Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn welke coffeeshop ben jij juist geweest?

In welke coffeeshop ben jij juist geweest?

564 antwoorden
87 weergaven
18-5-2026
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#1
weet er iemand waar in maastricht ik nog blueberry of bubblicious kan vinden ?
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#2
any time in alkmaar, zeker een chille shop met een rook ruimte :stoned:
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja, Missisippi bestaat er nog :wink:
n
nunkieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ga elke dag een of twee keer voor €5,- wiet halen.

Ik hoef eigenlijk niks te zeggen. Ze weten dat ik altijd wiet kom halen. Ik doe dat bij de Casa Blanca in Eindhoven. Ik woon er dichtbij. Het zal zeker niet de beste shop in Eindhoven zijn. Wel een van de weinige die nog weten wie Bob Marley is. Niet die !@$# house muziek.

De rest van de shops in eindhoven ken ik ook wel zo'n beetje allemaal. Ik hang niet meer rond in shops. Die magie is al lang geleden vervlogen

Vroeger woonde ik in Maastricht. Dat was de goede tijd. Ik weet niet of de Mississipi nog bestaat, maar daar hing ik toen veel rond. De Brusselse straat en de Grote gracht zaten toen vol met koffie shops. Het zal wel allemaal minder zijn geworden.

Voor de koffieshops hoef je niet in Eindhoven te zijn. Eindhoven heeft het allemaal. Net niet.
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#5
zojuist \\niet naar shop gegaan , maar een doos onder het bed gevonden.
zomer 2007 - zeiknat KUDTWEER , maar de wiet is nu HIGH AND DRY.

ik zag een stumper de shop uit lopen , en ee sigaret opsteken.
damn- fok de shop.

tabak "achterdeur" is open , maar je mag geen tabak roken in de shop
wiet " achterdeur" is dicht, maar wiet roken mag wel .

dit land is zo in de war dat ik mijn geld liever in mijn zak houd.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Moet je eens naar Oasis in oosterpoort, Groningen gaan. Die hebben altijd wel lekkere biologische wiet en daar zitten leuke, sociale mensen.
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kom echt overal :P

glory - groningen
medley - groningen
dedam - veendam
a7 - hoogezand
groene ster - winschoten
happy - hoogezand

Afgelopen week denk ik daar wel geweest, lekker ff rondtoeren :hearteyes:
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ga lekker naar de Quiam in Eygelshoven dalijk,
oooooh wat verheug ik me erop, na zo'n kutlange werkweek.
Eindelijk vrij!
j
joni43Lid
01-01-2024, 00:00
#9
mississippi in maastricht=>ripped off!!
route 88 in geleen=>vriendelijke mensen, had er toen 3gr NLX gekocht en 2gr honolulu
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dutch Gold in Alphen a/d rijn..
t
techno_eendjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
de highlife in goes is vet goed hun nightlife special is best lekker
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#12
Grasshoppah!
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#13
In Hoensbroek (is dr maar een daar..) ben de naam even kwijt :wink: , maar iig best goede wiet voor die 8,50 te gram.. :grin:
V
VrykylLid
01-01-2024, 00:00
#14
Club 69, Kosbor en Mississippi in Maastricht.
A
AzharaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Animo in gouda.
Grammetje silver haze gehaald en een mega cone van
18 centimeter. Van het weekend een feestje :grin: :stoned:
Weet iemand trouwens hoeveel wiet en tabak
er gemiddeld in zo een mega cone gaat? :P
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#16
Azhara zei:
Animo in gouda.
Grammetje silver haze gehaald en een mega cone van
18 centimeter. Van het weekend een feestje :grin: :stoned:
Weet iemand trouwens hoeveel wiet en tabak
er gemiddeld in zo een mega cone gaat? :P
Klik om te vergroten...

geen idee is een beetje aan jezelf.

waarom draai je niet zelf een bigstick?
zonde van die 1.50
aangezien een bigstick zelf draaien leuk is
A
AzharaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nick_jeweet zei:
geen idee is een beetje aan jezelf.

waarom draai je niet zelf een bigstick?
zonde van die 1.50
aangezien een bigstick zelf draaien leuk is
Klik om te vergroten...

Puur gemak en luiheid :P
En zo een mega cone is toch maar eenmalig per jaar ofzo.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#18
's Avonds in de Cosbor in Maastricht:

- 1gr. santa maria
- 1gr. nlx
- 1gr. jack haze
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik ga zometeen naar de cosbor in maastricht .. hopelijk hebben ze 'white k2' .. was een lekker en potent soortje :wink:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Koffiedik!

In Utrecht, ergens zo´n stad in NL.. Leuk man :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...29
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."