#1
Hij is al best een tijdje van df weg volgens mij.
PepTalk zei:Purple haze zei:succes met stoppen![]()
Ik hoop voor de TS dat hij/zij al gestopt is.
Wanneer je 3 maanden aan het proberen bent te stoppen met blowen, is professionele hulp misschien wel nodig.
langeman zei:PepTalk zei:Purple haze zei:succes met stoppen![]()
Ik hoop voor de TS dat hij/zij al gestopt is.
Wanneer je 3 maanden aan het proberen bent te stoppen met blowen, is professionele hulp misschien wel nodig.
Toch goed om eerst even de reacties door te lezen.... zeker bij een kort topic moet dat toch kunnen lukken....

PepTalk zei:Vind ik erg knap van je!
4 jaar geleden heb ik ongeveer een half jaar lang elke dag geblowd.
Dat vond ik toen niet kunnen en ben toen helemaal gestopt.
Een jaar verder begon ik weer rustig aan te blowen ( is een jointje in de week).
Nu 4 jaar verder blow ik alweer bij 2 jaar dagelijks.
I just love that shit to much![]()
ps. puur roken raak je minder snel beu en word je minder snel ziek van![]()

??? Hahaha, jij bent dus niet gestopt?raadvik zei:ok.
ik niet.![]()
BT2303 zei:Na vannacht heb ik het eindelijk besloten, ik ga stoppen met blowen.
Ik word alleen nog maar misselijk, duizelig en ik voel me er gewoon niet meer goed bij.
Ik blow nu zo'n 3 jaar af en aan, maar het rare is dat ik me juist in het begin veel beter erbij voelde. Ik kon ook veel meer hebben. 3/4 joints op een avond ging gewoon goed en ik kon er ook van genieten. Tegenwoordig ben ik na een halve joint al misselijk enzovoort.
Nee, het is niks meer voor mij, ik hou ermee op.
PepTalk zei:BT2303 zei:Na vannacht heb ik het eindelijk besloten, ik ga stoppen met blowen.
Ik word alleen nog maar misselijk, duizelig en ik voel me er gewoon niet meer goed bij.
Ik blow nu zo'n 3 jaar af en aan, maar het rare is dat ik me juist in het begin veel beter erbij voelde. Ik kon ook veel meer hebben. 3/4 joints op een avond ging gewoon goed en ik kon er ook van genieten. Tegenwoordig ben ik na een halve joint al misselijk enzovoort.
Nee, het is niks meer voor mij, ik hou ermee op.
Good for you!
Zo raar is het niet hoor, de meeste daily blowers komen er ongeveer rond die tijd achter dat het genoeg is geweest. Blowen is de eerste paar keer vaak ietswat onprettig, dan begint de funtime.
En na het middel een poosje te hebben ge(mis)bruikt word het minder.
De nadelen gaan tegen de ''voordelen'' opwegen en je besluit te stoppen.
Keeping a clear mind is a good thing!
PepTalk zei:Vind ik erg knap van je!
4 jaar geleden heb ik ongeveer een half jaar lang elke dag geblowd.
Dat vond ik toen niet kunnen en ben toen helemaal gestopt.
Een jaar verder begon ik weer rustig aan te blowen ( is een jointje in de week).
Nu 4 jaar verder blow ik alweer bij 2 jaar dagelijks.
I just love that shit to much![]()
ps. puur roken raak je minder snel beu en word je minder snel ziek van![]()
Zazuu. zei:Heb ik ook, eerst volle bak momenten zoeken wanneer het maar kon. En nu meer tijd nodig voor school en andere dingen dus zodoende dat ik het ook minder doe waardoor ik zo'n avondje op de bank meer waardeer. Lekker chillen jesnapttoch.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."