#1
w00t,dan moet ut wel goed zijn!happy brother in maastricht is altijd ZEERRRRRR lekkere hazeWildChild zei:ja powerplant hebben ze hier ook vaak in de shop, ik heb nu mexican haze van 7,50 per gram omdat het in de aanbieding was, echt een hele goed wietje, denk wel de beste die ik in 5 jaar heb gerookt, gewoon netalsof ik voor de eerste keer stoned was![]()
