Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Meestal gewoon zware shag, zo af en toe Javaanse jongens driekwart."
"Coffeeshop-wiet is kwalitatief beter dan straatzooi. Ik heb gelukkkig een betrouwbare dealster huis aan huis, die goede wiet verkoopt; voor 6 euro heb je 1.3 / 1.4 gram, en je word nog heerlijk stoned ook."
"Huh, heb je dat niet in een shop dan? Dealertje waar ik normaliter altijd m'n shit haal heeft minder variatie dan in de coffeeshop. Ik zou in ieder geval in een shop meer geneigd zijn om te gaan 'winkelen'."
"Tuurlijk, zeker waar. Maar je moet ook weten waar je je wiet haalt, zeker als je het koopt in een coffeeshop. Hier in Den Haag haal ik zoals eerder genoemd m'n wiet bij een dealer huis aan huis, prima shit geen problemen mee. Maar uiteraard is het ook wel eens het geval dat ik naar de shop ga, en dat is wel een bekende (voor mij dan). Ik kom in ieder geval nooit in onbekende shops, heb te vaak meegemaakt dat me troep voorgeschoteld word. En als ik wel ga naar een shop die ik niet ken, zorg ik dat ik het daar op rook."
"Heeeerlijk, dit soort topics. Een beetje ervaren blower weet dat je geheugen er dus never nooit op vooruit kan gaan. Rook je dagelijks een stick dan breken er langzaam deeltjes van je hersenen af. Het korte termijn geheugen word er alleen maar slechter op."
"Helaas, wel. Inmiddels al drie keer op school, en twee keer door de blauwtjes. Laatsgenoemde was simpelweg; domheid. Naast het spoor bij het plaatselijke station een pitje draaien kan tegenwoordig ook al niet meer. Ach, weer een ervaring rijker!"
"De inhoud van het flesje ook niet,"
"Jullie doen net alsof je tanden linea recta afbreken. Doe het op de juiste manier en het is ZO simpel"
"Herken je understatement, heb er zelf ook last van. Lijkt wel of ik er zonder wiet niet meer helemaal 100% bij ben"
"Volgens mij hecht het zich aan verschillende delen van je hersenen. Kan het niet met 100% waterdichtheid garanderen, maar heb er eens iets over gelezen. Overigens wel heftig spul, tjonge jonge..."