danmm lekkerste wiet hoe kan ik daar nou antwoord op geven er zijn zoveel verschillende soorten....
lekkerste wiet om zeefhasj te maken is tot nu toe absoluut jackberry dit is een kruising tussen jack herrer x blue berry
hand hasj: lekkerste in de shop is nog altijd royal tempel uit nepal kostte een goede 30 euro per gram maar ZO sweet
lekkerste bubble hasj/ ice hasj vind ik nog altijd de bom van neville haze
hasjolie : om super knetter van de baan te gaan is natuurlijk white widow of white pearl ... de die hard wit soortjes ... voor een heerlijk frisse olie is lowryder prima om olie van te maken ...
mako haze is ook kei en kei hard
dan wiet voor de high : blijft santa maria op nummer 1 gevolgt door blueberry en black jack
best smakende wiet: black jack DEZE MOET JE IS KWEKEN
wiet om op stoned te zijn: neville haze, mako haze (super) silver haze en dynamite
dan gewone buitenwiet : een van de lekkerste soorten zijn voor mij tog wel durban poison ( met skunk gekruist ) en double fun
paarse wiet: ??? nog geen echt lekkere paarse wiet gehad die van buiten kwam
alles wel bio gekweekt, goed gecured en goed gespoelt van die voedings nasmaak in mijn toppen hoef ik niets te weten !!!! je ziet het overigens wel wiet/ hasj gaat bij mij om de stemming.... de ene wiet kun je mee naar bed de andere niet ... de ene wiet kun je mee leren de andere niet ... het moet aangepast worden aan je gewoontes en na je smaak
![:grin:]()
daarom is eigen homegrown ook zo leuk je hebt staan wat je wilt
wat haze achtige, wit soortjes, zoete soorten
![:grin:]()
dan ken je weer alle kanten op