Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk ga stoppen met blowen.

Ik ga stoppen met blowen.

26 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#1
:stoned: ??? Hahaha, jij bent dus niet gestopt?
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Na vannacht heb ik het eindelijk besloten, ik ga stoppen met blowen.
Ik word alleen nog maar misselijk, duizelig en ik voel me er gewoon niet meer goed bij.
Ik blow nu zo'n 3 jaar af en aan, maar het rare is dat ik me juist in het begin veel beter erbij voelde. Ik kon ook veel meer hebben. 3/4 joints op een avond ging gewoon goed en ik kon er ook van genieten. Tegenwoordig ben ik na een halve joint al misselijk enzovoort.
Nee, het is niks meer voor mij, ik hou ermee op.
r
raadvikLid
01-01-2024, 00:00
#3
ok.

ik niet. :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
raadvik zei:
ok.

ik niet. :)
Klik om te vergroten...
:grin:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
BT2303 zei:
Na vannacht heb ik het eindelijk besloten, ik ga stoppen met blowen.
Ik word alleen nog maar misselijk, duizelig en ik voel me er gewoon niet meer goed bij.
Ik blow nu zo'n 3 jaar af en aan, maar het rare is dat ik me juist in het begin veel beter erbij voelde. Ik kon ook veel meer hebben. 3/4 joints op een avond ging gewoon goed en ik kon er ook van genieten. Tegenwoordig ben ik na een halve joint al misselijk enzovoort.
Nee, het is niks meer voor mij, ik hou ermee op.
Klik om te vergroten...

Good for you!

Zo raar is het niet hoor, de meeste daily blowers komen er ongeveer rond die tijd achter dat het genoeg is geweest. Blowen is de eerste paar keer vaak ietswat onprettig, dan begint de funtime.
En na het middel een poosje te hebben ge(mis)bruikt word het minder.
De nadelen gaan tegen de ''voordelen'' opwegen en je besluit te stoppen.

Keeping a clear mind is a good thing!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
PepTalk zei:
BT2303 zei:
Na vannacht heb ik het eindelijk besloten, ik ga stoppen met blowen.
Ik word alleen nog maar misselijk, duizelig en ik voel me er gewoon niet meer goed bij.
Ik blow nu zo'n 3 jaar af en aan, maar het rare is dat ik me juist in het begin veel beter erbij voelde. Ik kon ook veel meer hebben. 3/4 joints op een avond ging gewoon goed en ik kon er ook van genieten. Tegenwoordig ben ik na een halve joint al misselijk enzovoort.
Nee, het is niks meer voor mij, ik hou ermee op.
Klik om te vergroten...

Good for you!

Zo raar is het niet hoor, de meeste daily blowers komen er ongeveer rond die tijd achter dat het genoeg is geweest. Blowen is de eerste paar keer vaak ietswat onprettig, dan begint de funtime.
En na het middel een poosje te hebben ge(mis)bruikt word het minder.
De nadelen gaan tegen de ''voordelen'' opwegen en je besluit te stoppen.

Keeping a clear mind is a good thing!
Klik om te vergroten...

Daar ben ik het mee eens, ik heb ook die fases meegemaakt. Dan uiteindelijk ongeveer een jaar gestopt met blowen, maar een maand (ofzo) geleden had ik er echt nog eens zin in.
Nu rook ik 1-2 jointjes in de week, en daar voel ik mij goed bij. Lekker stoned naar een filmpje kijken. :hearteyes:

Maar zoals jij het beschrijft lijkt me er niet veel leuks meer aan. Dus doe je er inderdaad goed aan om (even) te stoppen.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vind ik erg knap van je!

4 jaar geleden heb ik ongeveer een half jaar lang elke dag geblowd.
Dat vond ik toen niet kunnen en ben toen helemaal gestopt.

Een jaar verder begon ik weer rustig aan te blowen ( is een jointje in de week).
Nu 4 jaar verder blow ik alweer bij 2 jaar dagelijks.

I just love that shit to much :hearteyes:

ps. puur roken raak je minder snel beu en word je minder snel ziek van:)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
PepTalk zei:
Vind ik erg knap van je!

4 jaar geleden heb ik ongeveer een half jaar lang elke dag geblowd.
Dat vond ik toen niet kunnen en ben toen helemaal gestopt.

Een jaar verder begon ik weer rustig aan te blowen ( is een jointje in de week).
Nu 4 jaar verder blow ik alweer bij 2 jaar dagelijks.

I just love that shit to much :hearteyes:

ps. puur roken raak je minder snel beu en word je minder snel ziek van:)
Klik om te vergroten...

Ik moet wel zeggen dat ik nooit echt verslaafd ben geweest, ik kon gewoon een weekje niet meer blowen zonder complicaties.

Het is inderdaad erg lekker spul! Daarom juist dat ik het maar af en toe gebruik, dan heb ik er meer aan. :)
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb ik ook, eerst volle bak momenten zoeken wanneer het maar kon. En nu meer tijd nodig voor school en andere dingen dus zodoende dat ik het ook minder doe waardoor ik zo'n avondje op de bank meer waardeer. Lekker chillen jesnapttoch.
K
KAKKENLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik ook stoppen ik ben de beste
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zazuu. zei:
Heb ik ook, eerst volle bak momenten zoeken wanneer het maar kon. En nu meer tijd nodig voor school en andere dingen dus zodoende dat ik het ook minder doe waardoor ik zo'n avondje op de bank meer waardeer. Lekker chillen jesnapttoch.
Klik om te vergroten...

Maar chillen met een jointje klinkt zoveel verleidelijker!
T
ToadLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je kunt een 'T-break'(Tolerance-Break) nemen, Je tolerance is zeker sky high, blijf enkele weken of 1-2 maanden zonder blowen en blow daarna weer, de effecten zullen net als vroeger zijn. :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hoe lukt het stoppen nu ? Nog altijd gestopt ?
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#14
succes met stoppen :)
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Purple haze zei:
succes met stoppen :)
Klik om te vergroten...

Ik hoop voor de TS dat hij/zij al gestopt is.
Wanneer je 3 maanden aan het proberen bent te stoppen met blowen, is professionele hulp misschien wel nodig.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#16
Veel succes !
Maar let wel op.
Je zal jouw verslaving snel proberen te vervangen.
Of je begint gewoon veel meer te sigaretten te roken (dat was bij mij voornamelijk zo)
S
SupaRobinLid
01-01-2024, 00:00
#17
lukt je toch niet. :stoned:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#18
Succes, je kan het! Ach is toch een makkie..
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Je bent er zelf zat van en wilt bewust stoppen + het is wiet.

Recipe for succes. :)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#20
BT2303 zei:
Na vannacht heb ik het eindelijk besloten, ik ga stoppen met blowen.
Ik word alleen nog maar misselijk, duizelig en ik voel me er gewoon niet meer goed bij.
Ik blow nu zo'n 3 jaar af en aan, maar het rare is dat ik me juist in het begin veel beter erbij voelde. Ik kon ook veel meer hebben. 3/4 joints op een avond ging gewoon goed en ik kon er ook van genieten. Tegenwoordig ben ik na een halve joint al misselijk enzovoort.
Nee, het is niks meer voor mij, ik hou ermee op.
Klik om te vergroten...
Heb ik jou niet op de novembermeet 2009 gezien?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."