Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
""
"Je kunt een 'T-break'(Tolerance-Break) nemen, Je tolerance is zeker sky high, blijf enkele weken of 1-2 maanden zonder blowen en blow daarna weer, de effecten zullen net als vroeger zijn."
"Ja, dit is normaal, ik heb na het atoppen met blowen voor een paar weken enkele verschrikkelijke dromen gehad. Eentje was dat ik een 'machtige' man was en dat er een vrouw in haar 30 in mijn kamer kwam helemaal aan het huilen. Ik schreeuwde tegen haar dat ze in mijn amp moet gaan. Ze kruipte erin, en in mijn droom was mijn amp een andere dimensie die ik controleer via mijn gitaar. Ik controleerde die dimensie, maar kon het zelf niet beleven van buiten. Ik begon metal te spelen en na enkele seconde, popte de amp met rook en de vrouw haar hoofd rolde op de vloer helemaal met bloed en brandwonden. Ze had een grote gat in haar voorhoofd. Op deze moment riep mijn moeder mij omdat er 2 vrienden buiten zijn. Maar deze twee ken ik alleen van gezicht van school. Ze kwamen in de kamer en zagen het hoofd op de grond liggen. Eentje complimenteerde mij, ik weet niet waarom. Daarna zag ik door de raam naar buiten en was het aan het hagelen en ik woon op Aruba.30graden celcius+elke dag van het jaar.Daarna waren de twee vrienden niet meer daar in mijn droom. Ik kreeg deze rare gevoel die ik nog nooit hebt gevoelt(en ik heb veel rare emoties/gevoelens gekregen vanwege LSD trips etc). Ik was helemaal droevig en paranoid waarom ik deze vrouw dood hebt gemaakt. Ik pakte de hoofd om te bedenken waar ik het gaat schuilen, toen het in mijn hand was beweegde de ogen en ze schreeuwde AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH en toen werd ik wakker, helemaal bezweten en ik schreef de droom direct in mijn mobiel."
"PepTalk zei: Vind ik erg knap van je! 4 jaar geleden heb ik ongeveer een half jaar lang elke dag geblowd. Dat vond ik toen niet kunnen en ben toen helemaal gestopt. Een jaar verder begon ik weer rustig aan te blowen ( is een jointje in de week). Nu 4 jaar verder blow ik alweer bij 2 jaar dagelijks. I just love that shit to much ps. puur roken raak je minder snel beu en word je minder snel ziek van Klik om te vergroten... 'I just love that shit to much' Hahahaha I know exactly what you mean."
"Je moet de dvd van Pink Floyd hebben, het was speciaal gemaakt om te trippen, het is een musical, net als "yellow submarine" van the beatles. Happy Tripping(:"
"http://www.youtube.com/watch?v=1M5024wvodw"
"jcp zei: Uhm wat is er dierlijk aan cannabis?? Cannabis is schadelijker door de manier van inname (langer rook in je longen houden) en omdat cannabis met veel meststoffen gekweekt wordt bevat het meer schadelijke stoffen. Rook dus biowietjes en rook ze puur (de werking van tabak werkt het effect van de wiet tegen) of nog beter: verdamp het. Vergelijking tussen marihuana en tabak: http://www.cannaclopedia.be/CannaTabak.htm Klik om te vergroten... Cannabis word gedurende het groei periode namelijk 'geflushed', waardoor de schadelijke stoffen die ze voor de insecten en meer vitamen hadden gezet uit de plant te halen."
"Toen ik mijn LSD-trip deed kreeg ik veel flashbacks bij het blowen, ze zijn nu ietjes minder geworden, het is normaal. Voor iedere persoon verschillend."
"Een 'T-break'(Tolerance-Break) nemen. 1-2maanden niet blowen. Geloof me het werkt"
"Smoking: DeLuxe"