Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Draai een dikke kmoet denke zondag chillout .."
"GanjaRSD zei: Ik weet dat er in Nederland veel mensen wiet roken, maar is dat in belgie ook zo? (Graag mensen uit Belgie zelf die reageren) Ik vroeg me dit af omdat ik het wel eens hoor maar niet zeker weet of er echt wiet in Belgie wordt gerookt.. Klik om te vergroten... Haha , jah jonge"
"KoxBox zei: Dreuge zei: Ga eens in de zomer naar Dour festival, dan kan je zien hoe het er in België aan toe gaat :P Klik om te vergroten... Dour!! Klik om te vergroten... wees maar zeker!"
"ik heb een vraagje aan jullie nederlanders dat er veel belgen naar de coffeeshop gaan weten jullie alvast wel maar wat vinden jullie daar nu eigelijk van?"
"metaldevil666 zei: Zelf heb ik het nog niet al te vaak gedaan maar toen ik het wel deed vond ik het toch verrekte chillie ook leek het wel alsof het sterker werd (maar n beetje wiet... 3 gebruikers en toch flink stoned!) wat vinden jullie er nou van? en als je het doet wil je dan ook een bepaald merk mintpeuken/shag? én hebben jullie natuurlijk nog andere suggesties om het blowen lekkerder te maken als je de smaak van wiet niet zo lekker vind of het te erg vind branden greetz! Klik om te vergroten... als je een jonco met munt draait , proef je je wiet dan nog? :P"
"PepTalk zei: DrippTone zei: Vigilante zei: Anyone? Klik om te vergroten... Vrij weinig, de meeste stoner noobs hebben een dus danig niveau dat ze zich laten weg pesten op DF. Alleen door gewinterde junkies hier die zelfs in hun slaap nog goeie joints draaien. :P Klik om te vergroten... Oeh, uitzondering bevestigd de regel Ben toch goed doorgewinterd maar kan absoluut geen joint draaien, een shaggie lukt 1 van de 10 keer.. Het feit is alleen dat ik: -Vrienden heb die het leuk vinden te draaien. -Ik het zelf puur uit welke pijp dan ook te roken. -Ik me niet laat weg pesten! Klik om te vergroten... op een dag draai je de mooiste jointjes iedereen heeft het ooit moeten lere"
"funky_skunk_junky zei: Beanhead zei: Ach het lukt wel alleen is er soms vanvoor nog steeds een opening of zo een vouw. DAT HAAT IK ECHT VERSCHRIKKELIJK! Eens ik het goed kan blow ik weer een aantal weken voor een of andere reden niet en dan verleer ik het weer Klik om te vergroten... Moet je gewoon je wiet en tabak goed verdelen, dat het van minder bij de tip naar steeds meer loopt. Ik begin altijd bij de tip met rollen, en laat mijn rechter hand(draai met de tip aan de linkerkant) steeds verder naar rechts glijden terwijl ik een rollende beweging maak. Klik om te vergroten... ja als hij lekker voelt draai je hem strak/stevig dicht man heb zin in een sjekkie"