Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Leuk reportje, leest erg vlot! En die afbeelding is vet!"
"In zo'n zwembad lijkt mij het wel echt heftig, moet ik ook eens proberen! Verder een leuk geschreven reportje!"
"Wow, leek me wel een heftige ervaring, ben je trouwens wel zeker dat het 5x maal was, aan je report te lezen vermoed ik toch zeker 10x ofzo?"
"Re: Dragons Dynamite; de niet-relaxte trip die ik had kunnen Leuk verslagje ! Locatie leek mij ook enorm vet, jammer van het weer. Die DDs lijken mij wel heftig spul! Ik wil toch ook even iets kwijt over "De reden dat ik er toch niet helemaal achter stond was; waren 1 dag daar en het voelde niet als mijn huis". Een aantal weken geleden heb ik ook de wondere wereld van de (Mexicaanse) truffels mogen betreden, en dit was tevens ook mijn kennismaking met tripmiddelen (buiten salvia)! Ik had me hierover (oa op dit forum) ontzettend veel geïnformeerd over hoe ik het beste uit die wonderbaarlijke truffeltjes kon halen, en hoe ik een 'bad trip' kon vermijden. Iets wat zo goed als altijd terugkwam was dat je het op een vertrouwde plaats moet doen. Nu, toen ik de eerste keer tripte was dit bij een goede vriend van mij in zijn nieuwe woonst, waar ik nog nooit eerder was geweest, ook tijdens de trip zijn we naar (vrij tot heel drukke) plaatsen gegaan waar ik nog nooit geweest was. Ik had hier een zekere argwaan voor in het begin, maar mijn tripbuddy zei me dat dit geen enkel probleem zou vormen, en hij had gelijk, alle nieuwe en onbekende elementen waren plots tien keer zo interessant! De trip was heerlijk, ookal deed ik dit op plaatsen waar ik nog nooit geweest was. Ik vroeg mij nu af waar dit aan zou kunnen liggen? Hier ook zegt de TS dat de onbekende locatie een (negatieve?) invloed heeft gehad op zijn trip, maar bij mij was dit niet zo. Heeft dit met het soort van tripmiddel te maken, of heb ik gewoon geluk gehad ofzo. Ik neem aan dat dit dus iets subjectiefs is?"
"Zoals hierboven al gezegd; eet de truffels met een mars of twix ofzo. Hoe ik het heb gedaan: de truffel in kleine stukjes gedaan, een hap van men twix genomen, en dan wat truffelstukjes in men mond, dit herhaald tot men truffel op was ik had heml opgegeten op 5 minuten, en ik heb (letterlijk!) niets gesmaakt van die truffel! En het was een zalige trip!"
"weyoun22 zei: Ach zolang je roert klontert de pap niet. Klik om te vergroten..."
"Huggybear zei: de intensiteit van salvia en truffels is wel te vergelijken. Klik om te vergroten... Hier ga ik toch niet mee akkoord! Salvia is veel intenser!"
"Skip de bladeren, begin gewoon met de 5x extract."
""
"lekker veel THC dernet een paar zeer vage momenten meegemaakt!"