Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nja volgens mij is het maximale 20 mg per dag (wat de arts je voorschrijft). Ik moet zeggen, die 140 mg was de eerste keer dat ik morfine heb gebruikt, dus ik weet niks van de effecten van de normale dosis. Maar probeer het uit zou ik zeggen, zorg wel dat je een bekertje water bij je hebt."
"LSD: 16, misschien wat te vroeg geweest"
"Ik vind alcohol op zn tijd wel relax, maar als ik me helemaal lamgezopen heb krijg k em niet meer omhoog Als k knetterstoned ben dan doet ie er niet moeilijk over maarja op zn tijd stronken zijn is ook wel relax hoor"
"Ik heb wel eens als ik slaap, dat het net lijkt alsof ik door mijn oogleden heen kan kijken, ik ben wel bij bewustzijn, en ik weet dat ik droom. Ik heb m'n ogen gewoon dicht, maar bijv. waar m'n kast staat zie ik gewoon mijn kast, maar dan met een andere kleur en vorm, echt heel vaag. Heeft iemand van jullie dit ook wel eens?"
"Ketanest, heb jij vaak Out of body experiences gehad??"
"(super) silver haze... always makes me laugh Die goeie ouwe tijd, mijn eerste super silver haze joint I love you weed"
"Hmm, is me ook wel eens overkomen, ligt volgens mij aan een te lage bloeddruk op dat moment. Wat ik altijd doe ik als ik net iets te stoned ben, is gewoon even een rustige chille plek zoeken waar je relaxed kan zitten en ff een half uurtje kan uitgaren. Water en suiker helpen bij mij ook altijd. Dont worry be hippy"
"jullie zweten zelluf"
"Verslavend is het zeker, ik had 5 dagen geleden 140 mg geslikt voor de eerste keer dat ik morf gebruikte. Ben heel erg ziek geworden, maar op 1 of andere manier heb ik drang naar nog een keer, maarja dat is nog het geestelijke, met wat wilskracht raak je niet verslaafd"
"Re: Geniale quotes uit je eige drugs momenten "Dat is helemaal geen hamster met vleugels.." (was eigenlijk een haaiengebit). "Ja dat is kei leuk.... maar eigenlijk is da helemaal niet leuk" "Waarom is deze water zo nat?" Pff en nog veel meer van die vage uitspraken die ik me niet meer herinner."