#1
Leiden is chill!Chris Pontius zei:Doe maar Leiden; héél, heeeeuwwwwll misschien laat ik me koppie dan ook nog zien.
Ik wil dat koppie van jou wel eens zien.
Leiden is chill!Chris Pontius zei:Doe maar Leiden; héél, heeeeuwwwwll misschien laat ik me koppie dan ook nog zien.
Dit is de link van zijn afbeelding: ...funnymormons.com/wp-content/uploads/2010/09/napoleon_dynamite.jpglolnoob zei:Hey Arthur King, van welke film is die avatar van jou ookal weer?
Pizza Haze zei:50 cent goedkoper dan bij de Baron.![]()
58,50 voor 5gr geloof ik.
SameEinstein zei:Koffiedik in Utrecht![]()


Chille shop25tolife zei:Weer eens langs de bordeaux geweest in utrecht.![]()

+1W.F.L. zei:Koffiedik!
In Utrecht, ergens zo´n stad in NL.. Leuk man :P

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."