Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Opgezwolle - Eigen Wereld"
"Niemand Roxanne in het stadje schagen?:$"
"Re: Drientje zei: Ik vind dit even kansloos als aansteker vloeistof inademen. Als je je nou persé raar wilt voelen hou dan je neus en mond dicht en bouw, door de ingeademde lucht, door je neus uit te willen ademen(gaat niet die zit dicht),druk op in je hoofd. Dit geeft evengoed een high gevoel. Dit deden vrienden van mij vroeger, weet overigens niet of het schadelijk is. Benzine dampen zijn hoogst schadelijk en wil je dit expiriment nogmaals uitvoeren koop dan bij de drogist ether en adem die in. Dat kan ik nog meer waarderen dan dit. Klik om te vergroten... dat doet vet zeer aan me oren"
"Joint gerookt in de bedrijfsbus van me zaterdag baantje met me collega haha (in de pause)"
"Salvia lijkt me ook wel grappig, alleen jammer dat me 18e verjaardag nog een aantal jaren duurt. En Salvia moet je toch roken?"
"Voor paddos ook ja."
"Behalfe als je voor de trein springt:P"
"Dan hoop ik wel dat ik me hand nog kan zien xD"
"jammer"
"Oke oke,"