Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke wiet is het lekkerst?

Welke wiet is het lekkerst?

243 antwoorden
112 weergaven
18-5-2026
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#1
wasie niet te krijgen in chekpoint?
of in miami?
had erges gehoord datie 12euro kost per gram
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#2
afghaan, vind ik lekker.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vond de Bubblegum wel lekker, weet niet meer waar ik die weg had.
En natuurlijk ice-o-lator hasj :grin:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
home kweek : 1 kali mist
2 train wreck
3 whitehaze

shopa algemeen : 1 jack h
2 silver haze
3 pepsi

en slechtste wietje is chees geen excuses dat is niet te blowe :kots:
L
LaFlashLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re:

blowking zei:
paarse weed bestaat dat komt van een plant waarvan de bladeren een paarse kleur hebben. Een van de betere soorten per plant 114 euro gegarandeerd 4 a 500 gram van een plant. ( voor het droogproces ).
Klik om te vergroten...

Paarse wiet komt niet van een plant met paarse bladeren maar het is een phenotype...

Ontopic:

Gisteren nog 1,5 grammetje Sour Diesel + half grammetje Afghaan in blunt gedraait... :smoke:
Sour Diesel is precies niet zo heel bekend hier.

Mvg x
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
White Widow
Dynamite
Santa Maria
Dutch Power

Die 4 zijn mijn favoriet.. Meestal uit shops in R'dam, Delft en Den Haag... Een zakje crumblepower is 9/10 keer ook erg goed en een goede hoeveelheid voor de prijs :)

Heb nog nooit echt een beest meegemaakt :( Iemand tips?
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#7
Colombian Gold kan ik je echt aanraden, dat is volgens mij de beste outdoorwiet die ik al rookte. Evenals een van de beste (synoniem: "meest stonede") allround en hij kost maar 8.50EUR / gr., die heeft echt indruk op me gemaakt.
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind meestal dat het allemaal wat op elkaar lijkt! :P
Vorige week had ik eens 'amnesia' van de sjop gehaald, en die smaakte wel anders dan anders.
Beetje zoetering, kunstmatiger. Werd er wel stevig baked van! :)
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pff zou onmogelijk kunnen kiezen :P Om er maar een paar te noemen,

Power Plant, Orange Bud, NYC Diesel, Mako Haze.

En soorten met van die belachelijk spectaculaire namen als Sweet Fairy Tooth, en Hawaiian Snow, zijn hier eigenlijk altijd wel goed sterk :P
G
GVW10Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Bubbles,

Omdat je er zulke heerlijke lachkicks van krijgt =D
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Varry zei:
Ik vind meestal dat het allemaal wat op elkaar lijkt! :P
Vorige week had ik eens 'amnesia' van de sjop gehaald, en die smaakte wel anders dan anders.
Beetje zoetering, kunstmatiger. Werd er wel stevig baked van! :)
Klik om te vergroten...
Amnesia hase is dat denk ik?
Echt heerlijk is die. Mijn favorieten zijn denk ik Mexican haze en super silver hase van de Wall in Eindhoven.
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#12
White widow vind ik het lekkerst,
Devils hill vind ik de lekkerste high.
j
joni43Lid
01-01-2024, 00:00
#13
op de terugweg van sun sundance een paar lekkere grammetjes super silver haze gaan halen :grin:
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
danmm lekkerste wiet hoe kan ik daar nou antwoord op geven er zijn zoveel verschillende soorten....

lekkerste wiet om zeefhasj te maken is tot nu toe absoluut jackberry dit is een kruising tussen jack herrer x blue berry

hand hasj: lekkerste in de shop is nog altijd royal tempel uit nepal kostte een goede 30 euro per gram maar ZO sweet :hearteyes:

lekkerste bubble hasj/ ice hasj vind ik nog altijd de bom van neville haze :grin:

hasjolie : om super knetter van de baan te gaan is natuurlijk white widow of white pearl ... de die hard wit soortjes ... voor een heerlijk frisse olie is lowryder prima om olie van te maken ...
mako haze is ook kei en kei hard

dan wiet voor de high : blijft santa maria op nummer 1 gevolgt door blueberry en black jack

best smakende wiet: black jack DEZE MOET JE IS KWEKEN :grin:

wiet om op stoned te zijn: neville haze, mako haze (super) silver haze en dynamite :grin:

dan gewone buitenwiet : een van de lekkerste soorten zijn voor mij tog wel durban poison ( met skunk gekruist ) en double fun

paarse wiet: ??? nog geen echt lekkere paarse wiet gehad die van buiten kwam :(

alles wel bio gekweekt, goed gecured en goed gespoelt van die voedings nasmaak in mijn toppen hoef ik niets te weten !!!! je ziet het overigens wel wiet/ hasj gaat bij mij om de stemming.... de ene wiet kun je mee naar bed de andere niet ... de ene wiet kun je mee leren de andere niet ... het moet aangepast worden aan je gewoontes en na je smaak :grin: daarom is eigen homegrown ook zo leuk je hebt staan wat je wilt :grin:

wat haze achtige, wit soortjes, zoete soorten :grin: dan ken je weer alle kanten op
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het is nogal moeilijk om te zeggen welke wiet soort het lekkerst is. Want als je bijvoorbeeld bubblegum koopt in eindhoven is dat weer heel anders dan bubblegum in rotterdam. En het verschilt niet alleen per stad maar zelfs per shop. En die verschillen kunnen soms enorm groot zijn.
J
JamanLid
01-01-2024, 00:00
#16
White Widow is gewoon een klassieker, smaakt altijd goed en staat garant voor een stauny effect.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hier in hoorn heb je Parvati, zoete wiet, met scherpje smaak. Maar de rook is tegelijkertijd lekker mild.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#18
K 2

number one

mea

allemaal wel lekkere wietjes, maargoed van shop tot shop verschild t toch weer, beetje zinloos topic eiglijk
e
edblok2Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Haze

zonder twijfel

maar liever rook ik hasj :)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Kan me niet (nja moeilijk) voorstellen dat de Belgische wet beter zou zijn dan de Nederlandse. In Nederland lopen we al vele malen vooruit op het gebied van kweken ed. Nja en dat de Belgische wiet te sterk is, nja dat vinden ze van alles wat ze liever niet zien in het straatbeeld, dus ook als ie 2 x zo zwak was zouden ze het nog te sterk vinden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."