Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Word gewoon heel kwaad als ze een keer een bankafschrift van je openmaken. Zeg dat het jouw zaken zijn en dat ze er van af moeten blijven voortaan. Zeg ook alvast iets over wildplassen of geen licht of zo, dat je daar nog een boete voor zou krijgen. Dan verklein je de kans dat je de lul bent denk ik flink."
"Dreuge zei: big-error zei: Word gewoon heel kwaad als ze een keer een bankafschrift van je openmaken. Zeg dat het jouw zaken zijn en dat ze er van af moeten blijven voortaan. Zeg ook alvast iets over wildplassen of geen licht of zo, dat je daar nog een boete voor zou krijgen. Dan verklein je de kans dat je de lul bent denk ik flink. Klik om te vergroten... en ben je extra de lul als ze er achter komen :P Klik om te vergroten... Weet ik niet, ik zou sowieso niet voor de middenweg gaan. Of alles eerlijk opbiechten of de risico's zo veel mogelijk beperken."
"Drientje zei: Dubbr zei: Weet ik niet, ik zou sowieso niet voor de middenweg gaan. Of alles eerlijk opbiechten of de risico's zo veel mogelijk beperken. Klik om te vergroten... Niet om te zeiken, maar dat is juist niet de middenweg :P Dat zijn twee extremen. OT: Mij lijkt het dat post omsturen naar een ander adres erg slim, als je echt niet wilt dat je ouders het weten.. Klik om te vergroten... Begrijpend lezen, lagere school klas 3. Heb je die overgeslagen? Klik om te vergroten... Aldus Drientjes wijsheden."
"AMSTERDAM – Tanja Nijmeijer wil de jungle niet verlaten. "Als ze me willen bevrijden, zullen we ze ontvangen met mitrailleurs, mijnen en mortieren", zegt de Nederlandse FARC-strijdster in een interview dat de Wereldomroep woensdag uitzendt. © AFP Het gesprek werd opgenomen in augustus, een maand voor de Colombiaanse legeraanval op het kamp waarin de 32-jarige Nijmeijer leeft. Sinds de aanval, waarbij onder anderen FARC-commandant Mono Jojoy omkwam, is er onduidelijkheid over haar lot. Volgens de Colombiaanse journalist die haar sprak, is de Nederlandse nog wel in leven. “Ik ben een strijder van de Colombiaanse Revolutionaire Strijdkrachten. En ik zal blijven strijden tot de overwinning of tot de dood”, aldus Nijmeijer in het interview. Het videofragment met Nijmeijer is onderdeel van een reportage die deze zomer over de FARC is gemaakt, zo laat een woordvoerder van de Wereldomroep weten. De zender publiceert woensdagmiddag een tweede deel. In oktober vroeg vice-president van Colombia Angelino Garzon aan Europarlementslid Hans van Baalen (VVD) te helpen bij het losweken van Nijmeijer uit de rebellenbeweging. Van Baalen liet Garzon toen weten dat Nederland geen middelen heeft om haar uit de FARC te laten deserteren. Garzon heeft toegezegd dat Nijmeijer bij een overgave niet zal worden vervolgd. Dagboek De van oorsprong Twentse Nijmeijer vertrok tien jaar geleden naar Colombia om daar als vertaler voor de guerrillabeweging FARC te gaan werken. In 2007 werd, nadat in een kampement haar videodagboek werd gevonden, duidelijk dat ze met de beweging is gaan meevechten. De FARC is een communistische en illegaal bewapende organisatie. Ze werd in de jaren '60 gesticht als het militaire onderdeel van de Colombiaanse communistische partij, en heeft een geschat aantal van 9.000 tot 15.000 leden. Klik om te vergroten... Zijn wij gelukkig nog een tijdje zeker van goede coke hier."
"Ik heb geen idealen maar ik kan je wel iets anders bieden."
"Je weet niet wat je mist."
"Gelukkig."
"clockcable zei: Idealen? Klik om te vergroten... Kijk! Jij snapt het!"
