Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn welke coffeeshop ben jij juist geweest?

In welke coffeeshop ben jij juist geweest?

564 antwoorden
106 weergaven
18-5-2026
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#1
Binnenhof: Zwolle
Relax en De Swean: Meppel
Alien: Steenwijk

en er zijn nog wel een paar waar ik ben geweest,,,maar daar weet ik de naam zo niet van :confused:
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#2
checkpoint in terneuzen.koffie'tje,reefertje gezellig op het mooie terras met zicht op het water en de bootjes die voorbij komen.
B
Benjammin'Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Jet Set Nijmegen
Kronkel Nijmegen
Ik las in de krant dat in de Checkpoint in Terneuzen 2900 klanten per dag kwamen, en dat ze de norm aan voorraad flink hadden overschreden. Namelijk 92 kilo's. En dat ze om die reden moesten sluiten. Het leek mij een sterk verhaal, maar het stond er. Weet iemand er meer of anders over?
W
WietboertjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Leuke Grap CheckPoint in Terneuzen is Gesloten hahaha :angry: :wink:

ik kom altijd bij de High Life in Goes

of De Aarden in Goes Prima shops met chill personeel en ze geven tenminste niet gierig :stoned:
W
WietboertjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Benjammin' zei:
Jet Set Nijmegen
Kronkel Nijmegen
Ik las in de krant dat in de Checkpoint in Terneuzen 2900 klanten per dag kwamen, en dat ze de norm aan voorraad flink hadden overschreden. Namelijk 92 kilo's. En dat ze om die reden moesten sluiten. Het leek mij een sterk verhaal, maar het stond er. Weet iemand er meer of anders over?
Klik om te vergroten...

benjammin het was geen 92 kilo maar 94 kilo en 4800 voorgedraaide waarmee ze gepakt zijn inderdaad en zijn nu 6 maanden gesloten , ik kom uit Zeeland en Checkpoint is van kennissen van ons dus weet het wel en het was verre van een grapje dat er zoveel aangeftroffen was : :( duszja maarja Miami is nog wel open in Terneuzen

maar Checkpoint is/was verreweg de best verkopende shop van zuid-west nederland inderdaad nu rijden al die fransen en Belgen richitng mijn stad ( Goes ) om bij de HighLife of De Aarden hun inkopente doen

Groetjes
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#6
De laatste tijd Snooker - Eindhoven. Moet nog 1 groene snooker-coin verzamelen en ik heb er 10 voor een gratis zak.
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#7
dat moet een overrompeling zijn in goes van de fransen nu??? :openmouth:

sorry voor de bad joke :)

maar de eigenaar van de check is toch ook eigenaar van miami of vergis ik mij?
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#8
BuZzRiDeR zei:
kent iemand toevallig de club 69 in maastricht? ik ben er eens geweest maar weet de weg niet meer en zou graag eens terug gaan naar daar...
Klik om te vergroten...

Gewoon even googlen :wink:

Club 69. Grote Gracht 97. Maastricht, 6211SV
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Metamorphose, Groningen.
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#10
The Boarder in Amstelveen :smoke:
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vrijdag was ik naar de vrolijke gaper geweest. Weed gehaald (buitenweed), was ook niet zo heel erg sterk, heb 2 joints gedraaid en samen opgerookt. Was de hele avond wel knetter :stoned:
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ga lekker naar de Quiam in Eygelshoven dalijk,
oooooh wat verheug ik me erop, na zo'n kutlange werkweek.
Eindelijk vrij!
j
joni43Lid
01-01-2024, 00:00
#13
mississippi in maastricht=>ripped off!!
route 88 in geleen=>vriendelijke mensen, had er toen 3gr NLX gekocht en 2gr honolulu
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dutch Gold in Alphen a/d rijn..
t
techno_eendjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
de highlife in goes is vet goed hun nightlife special is best lekker
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#16
Grasshoppah!
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#17
In Hoensbroek (is dr maar een daar..) ben de naam even kwijt :wink: , maar iig best goede wiet voor die 8,50 te gram.. :grin:
V
VrykylLid
01-01-2024, 00:00
#18
Club 69, Kosbor en Mississippi in Maastricht.
A
AzharaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Animo in gouda.
Grammetje silver haze gehaald en een mega cone van
18 centimeter. Van het weekend een feestje :grin: :stoned:
Weet iemand trouwens hoeveel wiet en tabak
er gemiddeld in zo een mega cone gaat? :P
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#20
Azhara zei:
Animo in gouda.
Grammetje silver haze gehaald en een mega cone van
18 centimeter. Van het weekend een feestje :grin: :stoned:
Weet iemand trouwens hoeveel wiet en tabak
er gemiddeld in zo een mega cone gaat? :P
Klik om te vergroten...

geen idee is een beetje aan jezelf.

waarom draai je niet zelf een bigstick?
zonde van die 1.50
aangezien een bigstick zelf draaien leuk is

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1718192021...29
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."