Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"uitspacen van MDMA met een jointje er bij"
"2ce"
"is de pijn bij 2cb snuiven erger dan bij keta?"
"underworld zei: dropkick_tamas zei: is de pijn bij 2cb snuiven erger dan bij keta? Klik om te vergroten... ja, without a doubt. vind je keta pijn doen met snuiven dan? Klik om te vergroten... hmm, als ik een lijn neem zou ik het geen prettig gevoel willen noemen."
"21/02/09 22:30-08:00 8 euro Concrete Wiltgroei Drum n Bass/Jungle Line up: * Apuhzakuh (Wag & Fuwu) * Field Marshall Fred + Rude Monkey (dubpirates) * Metronoom + Mc Itchy * Wicked Nick (HTK) * Miss B. (pauzeclub) + Toon Lightknight (dutchdubdocters) * Sam. C (DDB) * MC Dranaline Chai & Chill out by Freaknation Public transport: Bus 82 http://www.myspace.com/iandiconnections"
"TC - Where's my money (Caspa remix) dubstep ftw.."
"mooi report De Sjeik zei: En dat lege lachgaspatroon ook echt, hoe typisch :P Klik om te vergroten... we hebben echt belachelijk lang naar dat patroon zitten kijken"
"heb je je bord trouwens nog? dat is wel een leuk aandenken.."
"Angramar Temenos zei: dropkick_tamas zei: heb je je bord trouwens nog? dat is wel een leuk aandenken.. Klik om te vergroten... Die ben ik kwijt geraakt in de trein vind ik echt jammer.. Ik was echt zo gaar en was hem in de trein vergeten. Klik om te vergroten... hmm. Ja zeker jammer, ik weet nog dat je zwaar geobsedeerd naar dat bord zat te kijken :P"
"Angramar Temenos zei: Ik vond dat ding toen echt het mooiste ding ter wereld Klik om te vergroten... ghehe, duh het was ook geniaal op dat moment.."