Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke wiet is het lekkerst?

Welke wiet is het lekkerst?

243 antwoorden
109 weergaven
18-5-2026
S
SpeedyGonzalisLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik rook het liefste hasj, maar kwa wiet, Hollandse Glorie van Azul uit Roosendaal, helaas alle shops gesloten hier vanwege overlast door toeristen. Maar dat was echt goede wiet, heerlijk zoet :hearteyes:
S
SpeedyGonzalisLid
01-01-2024, 00:00
#2
edblok2 zei:
SpeedyGonzalis zei:
. Maar dat was echt goede wiet, heerlijk zoet :hearteyes:
Klik om te vergroten...

dat vind ik juist de goorste wietsoorten als ze zoet zijn :kots:
Klik om te vergroten...


Achja, ieder zo zn smaak he :wink: maar goed dat er zoveel verschillende soorten zijn :wink:
e
edblok2Lid
01-01-2024, 00:00
#3
SpeedyGonzalis zei:
. Maar dat was echt goede wiet, heerlijk zoet :hearteyes:
Klik om te vergroten...

dat vind ik juist de goorste wietsoorten als ze zoet zijn :kots:
m
miljowLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Lemon Haze uit "De Poort" Enkhuizen vond ik geweldig. Ik ben nog nooit zo stoned geweest van 1 jointje, een echte aanrader.
Ook heeft een vriend van mij een keer een 5ie Super Shiva bij 't Keteltje in Hoorn gehaalt die heel zoet van smaak was en waar ik normaal stoned van werd.

Voor de rest vind ik in Hoorn Vanilla Queen het best van smaak.

Have a nice spliff :wink: :tearsofjoy:
S
StunnerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Qua smaak vond ik de bubblegum van de Capre Diem in Helmond vroeger erg lekker, helaas is die nu dicht :(

Qua effect zou ik zeggen Amnesia haze, of een kruisings wiet die ik nu heb van WW met super silver haze.
e
enjoy_loveLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wij spacen al anderhalve week op Super Skunk van Zero Zero uit Alkmaar. Niet de gezelligste shop (chaggie dame zeg!) maar wel super goed spul!

Ondanks dat het een minder sterke weed zou zijn heb ik daar al een paar hele leuke wegtrekkers van gehad.
(mijn lieve mannetje is minder ervaren dan ik dus ik dacht effies chill beginnen :grin: )

Icm Xtc: mega leuke trip gehad waarbij Goofy en Donald Duck het iets té goed met elkaar konden vinden.. de logica van de combi is mij geheel ontgaan maar de beelden waren super!

Icm rosétje/biertje: heerlijk chill, het gevoel dat je wordt meegetrokken.. bewegingen zeer zwaar en heerlijk tintelend. Een heerlijk weedje om ook wat dingen te blijven ondernemen.

Volgende keuze op verzoek van liefste: white widow, ik zit zelf meer aan de bubblegum te denken.
Weet iemand of deze in Heerhugowaard te krijgen is? De shop is net weer heropent na een geforceerde sluiting van 4 maanden.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#7
de lekkerste weed die ik al gerookt heb waarvan ik de naam ken zijn toch nlx en bubblegum
t
trippykeesLid
01-01-2024, 00:00
#8
uhm wiet afghaan en hasj ketama
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#9
arhemse superplant ofzo
white widdow
en die ik zaterdag gesmoked heb was ook wel chillie ^^
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#10
K 2

number one

mea

allemaal wel lekkere wietjes, maargoed van shop tot shop verschild t toch weer, beetje zinloos topic eiglijk
e
edblok2Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Haze

zonder twijfel

maar liever rook ik hasj :)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Kan me niet (nja moeilijk) voorstellen dat de Belgische wet beter zou zijn dan de Nederlandse. In Nederland lopen we al vele malen vooruit op het gebied van kweken ed. Nja en dat de Belgische wiet te sterk is, nja dat vinden ze van alles wat ze liever niet zien in het straatbeeld, dus ook als ie 2 x zo zwak was zouden ze het nog te sterk vinden.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
zou ik nog zo zeker niet van zijn hoor, want veel weed uit nederland komt uit belgië geïmporteerd.. maar ja als ik geen bewijs zie dan ga ik mij niet uitspreken wat de sterktste is
m
mushiemadnessLid
01-01-2024, 00:00
#14
mijn dealer heeft sinds kort bio-weed
zo noemde hij het
nou vaag spul moetk zeggen
ben telkens knetter :stoned:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#15
K2 en moonlight uit het binnenhof in Zwolle zijn mijn standaard smoke gerei, als ik me wat "luxer" voel en er zin in heb rook ik iceolator (hasj verkrijgbaar in heel veel shops in A'dam en in de Balance in Zwolle, verder weet ik het niet :P)
J
JamanLid
01-01-2024, 00:00
#16
ice-hasj is sicke shit, wel lekker. maar ik wordt er zo panisch van. ik was eens op zo'n hennep beurs en daar legde ze uit hoe je dat spul moet maken. wel cool om dat zelf 'ns te proberen.
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#17
northern light / white widow en K2
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#18
gisteren smoor avondje gehad wat we hebben gerookt is:
purple haze
maxican haze
nepal
bubble gum
new york diesel
space cake
en nog een hasje waar ik de naam van ben vergeten
m'n favoriet gistere waren toch zeker de new york diesel en de bubble gum aww wat was iks cheef gistere :)
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#19
volgens mij verschilt de weed ook per shop .. heb een paar keer k2 gehaald in een shop waar het wel fijn was, en ook een paar keer in een andere shop waar het toch wel een stuk minder was. dus de namen zeggen volgens mij ook niet alles ..
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Verschilt heel erg per shop.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."