Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk ga stoppen met blowen.

Ik ga stoppen met blowen.

26 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hij is al best een tijdje van df weg volgens mij.
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#2
PepTalk zei:
Purple haze zei:
succes met stoppen :)
Klik om te vergroten...

Ik hoop voor de TS dat hij/zij al gestopt is.
Wanneer je 3 maanden aan het proberen bent te stoppen met blowen, is professionele hulp misschien wel nodig.
Klik om te vergroten...

Toch goed om eerst even de reacties door te lezen.... zeker bij een kort topic moet dat toch kunnen lukken....
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
langeman zei:
PepTalk zei:
Purple haze zei:
succes met stoppen :)
Klik om te vergroten...

Ik hoop voor de TS dat hij/zij al gestopt is.
Wanneer je 3 maanden aan het proberen bent te stoppen met blowen, is professionele hulp misschien wel nodig.
Klik om te vergroten...

Toch goed om eerst even de reacties door te lezen.... zeker bij een kort topic moet dat toch kunnen lukken....
Klik om te vergroten...

Uuh? Ik snap je niet?

Waaruit haal je dat is het niet gelezen heb dan?
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hahaha, jij niet. Ik bedoelde juist dat men jouw post had moeten lezen. Had een aantal overbodige reacties gescheeld. In dit geval had het mss beter geweest om het citaat onder mijn bericht te plaatsen.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ha! okee, ik snap hem:wink:

Tja, niet 100% handig gequoted. Maar zelfs dan had ik het nog fout gelezen :stoned:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nooit van plan geweest ook:)
T
ToadLid
01-01-2024, 00:00
#7
PepTalk zei:
Vind ik erg knap van je!

4 jaar geleden heb ik ongeveer een half jaar lang elke dag geblowd.
Dat vond ik toen niet kunnen en ben toen helemaal gestopt.

Een jaar verder begon ik weer rustig aan te blowen ( is een jointje in de week).
Nu 4 jaar verder blow ik alweer bij 2 jaar dagelijks.

I just love that shit to much :hearteyes:

ps. puur roken raak je minder snel beu en word je minder snel ziek van:)
Klik om te vergroten...

'I just love that shit to much' Hahahaha I know exactly what you mean. :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."