Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen, ik blow al wat langer, maar een vriend van me wil het ook eens proberen, ik heb een puurpijp, maar ook kan ik een joint kopen, maar mij lijkt een puurpijpje beter omdat je dan geen last hebt van de nicotine, (hij rookt niet) maar ik vroeg me af, is een puurpijp niet wat te sterk voor de eerste keer? Ik weet nog dat ik de eerste keer vreselijk over me nek ging, enige tips om hem gewoon lekker space te laten zijn? Ook had ik gehoord dat dat van mens tot mens verschilt of je de eerste keer goed of uberhaupt wat voelt? Oh enne, kan in een puurpijp nou hasj? want dat zou ik er heel erg graag in doen. Bedankt!"
"Hmm, een bong, ik weetniet, ik kan natuurlijk ook een joint kopen, maar dan krijg je misschien weer dat nicotine gevoel wat misschien slecht inslaat, maar denken jullie dat een joint beter is dan een puurpijp?"
"Een puurpijpje, mij lijkt het wel wat, lekker compact, snel high/stoned niet te veel gedoe met draaien, maar toch had ik nog wat vragen erover, want ik wil er wellicht eentje kopen; Is het moeilijk schoon te maken? haal je er meer THC uit dan bij een joint? hoevaak kan je een screen/gaasje gebruiken? Hoe gebruik je zon ding nou eigenlijk? (Gewoon inhaleren als een waterpijp?) Is het sterk op je longen? (zal ik out gaan eerste keer? :P) Zijn er nog bepaalde soorten pijpjes die jullie mij aanraden? Nog andere dingen van toepassing of nadelen of wat ik moet weten? Bedankt"
"Dankje voor je reactie, Maar met meer thc halen uit de wiet bedoelde ik of er zeg maar per bv gram meer thc uit werd gehaald dan bij een joint. En is het een probleem dat je het pijpje niet goed schoonkan maken?"
"Drientje zei: Pijpje kun je het beste uitkoken met soda. Klik om te vergroten... bedankt, Hmm, zal ik dan wel proberen als ik er een heb, maar na hoeveel keer uitkoken dan? En zijn er nog meer die glazen pijpjes advieseren? EDIT: is het trouwens niet schadelijker voor je longen om het daar mee uit te koken of zijn er nog eventuele gevaren met het uitkoken van soda?"
"Hallo iedereen, ik zit met een probleem, Ik had laatst met een vriend 2 hasj voorgedraaide joints gekocht, maar ze brandde heel de tijd in? we deden ze niet allebei te geleijk want dat vonden we niet nodig, we namen heel langzaam en beheerst trekjes maar alsnog bleven ze inbranden, ook haddenw e de joint aangetikt ookal weet ik niet of dat wat uitmaakt. Hoe kan je dit voorkomen? Als er een manier is atalns, ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar kwam niet echt op iets. Bedankt"
"PepTalk zei: raadvik zei: Maar met meer thc halen uit de wiet bedoelde ik of er zeg maar per bv gram meer thc uit werd gehaald dan bij een joint. Klik om te vergroten... Je vraagstelling is niet helemaal juist maar ik begrijp je wel. Je wint eigenlijk op meerdere fronten. 1. Doordat je puur rookt word je higher dan met tabak. ( puurder en langer effect, minder lam.) 2. Doordat je puur rookt slaat hij in 1 keer in, en zal je het dus als heftiger ervaren. ( minder nodig voor hetzelfde effect). 3. Doordat je het puur rookt gaat er veel minder de lucht in als bij een brandende joint.(minder nodig voor hetzelfde effect) Om dus even kort je vraag te herformuleren en beantwoorden: Heb ik minder wiet/hasj nodig wanneer ik uit een puurpijpje rook ten opzichte van een joint? JA. Klik om te vergroten... Haha ja sorry voor het vekeerd formuleren van mijn vraag Ik ga er nu zeker wel eentje kopen, maar is het zegmaar 1 trekje wat je er van neemt of meer? Hoeveel ongeveer? En Hoeveel doe je er ongeveer in? En het werkt ook met hasj toch?"
"Dankjewel voor jullie reacties, over die cacao boter, ikweet niet waarik toen met mijn gedachte zat, maar ik bedoelde cacao poeder, en ik wil alleen maar chocolade melk, omdat ik geen voorgedraaide wil kopen, en het toch goed wil innen, zon hasj pijpje wil ik ook wel heel graag, alleen ben ik nog minderjarig, en me ouders weten het niet, dus zou neit weten hoe ik aan eentje moet komen, aangezien ik ze alleen nog maar online heb gezien. Kan je zo in de locale coffee shop halen? hoe duur ong? en moet je dat dan met een gaasje doen enzo? of gewoon hasj erin proppen en klaar? Bij nader inzien ga ik deze keer toch echt voor de chocolademelk, en dankje voor de site, maar hij werkt niet? nouja lmgtfy wel, maar niet wwwbakkenmetbaardnl? dankje."
"Pijpje is dan denk ik uit gesteld, aangezien ik in de korte tijd, (wil het donder/vrijdag doen) geen pijpje kan regelen, ik, nouja de vriend waarmee ik het ga doen en ik hebben wel een klein waterpijpje, is het effect harder dan de chocolade melk? Want ik wilde juist het met de chocolade mek doen omdat ik dacht dat dat sterker en langduriger effect dan de waterpijp? Ook kunnen we bv donderdag de wp doen en dan vrijdag de chocolademelk of andersom, maar welke is harder? wss ga ik later nog wel zon pijpje kopen, Heel erg bedankt allemaal voor jullie advies"
"Zal ik doen, ook zal ik wss iets minder erin doen, 1/3e gram ofzo? want dat staat overal, en ook zijn wem aar met ze 2e als het goed is. P.s Is er misschien iemand die voor 2 glazen, of 1 liter even een receptje kan samenstellen? Misschien moeilijk in te schatten kwa Hasj, maar ik heb al gegoogled, maar kom niet echt op een duidelijk recept. Met hoeveel van alles etc. Bedankt!!"