Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn welke coffeeshop ben jij juist geweest?

In welke coffeeshop ben jij juist geweest?

564 antwoorden
107 weergaven
18-5-2026
S
SpaceGirlyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Standaard HighLife in Goes! :hearteyes:
Soms de Aarde, ook in Goes..

Iemand die hier ook weleens komt?
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#2
kaasbaas zei:
Even naar de Speak Easy in Den Bosch geweest, een lekkere dikke hasj joint gedraaid :grin:.
Klik om te vergroten...
Wij hebben ook al een Speak Easy in Arnhem.
OT: Ik ging naar de zero/zero maar ze gingen bitchen over mn leeftijd dus ik ben naar de pinguin gelopen die er letterlijk naast zit :grin:
P
Pizza HazeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wietje zei:
Breda, 5gr ww & 5gr jackHerrer in purple rain.

den boot is precies toe? Al 2e keer dat ie in het midde van de dag
met al zen rolluiken toe, zielig en verlaten ligt te dobberen :(
Klik om te vergroten...
De boot is sinds 1/2 weken 3 maanden dicht.

Hoe is de Purple rain?
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Alle 4 de shops hier, bij maar een langer dan een minuut binnen kunnen blijven, gelukkig heb ik mijn eigen kweek nog. :mrgreen:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Pizza Haze zei:
Hoe is de Purple rain?
Klik om te vergroten...

Top maar best duur. Maar dat zijn alle shops daar geloof ik. Van De Boot heb ik nooit wat gehad, maar de wiet van de Purple Rain vind ik wel het fijnste uit Breda tot nu toe denk ik.
r
ryder11700Lid
01-01-2024, 00:00
#6
gisterern nog bij de cool in eindhoven geweest, hebben er nu haze aanrader

vanavond naar de meetpoint eindhoven denk ik
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#7
schijvenbikker zei:
Relax in Sittard :smoke:
Klik om te vergroten...

Skunkkkkk :stoned:
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#8
The grass company in Tilburg. Stond binnen een paar minuten buiten met 2,5 gram ketama hasj. Heb boven even rondgesnuffeld, en als ik meer geld heb ga ik daar een bong halen want er staan echt mooie tussen :hearteyes:
De portier was erg aardig :)
:stoned:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bakkertje in Eindhoven, voor 't eerst dat ik daar heen ging, wel een chille shop. Daarvoor even naar de pink gegaan in eindhoven, maar 't was wel erg druk :openmouth:.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#10
Arthur King zei:
Wat vinden jullie eigenlijk een goede shops in Amsterdam?
Zelf kom ik wel regelmatig in de Rokerij (bij 't muntplein), chille shop.
Klik om te vergroten...
Je moet eens naar Greenhouse gaan in Amstel, toppe secret shop daar, prachtig ingericht nice stash, daar mogen zelfs geen turken, marokkanen binnen :stoned: :stoned: :stoned:
ga je hem doen?
P
Pizza HazeLid
01-01-2024, 00:00
#11
50 cent goedkoper dan bij de Baron. :tearsofjoy:

58,50 voor 5gr geloof ik.
S
StonedDwarfLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gisterenavond langs de Fantasia in Maastricht en de Club 99 in Geleen :stoned:
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Bij de Jetset Nijmegen, 5 gram Jack Herrer gehaald..... damnnnn lang geleden dat ik de echte goede jack op heb
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Fly 'n High en De Baron in Breda.
P
Pizza HazeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Paradijs in Breda. Niet zo makkelijk te bereiken met de auto. Maar daardoor misschien juist beter, minder toeristen/massa. Redelijk aanbod haze: Mexican, Amnesia, Super Silver, A5 en Buddha cheese. Ik ging voor 5gram a5. welke bevalt :wink:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Cofeeshop bordeaux rood voor de veranering :P
W.F.L. zei:
Wat kost de buddha cheese daar?? :P

Maandag zelf in de Purple Rain en de Baron in Breda geweest.
Klik om te vergroten...

Ben er ook benieuwd naar :wink:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Intoxication zei:
stash, daar mogen zelfs geen turken, marokkanen binnen :stoned: :stoned: :stoned:
ga je hem doen?
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Jetset, dreadlock, kruidentuin, lucky lucke. Dagje vrij :)
Woopie One :wave: :stoned:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik vind dat we gewoon een keertje moeten afspreken om een jointje met elkaar in een Bredase shop te roken!
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
En shop meet is nog niet eens zo'n slecht idee. Gewoon lekker op een avondje uit in een relaxte shop zitten. Breda vind ik wel net iets te ver weg voor zo'n avondje maar toch een goed idee, Damien!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1617181920...29
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."