Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"de meest para film om op lsd te kijken is denk ik wel de Timothy Leary's "How to Operate Your Brain" film. hier een stukje [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/SQq_XmhBTgg&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/SQq_XmhBTgg&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] Dit filmpje en nog veel meer oude LSD shit staat in deze torrent: http://thepiratebay.org/torrent/3701092/Psychedelic_Torrent check dit op acid voor een uur en je hebt mijn respect hahaha"
"Ik ben ook alweer aan het kijken wat ik ga zetten dit jaar. Het begint alweer te kriebellen Op mijn zoektocht naar een goeie buiten plant voor in het bos of langs velden vond ik deze zaden uit Denemarken. Ze zijn allemaal rond eind september klaar en heel goed bestand tegen toprot. hier de links: http://www.wietforum.nl/Deense-buitenso ... 52760.html hier kun je ze bestellen?: http://froebanken.dcfonline.dk/index.php?cPath=21_85 Zo gauw ik wat besteld heb laat ik het weten!"
"@wieishet: hey man jij hebt dat linkie dus ook al gevodnen ..ik heb net een topic erover gepost omdat ik het ook ZEEEERRRRR intressant vind ... ik had nog niet dit topic bekeken .. maar mooie spul heah ook toevallig al growreports gezien ??? liegen der niet om anders moet je ff kieken in het topic dat ik geopent heb over buitenlandse soorten greetzzz gtje Klik om te vergroten... ja ik zag het bij het wietforum en vond het ook echt intressant. Ga er sowieso wat mee proberen."
"ben weer begonnen...."
"ik kom de laatste tijd ook heel veel troep tegen... ongelofelijk wat een bende allemaal. Laatst een partij in het zuiden des lands gescoord en het rook goed en zag er goed uit. lekkere pasta. Test ik die shit is het gewoon maar 15% en de rest caff In amsterdam kwam ik zelfs meerdere soorten tegen die niet eens 1% bevatte.. Als ik terug ben van vakantie ga ik in limburg kijken of daar nog wat moois is. Het lijkt wel of de markt helemaal naar de klote aan het gaan is met al die troep! geen mdma meer te krijgen en bijna alleen maar rondjes met MCPP erin of <50 mg mdma. Ik heb vorige week 1 pil gekregen die 120MG mdma bevatte maarja als je de prijs hoort schrik je je dood! Komt dit nu door de vakantie dat er niemand meer is of wat??"
"wat een geflipte gestoorde gast hoe the fuck kun je zo ver gaan? Ik denk dat ze bij het Pieterbaan centrum en de Van Mesdag kliniek hier ook echt geen raad mee weten..."
"ik kreeg die acute neurotransmitter storingen vaak op het moment dat ik in slaap wou vallen.. Elke keer dat ik dacht weg te dromen\\vallen kreeg ik zo'n schok door mijn hersens/lichaam heen dat ik gewoon binnen een seconde naast me bed stond. Ik kan dit met niks anders vergelijken. Het gevoel is echt gruwelijk. Ik ben hierna ook opgehouden met (te) veel MDMA nemen. Ik heb er nog eens een docu op nagekeken en de symptomen komen overeen met een neurotransmitter vergiftiging. Wat inhoudt dat je dus teveel serotonine hebt aangemaakt en dat je neuroreceptors en transmitters over vermoeid zijn en dus gaan storen. Je hebt dus je neurotoxische niveau bereikt. Een overdosis MDMA staat op 5000MG. Maarja je bent jong en je wilt wat"
"4-fluorotropacocaine also called 3-pseudotropyl-4fluorobenzoate, Usage: Anaesthetic effects Assay: 98% by HPLC Appearance: White powder iemand ervaring met dit goedje? ik zou hier graag meer over te weten komen. Is het net zo potent als cocaine? Werkt het langer? Ik denk dat het sowieso niet snuif baar is dus je zult het oraal moeten nemen."
"indeed misschien moet ik mij daar maar eens aanmelden"
"ik heb nu triple laced alex grey blotters met + - 400 mics.Dit velletje hebben ze per ongeluk te vaak in de acid gedompeld. Maar ja vanavond wordt het niet misschien morgen als ik wakker wordt en allemaal lekkere dingen heb gehaald in de super Ze moeten nog sterker zijn dan de rooie microdotjes die nu ook de ronde doen peace! p.s remember what the doorman said: FEED YOUR HEAD"