Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"het album indistructible van Disturbed, erg tof^^"
"flipkonijn zei: 'S avonds rook ik meestal tot ik nietmeer kan dus een dikke pure blunt enzo Klik om te vergroten... je zou 's avonds ook gewoon wat rustiger aan kunnen doen meestal rookte ik 's avonds gewoon rustig een jointje achter de laptop, en dan gaat het allemaal best goed"
"bordeaux rood.. erg lekkere jack herrer^^"
"Re: Re: eelco_jeweet zei: mellowWw zei: trouwens want vinden jullie eigenlijk van het belachelijke plan dat er nergens meer in de trein mag worden gerookt Klik om te vergroten... roken in de trein Klik om te vergroten... bump van de eeuw maar ooit mocht dat inderdaad.. de vader van een vriendin werkt bij de spoorwegen, en die heeft dus ook van die oude treinasbakken thuis staan. in de meeste oudere treinen zijn ze gewoon dichtgenageld, maar er zijn ook treinen waar ze er uit zijn gehaald"
"dat noemen ze ranzig stond gister achter de bar, en het schuim wat daar af komt, dat ziet er echt niet uit:P OT: dat zal een vaasje grolsch geweest zijn"
"hmmm... met valentijnsdag is ook awakenings, is ook heel romantisch"
"Drientje zei: Sex en drugs is ulitiem genot!!! LSD schijnt heel bijzonder te zijn... Nu nog een geschikte kandidaat!!! Klik om te vergroten... en wat zijn de eisen? OT: voor sex is een of andere vorm van liefde nodig, voor mij in ieder geval, maar dan zou je jezelf eerst moeten afvragen wat liefde voor jou betekend"
"*begint met kaalscheren en nadenken over waar zichzelf te piercen* kut, kan ook nog niet poi-en"
"het was ook maar een geintje en als je jezelf niet bent werkt een relatie toch niet, een relatie is gebaseerd op vertrouwen, en als je elkaar niet genoeg vertrouwd om te laten zien wie je echt bent kun je er mss ook beter niet aan beginnen."
"ik heb em gevonden: http://nl.wikipedia.org/wiki/Narcissus_(mythologie) mocht ie dat niet doen, zoeken op Narcissus helpt"