#1
Hij is al best een tijdje van df weg volgens mij.
PepTalk zei:Purple haze zei:succes met stoppen![]()
Ik hoop voor de TS dat hij/zij al gestopt is.
Wanneer je 3 maanden aan het proberen bent te stoppen met blowen, is professionele hulp misschien wel nodig.
langeman zei:PepTalk zei:Purple haze zei:succes met stoppen![]()
Ik hoop voor de TS dat hij/zij al gestopt is.
Wanneer je 3 maanden aan het proberen bent te stoppen met blowen, is professionele hulp misschien wel nodig.
Toch goed om eerst even de reacties door te lezen.... zeker bij een kort topic moet dat toch kunnen lukken....

PepTalk zei:Vind ik erg knap van je!
4 jaar geleden heb ik ongeveer een half jaar lang elke dag geblowd.
Dat vond ik toen niet kunnen en ben toen helemaal gestopt.
Een jaar verder begon ik weer rustig aan te blowen ( is een jointje in de week).
Nu 4 jaar verder blow ik alweer bij 2 jaar dagelijks.
I just love that shit to much![]()
ps. puur roken raak je minder snel beu en word je minder snel ziek van![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."