Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heb het gisteren dus gekauwd het smaakt erger dan uw moeders stront fuck nooit meer en heb er niets van gevoeld terwijl ik de bijna volle 3 gram in mijn mond had gestoken voor 20mins punten salvia divinorum van azarius : 1/10"
"hey lieve mensen aangezien dat paddos en lsd trips veel te lang duurt ga ik voor het eerst salvia proberen (I LOVE YOU AZARIUS) nu men vraag is welk extract het beste is om een zotte ervaring te hebben ik heb al tripervaringen 5 keer paddos (waarvan 1 keer 4 verschillende soorten ineens opgedaan, was halve portie mexican, halve portie hawaian, halve portie philosopher stones EN halve portie columbian... NOOIT MEER NOOOOOOOOIT OMFG) en 2 keer lsd het is wel al meer dan 2-3 jaar geleden dat ik nog heb getript ik ben van plan om salvia alleen te doen in mijn kamer of ergens in een bos en ook is het ok om tijdens salvia trip een jointje te roken? alle tips en meningen zijn welkom alvast bedankt !"
"hey bedankt voor de reactie ja ik heb al filmpjes gezien op youtube met mensen die salvia op hebben en echt zot beginnen doen is er echt geen mogelijkheid om na salvia te roken gewoon te gaan liggen op men bed met ogen toe en gewoon zo de trip te beleven? of is het echt zo heftig dat je de totale controle verliest? want ik wil geen geluiden maken of superhard lachen tijdens mijn trip aangezien mijn ouders waarschijnlijk thuis zullen zijn. kan je salvia ook oproken zoals een joint bijvoorbeeld?"
"JA IK KAN DAT WANT IK BEN DE BESTE"
"wie heeft er ook nog wiet en hoeveel want ik heb er VEEL veel te veel voor sommigen ochja vertel maar"
"hier word je doodgeslaan daarvoor, ik heb speed en hasj hahaha"
"hallo mensen ik heb het gevoel dat morgen mijn shit van azarius zal toekomen waaronder ook salvia divinorum http://www.azarius.nl/smartshop/psyched ... _divinorum nu mijn vraag is hoe het te gebruiken want op de site staat er "roken heeft weinig zin" terwijl bij de 5x, 10x, 20x allemaal best met de bong word gerookt ik zou zelf een eigen bong maken van een plastic fles dus eerst een puur salvia "joint" rollen en dan de "joint" installeren in de zelfgemaakte bong met wat kauwgom ofzo en dan zo oproken of zal ik het gewoon de bladeren kauwen? als ik beslis om te kauwen, hoelang om ik er dan op kauwen voor ik het mag doorslikken?"
"ik heb het proberen roken was teleurgesteld had beetje gevoel zoals een 3/4 van een joint ofzo kzal het proberen te kauwen heb ongeveer net geen 3 gram salvia meer heb gehoord dat je minstens 3 gram moet kauwen om iets te voelen?"
"allo ik heb een vraagje ik heb mijn cactussen vandaag ontvangen nu mijn vraag moet ik hem meteen planten ik zie er nog geen worteltjes aan dus denk ik van niet maar dan anderzijds geeft het mij het idee als ik hem dan gewoon laat liggen zonder grond dat de cactus dood zal gaan zijn er soms mensen die bij azarius cactus stekjes gekocht hebben (6-8cm) met ervaring? edit: als ik de cactus plant is het beter dat ik hem gewoon aardegrond geef of is het beter als ik hem cactusgrond geef? want ik heb gelezen hoe meer je de cactus verwaarloosd hoe meer mescaline de cactus aanmaakt dus betekend dat gewoon aardegrond = meer mescaline?"
"IK VOEL ME DAN DE BESTE WANT IK BEN DE BESTE"