Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"zeeuwse shoppa's haha die zeeuwse shops mogen echt niet klagen want hier zijn zoveel thuiskwekerijen etcetera ze moeten gewoon al die drugstoeristen laten oprotten dan is er genoeg en die van Aarden moet niet fokken in dat artikel want hijn verkoopt voorgedraide haarlakjonkos met cementmix erdoor"
"ja zou wat zijn als bij de gewone wiet hij het ook zou proberen , nouja ik verkoop dan zelf veel aan de scholen in goes en de roc's in zeeland en hoor veel mensen die van de voorgedraaide moesten kotsen en dan niet alleen kots maar ook bloed , dus daar kopen is echt not done nja ik heb nooit een voorgedraaide gerookt zelf want ik rook alleen mn eigen supply en zelf draaien is fijner"
"loooooooooooooooooool spammords over dont get high on your own supply nja beter gratis van je eigen teelt roken , dan kopen toch"
"voor alle medekwekers en liefhebbers van wiet de volgende vraag ik zou graag horen hoe jullie de planten knippen en hoe jullie het drogen ik heb zelf een soort van visnetten die ik op mn zolder hang en zo kan ik 3 lagen tegelijk drogen"
"haha nja stekjes die ik altijd gleverd krijg groeien altijd als kool en hebbendus een redelijke voorsprong op zaadjes :d"
"hehe ik heb wel een mooi plaatje van onze binnenkwekerij maarja met die fotos benk niet zo gul op het internet sorry"
"nja ik gooi altijd 5 planten ( maximaal legale aantal per adres) in de tuintjes meestal wanneer de nachtvorst weg is dus rond april/maart en dan gewoon uit de wind zetten en waar je de meeste zonuren hebt gewoon zodra ze groeien stok ernaast zetten zodat je plant rechgroeit tips : water geven als het droog weer is , niet teveel want toprot is het laatste wat je wil klinkt raar , maar Pokon geeft je plantjes ook een aardige Impuls xD mja meestal eidn augustus / september staan er in de tuintjes 5 planten van rond 1.80 / 2.10 hoog en stuk voor stuk rijkelijk bedeeld met mooie toppen voor een lekkere homemade"
"Leuke Grap CheckPoint in Terneuzen is Gesloten hahaha ik kom altijd bij de High Life in Goes of De Aarden in Goes Prima shops met chill personeel en ze geven tenminste niet gierig"
"Benjammin' zei: Jet Set Nijmegen Kronkel Nijmegen Ik las in de krant dat in de Checkpoint in Terneuzen 2900 klanten per dag kwamen, en dat ze de norm aan voorraad flink hadden overschreden. Namelijk 92 kilo's. En dat ze om die reden moesten sluiten. Het leek mij een sterk verhaal, maar het stond er. Weet iemand er meer of anders over? Klik om te vergroten... benjammin het was geen 92 kilo maar 94 kilo en 4800 voorgedraaide waarmee ze gepakt zijn inderdaad en zijn nu 6 maanden gesloten , ik kom uit Zeeland en Checkpoint is van kennissen van ons dus weet het wel en het was verre van een grapje dat er zoveel aangeftroffen was : duszja maarja Miami is nog wel open in Terneuzen maar Checkpoint is/was verreweg de best verkopende shop van zuid-west nederland inderdaad nu rijden al die fransen en Belgen richitng mijn stad ( Goes ) om bij de HighLife of De Aarden hun inkopente doen Groetjes"
"Checkpoint in terneuzen is prima tent alleen beetje jammer van al die drugstoeristen uit belgie en frankrijk >_<"