Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke wiet is het lekkerst?

Welke wiet is het lekkerst?

243 antwoorden
107 weergaven
18-5-2026
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#1
WildChild zei:
ja powerplant hebben ze hier ook vaak in de shop, ik heb nu mexican haze van 7,50 per gram omdat het in de aanbieding was, echt een hele goed wietje, denk wel de beste die ik in 5 jaar heb gerookt, gewoon netalsof ik voor de eerste keer stoned was :confused:
Klik om te vergroten...
w00t,dan moet ut wel goed zijn!happy brother in maastricht is altijd ZEERRRRRR lekkere haze :) :)
a
arnilLid
01-01-2024, 00:00
#2
vraagje;
ik zag laatst (vraag me niet waar) in een of ander artikel dat wiet die je in belgie koopt, illegaal dus...vele malen sterker en feller zou zijn dan wiet die je in nederlandse coffeeshops koopt.

weet iemand hier meer over?
er schijnt zelf een probleem te komen dat belgische wiet TE sterk zou zijn...
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#3
arnil zei:
vraagje;
ik zag laatst (vraag me niet waar) in een of ander artikel dat wiet die je in belgie koopt, illegaal dus...vele malen sterker en feller zou zijn dan wiet die je in nederlandse coffeeshops koopt.

weet iemand hier meer over?
er schijnt zelf een probleem te komen dat belgische wiet TE sterk zou zijn...
Klik om te vergroten...
idd zo zeggen ze
belgoweed noemen ze dit meende ik :confused:
ik heb ook altijd gehoord dat er veel wiet die in nederland verkocht word in belgie gekweekt word(door nederlanders en belgen) :)
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb geen idee ik laat het altijd door een zwerver halen, ik zeg altijd haal ff voor 12 eurie skunk (ik ben 17 vandaar)

Tis wel lullig voor die zwervers weetje, ik geef ze ook wel 'ns croisaints als ze voor me halen of iets anders te eten wat ik bij me heb.

het rare is, ze zijn wel eerlijk, ik krijg zelfs wisselgeld als het goedkoper was dan ik dacht.

Haha
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
zou wel kunne dat belgische weed veel zwaarder is.. daar wordt ik altijd echt stoned van en de nederlands weed smaakt veel lekkerder en zo en het stijgt meer naar je hoofd.. meer high dus

deze weke nog eens mexican haze gerookt en die was echt wel lekker hoor, daar moet ik eens veel van hebben, mss wel mijn favoriete weed
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Kan me niet (nja moeilijk) voorstellen dat de Belgische wet beter zou zijn dan de Nederlandse. In Nederland lopen we al vele malen vooruit op het gebied van kweken ed. Nja en dat de Belgische wiet te sterk is, nja dat vinden ze van alles wat ze liever niet zien in het straatbeeld, dus ook als ie 2 x zo zwak was zouden ze het nog te sterk vinden.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
zou ik nog zo zeker niet van zijn hoor, want veel weed uit nederland komt uit belgië geïmporteerd.. maar ja als ik geen bewijs zie dan ga ik mij niet uitspreken wat de sterktste is
m
mushiemadnessLid
01-01-2024, 00:00
#8
mijn dealer heeft sinds kort bio-weed
zo noemde hij het
nou vaag spul moetk zeggen
ben telkens knetter :stoned:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#9
K2 en moonlight uit het binnenhof in Zwolle zijn mijn standaard smoke gerei, als ik me wat "luxer" voel en er zin in heb rook ik iceolator (hasj verkrijgbaar in heel veel shops in A'dam en in de Balance in Zwolle, verder weet ik het niet :P)
J
JamanLid
01-01-2024, 00:00
#10
ice-hasj is sicke shit, wel lekker. maar ik wordt er zo panisch van. ik was eens op zo'n hennep beurs en daar legde ze uit hoe je dat spul moet maken. wel cool om dat zelf 'ns te proberen.
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#11
northern light / white widow en K2
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#12
gisteren smoor avondje gehad wat we hebben gerookt is:
purple haze
maxican haze
nepal
bubble gum
new york diesel
space cake
en nog een hasje waar ik de naam van ben vergeten
m'n favoriet gistere waren toch zeker de new york diesel en de bubble gum aww wat was iks cheef gistere :)
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#13
volgens mij verschilt de weed ook per shop .. heb een paar keer k2 gehaald in een shop waar het wel fijn was, en ook een paar keer in een andere shop waar het toch wel een stuk minder was. dus de namen zeggen volgens mij ook niet alles ..
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Verschilt heel erg per shop.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Deranged zei:
Je hebt space cake gerookt?
Klik om te vergroten...
foutje, hebben we opgegeten :) :sunglasses:
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#16
mellowWw zei:
Ik wil graag 'n keer een joint proberen
welke soort is voor het eerst het best?
en krijg je van mellow een lach kick?
want dat zeggen de meeste.....?¿?¿?¿?

greetzzz... :stoned:
Klik om te vergroten...


Je kan de Haze kopen die is geweldig :hearteyes:
l
lurchLid
01-01-2024, 00:00
#17
uhm... doe mij maar een sativa die zijn wel te dampe
want de naam van de wiet zegt vrij wijnig...
m
melvvvLid
01-01-2024, 00:00
#18
heej,

ik ga wel s jointje halen in wageningen coffeeshop.. weet ff niet hoe die heet, ma zit tegenover cafetaria "het passantje".
haal meestal gewoon white widow daar, maar wat is de lekkerste daar om te halen om ff lekker high van te worden?

grz.
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#19
melvvv zei:
heej,

ik ga wel s jointje halen in wageningen coffeeshop.. weet ff niet hoe die heet, ma zit tegenover cafetaria "het passantje".
haal meestal gewoon white widow daar, maar wat is de lekkerste daar om te halen om ff lekker high van te worden?

grz.
Klik om te vergroten...
denk dat je de bengel bedoelt?
ben daar maar zelden geweest dus weet het niet precies ..
de wiet die overal eigenlijk wel goed is en ook vaak op voorraad is K2.. toen ik nog veel rookte was het vaak moonflower of k2.
T
TheGodfatherLid
01-01-2024, 00:00
#20
super silver haze blijft tochwe de beste :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."