"T-men zei: Goed, ik heb je verhaal nu drie keer gelezen en snap er niks van. Aangezien het vol tegenstrijdigheden staat probeer ik het voor mezelf even op een rijtje te krijgen hoor... Voor het gemak heb ik het even opgedeeld in vier delen. Deel 1 Laten we hier mee beginnen; sannelinders zei: Eerlijkheid is de basis van een relatie. Klik om te vergroten... dan deze; sannelinders zei: We hebben al bijna 2 jaar een relatie, en daarin heeft hij nog nooit gelogen of mij bedrogen. Hij kan over de stomste dingen nog niet liegen. Klik om te vergroten... en deze; sannelinders zei: Hij kan niet tegen mij liegen, ben ik bijna wel van overtuigd. Ik ben er ook van overtuigd dat ik het aan hem zou merken.. Klik om te vergroten... ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Deel 2 Zo, dat was het eerste gedeelte. Nu het volgende; sannelinders zei: Nou heb ik laatst wel een roddel gehoord van een niet echt vertrouwelijke bron, dat mijn vriendje dit wel doet. Klik om te vergroten... en deze; sannelinders zei: Nou is deze bron nogal uit op het stoken in onze relatie en heeft al meer verzonnen. Klik om te vergroten... ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Deel 3 Dan hebben we dit nog; sannelinders zei: Mijn vriend gaat veel naar hardstyle feestjes. Al zijn vrienden gebruiken dan, maar hij zegt dat hy dat niet doet en dat hij de enige is. Klik om te vergroten... samen met deze; sannelinders zei: Dat alleen klinkt alleen een beetje ongeloofwaardig in mijn oren. Klik om te vergroten... ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Deel 4 En als afsluiter nog de volgende quotes; sannelinders zei: Maar dit vind ik ook een beetje lullig, aangezien als hij ECHT niks doet, ik er ieeeedere keer maar weer overnieuw over begin. Klik om te vergroten... en; sannelinders zei: Iemand tips? Klik om te vergroten... ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Dan nu mijn reactie; Inderdaad, samen met vertrouwen is eerlijkheid misschien wel de belangrijkste hoeksteen van de relatie. Zonder deze twee factoren is een relatie uiteindelijk gedoemd te mislukken. Vanwaar het plotselinge wantrouwen? Vanwaar de angst dat hij zou liegen? Of stel jezelf de vraag waarom hij er over zou moeten liegen, helemaal als je zegt dat hij nog nooit gelogen heeft en je dat toch meteen door zou hebben? Een 'niet echt vertrouwelijke bron' (= bron) zegt tegen jou dat hij wĂ©l drugs zou gebruiken en ondanks dat je zelf aangeeft dat deze persoon uit is op stoken in jullie relatie (=jullie uit elkaar drijven) ga je toch zo ver dat je een account aanmaakt bij een forum om daar om tips te vragen hoe je het gebruik drugs kan herkennen. Dit alles waarschijnlijk achter de rug van je vriendje om. Daarnaast is het nĂet gebruikelijk dat alle mensen op hardstyle feesten drugs gebruiken. Ik heb in mijn feest-carriere inmiddels heel wat hardstyle feesten bezocht en allemaal zonder (!) drugs. Hieruit blijkt dus dat naast een overgrote meerderheid aan gebruikers er ook zat mensen op feesten zijn en uit hun dak gaan zonder drugs maar met een pilsje of een glas red-bull. Trouwens, je bent zelf ook op die feesten geweest, heb je toen gebruikt? Je zegt dat je je lullig voelt omdat je er keer op keer over begint? Zou je je daarnaast ook niet gaan schamen, heel diep?! Je verwacht van je vriend dat hij eerlijk is, en als hij dat nou gewoon is? Stel nou dat hij ontdekt (want het eerlijk vertellen zal je waarschijnlijk niet doen) dat jij hier een account aangemaakt hebt om te informeren hoe je het gebruik van drugs bij hem kan herkennen, hem dus niet vertrouwd en zo ver gaat om hem te 'pakken'. Hoe rijm je dat met je verhaal van eerlijkheid? Begin je inmiddels te beseffen waar je mee bezig bent? Valt het kwartje en zie je dat je nu precies doet wat die 'niet zo betrouwbare bron' wil, namelijk je vriendje wantrouwen (en daarmee de eerste stap naar een relatie-breuk hebt gezet). Dus tips? Ik hoop eigenlijk dat je na het lezen van mijn verhaal door hebt waar ik naar toe wil. Stop hier mee Sanne! Alsjeblieft! En heel snel! Probeer je wantrouwen om te zetten in vertrouwen, drie stomme letters. Maar die drie lettertjes kunnen je relatie maken of breken. Ga niet af op wat iemand zegt die stookt in je relatie, ga af op twee leuke jaren samen waarin er niet gelogen is door hem. Vertrouw hem, laat hem lekker zijn feestjes bezoek met zijn vrienden. En is de behoefte er dan nog om met hem over drugs te praten, doe dat dan anders. Onderwerp hem niet aan een vragenvuur, veroordeel hem niet. Als die jongen een pilletje wil gebruiken, laat het dan zijn keuze zijn en koester zijn eerlijkheid. En ga alsjeblieft ook niet af op reactie's als 'Draagt hij een zonnebril, dan gebruikt hij...' Goed, het is nogal een lang verhaal geworden. Ik denk dat de voornaamste reden daarvoor is dat een soortgelijke situatie er voor gezorgd heeft dat mijn vorige relatie kapot is gegaan. Ik was eerlijk over zaken, zij vertrouwde mij niet en ging gekke dingen doen om mij te 'betrappen' terwijl er niks was om me mee te 'betrappen'. Het zou zonde zijn als jullie hetzelfde overkwam. Ik kijk uit naar je reactie, T. Klik om te vergroten... Zoveel houdiniquotes doet EI niet eens. Bravo!"
"Is er al een LSDfetisjist die het antwoord op de vraag weet of de kip of het ei er het eerst was?"