#1
Ik rook het liefste hasj, maar kwa wiet, Hollandse Glorie van Azul uit Roosendaal, helaas alle shops gesloten hier vanwege overlast door toeristen. Maar dat was echt goede wiet, heerlijk zoet ![:hearteyes:]()
edblok2 zei:SpeedyGonzalis zei:. Maar dat was echt goede wiet, heerlijk zoet![]()
dat vind ik juist de goorste wietsoorten als ze zoet zijn![]()
SpeedyGonzalis zei:. Maar dat was echt goede wiet, heerlijk zoet![]()


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."