#1
weet er iemand waar in maastricht ik nog blueberry of bubblicious kan vinden ?

Azhara zei:Animo in gouda.
Grammetje silver haze gehaald en een mega cone van
18 centimeter. Van het weekend een feestje![]()
![]()
Weet iemand trouwens hoeveel wiet en tabak
er gemiddeld in zo een mega cone gaat? :P
Nick_jeweet zei:geen idee is een beetje aan jezelf.
waarom draai je niet zelf een bigstick?
zonde van die 1.50
aangezien een bigstick zelf draaien leuk is
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."