Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jah oke, maar daar word je waus van. Ik zocht meer iets richting spat omdat ik daar niet aan kon komen... Maar goed, shop is pas om 12:30 open, en ik moet er om 12:00 zijn. Dilema :P Najah, dan maar zonder drugs, dat lukt ook wel 2 dagen. Alleen met iets meer moeite"
"Moet je het wel hebben"
"Ik had ook vrij vaak dat ik savonds nog mensen op mn kamer zag :P Vooral mensen met wie ik die avond was omgegaan. Die zag ik dan in ene op een stoel in mn kamer zitten of zo."
"Hierzo een site met ervaringen van gebruikers gevonden via google http://www.vsn.nl/myocafe/reaction.php?onderwerp_id= 2873&order_by=ASC#22599"
"Uiteraard, een paar treeën bull it kunnen niet ontbreken."
"Ik heb morgen (vandaag) een LAN Party... Wat kan je halen bij de smart shop waarmee je makkelijk 2 dagen kan doorknallen. Met niet dit soort bijverschijnselen tijdens het gebruik: - Buikpijn - Hoofdpijn - Niet meer kunnen gamen - Niet goed meer kunnen gamen Na het gebruik mag ik best wat voelen :P Wat heb je zelf al gebruikt voor dit soort dingen? Ook al zullen er niet veel mensen zijn denk ik ."
"BobG zei: Ze zijn onder de toonbank in smartshops te koop(waar ik kom iig wel). Ze smaken naar chocola met butterscotch, zo'n reep kost circa 16 euro, en je kan er met 2-3 man van trippen. Klik om te vergroten... Toevallig ook de smartshop waar ik kom? :P Vandaag weer een reepje gehaald. Morgen samen met nog iemand trippen @ half 10 s'ochtends :P Dan is namelijk z'n vriendin te werk en die komt 2 uur alweer thuis, zal mij benieuwen of de trip dan al voorbij is."
"Het hangt er vanaf of de koppijn door drugs zelf komt lijkt mij Maarjah ik zou het niet weten, mijn koppijn is wel een keer verdwenen door XTC."
"White Widow, rij ik speciaal voor naar heerhugowaard. Ook een keer bubblegum (uit amsterdam) gemixt met jack harrier (van hardewijk). Top combi, lekker zoet en stoned dat ik was :P. In hoorn haal ik meestal Supershiva. Word ik altijd dik skaffa van"
"BobG zei: Champignonetje zei: White Widow, rij ik speciaal voor naar heerhugowaard. Ook een keer bubblegum (uit amsterdam) gemixt met jack harrier (van hardewijk). Top combi, lekker zoet en stoned dat ik was :P. In hoorn haal ik meestal Supershiva. Word ik altijd dik skaffa van Klik om te vergroten... Je moet eens parvati halen bij de ketel of boot, die zijn goed :P Klik om te vergroten... Ik heb alles wel gehad hoor bij de boot qua wiet."