Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"wiet telen is een strafbaar feit. de verdiensten zijn groot de risico's ook. ik vind het niet meer dan logisch dat ze uit haar huis gezet is. er werd ook illegaal stroom afgetapt, buiten dat dat gewoon jatten is brengt het ook gevaarlijke situaties met zich mee, zoals brandgevaar. misschien is het handig voor je vriendin om eerst na te denken voordat ze dingen doet ipv achteraf klagen"
"heb je last van geheugenverlies? http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=564"
"ik ben 23 mijn vriend 24 en we gebruiken weleens samen xtc of ghb. het is vooral ook heel relaxt, de hele nacht door met tussenposen. ff tussendoor een jointje roken en muziek luisteren"
"haha volgens zijn aanmelddatum zit hij hier iets meer dan een week. maar hij heeft rondgekeken met stront in z'n ogen"
"whahaha dat lijkt me wat! het hele amerikaanse leger aan de paddo's."
"ik heb het zelf nooit gedaan, maar m'n broertje wel. omdat het een smartdrug is had hij meer dan 1 portie genomen. het werkte heel goed, hij was er erg gevoelig voor echt leuk vond hij het niet, want hij had dacht dat hij niks meer was (identiteitsverlies) en hij zag alles in 2D het duurde ongeveer een kwartiertje"
"in NL komt de klaproos met een "harige" steel en kelkblad het meest voor. die moet je dus niet hebben! maar juist die met een gladde steel. kleur van de bloem heeft er niet veel mee te maken volgens mij"
"ik heb moeite met eten en met in slaap komen ben ook wel een beetje sjago soms"
"SpacingBen zei: NEE, coffeeshops moet in handen komen van de overheid, dan misschien. Klik om te vergroten... pardon????"
"SpacingBen zei: Ja, dan is er betere controle op. Er zou een heel systeem moeten komen waarin komt te staan hoeveel je haalt etc. Als je dan veel haalt, moeten er mensen beschikbaar zijn die met je gaan praten over wat de reden is dat je zoveel gebruikt en of je het misschien niet kan verminderen etc. Verder zullen ook jongeren onder de 18 niet zo makkelijk meer meekrijgen en zullen daardoor minder snel met wiet in aanraking kunnen komen. Nu is het namelijk nog zo dat als een bijvoorbeeld iemand van 14 zich kut voelt en wil gaan blowen, even naar de shop loopt en vrij wel altijd mee krijgt! Dat kan niet! Ok, val me maar maar aan met tegen argumenten :P Klik om te vergroten... het is leuk bedacht, maar totaal onuitvoerbaar. waarom is dat anders nu al niet zo met alcohol en medicijnen? daar zijn ook een heleboel mensen aan verslaafd. en ik weet niet waar jij woont, maar hier bij mij in de stad krijgt een minderjarige bijna nooit wat mee. er zijn hier al een coffeeshops met een portier buiten waarbij je je standaard moet legitimeren. ik denk dat het er vanaf hangt wat het beleid van de gemeente is. en ik weet het, het is een dooddoener, maar wie het echt wil komt er toch wel aan en btw aan aanvallen doe ik niet"