Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Naast dat ik soms (ieder maand als ik geld heb) aan het blowen ben, drink ik de rest van de maand bier. Geen wijn (want: te zuur), geen sterke drank (want: slokdarmproblemen), dus blijft er bier over om flink 'm te raken. Gisteren viel ik om van de slaap nadat ik niet meer op mijn benen kon staan. Heerlijk, om zo even buiten mijn boekje te gaan. Goed is het niet, natuurlijk. Dat is wat ik ben, een wietsmoker met sterke drank naar alcohol. Ik ga er ook niks meer aan doen. laat mij maar gaan. Of voel je je geroepen om mij te helpen? de groeten."
"Eigenlijk krijg ik al alle hulp die nodig is. Ik dacht laatst: "Ik drink er een paar". Toen moest ik later naar de supermarkt terug voor nog wat extra bier, omdat het zo goed smaakte ineens. Tja, en dan is het hek van de dam. Vandaar dat ik zover ging. Het was wel lekker voor een keer, maar dit kan inderdaad niet zo door blijven gaan. Ik ben al weer aan het minderen, voor zover dat een manier is om niet afhankelijk te worden. Dinsdag aanstaande ga ik naar de AA, heb ik besloten. Ben ik al eens eerder geweest, zal ik nodig weer moeten oppakken. bedankt voor die scherpe vraagstelling, nu ik nuchter ben was dat een goede zelfreflectie aan het oproepen."
"Belgisch Geuzebier van spontane gisting. Deze smaakt zuur..."
"Grolsch of Hertog Jan, Lamme Goedzak, Guillotine (om je hoofd bij te verliezen, wat een knaller) maar de voorkeur gaat uit naar Belgische speciaalbier."
"Sloddervos zei: bij ons loopt een jongen in de buurt die heeft last van psychose's sinds die begonnen is met blowen en als die niet blowt heeft hij ook last van psychose's. Hij heeft al in een afkick kliniek gezeten alles maar die jonge is nog steeds helemaal wappie.. Ik kan hier niet veel over vertellen omdat ik er ook niet veel over weet. Klik om te vergroten... Een psychose kan ook vanuit schizofrenie en stress ontstaan. Cannabis is zelden een veroorzaker van een psychose."
"Re: Vetel hier al je blow rituelen Hoi iedereen! Ik ben nieuw hier maar ik ga alvast bij deze een reactie plaatsen. Ik rook iedere dag wiet en doe dat thuis (of in de shop, maar daar heb ik geen ritueel). Nadat ik in de coffeeshop geweest ben ga ik met de trein naar huis en daar begint 's-avonds het ritueel: -alle thuiswerkzaamheden doen om daarna te relaxen -drankje inschenken -muziek uitzoeken (of een filmpje) -stereomeubel aan -en dan maar met muziek lekker blowen. -en daarna nog een joint -en nog één..."
"Speakeasy in Arnhem. Goede Orange Bud en ook goedkopere kruimels."
"Natuurlijk mag/kan en wil ik ook weer werken, ik ben met een routecoach bezig om weer passend werk te zoeken en weer aan het arbeidsritme te wennen. Deze beste Man/Vrouw moet stressvol werk vermijden. Maar werken in een magazijn of zo kan nog altijd."
"Heel veel schizofrenen willen wel werken, maar kunnen dat niet altijd. Zo moet ik bijv. stress vermijden. Wat ik dan op de werkvloer verdien met 'normaal' werk wordt dan ingehouden op de Wahjong-uitkering. Sinds ik zo'n uitkering heb."
"Wietkruimels van coffeeshop 'Speakeasy' te Arnhem."