deed tijdens het blowen juist het liefst zo weinig mogelijk.
loadrunner zei:Met een hele serieuse blik een pizza bestellen en zo nuchter mogelijk overkomen, de persoon die het eerste lacht betaalt de pizza.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."