Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja ik had een keer scuff gekocht bij iemand en die was echt te goed je moest er bijna niks in doen en je werd al zo stoned als een garnaal."
"een tulp draaien is ook lekker en die gaan lang mee en je word panneweg"
"een powershotje vind ik altijd nog het beste of emmeren dat is nog beter en je kunt niet eens meer lopen ja gaat wel alleen op het begin moeizaam"
"maar de meeste mensen denken ook dat je blowt om stoer te zijn maar ik vind alleen maar relaxt en het is gezellig als je met vrienden een jonko rookt wat is daar nou stoer aan?"
"eerst blowde ik elke dag zo'n 5 jonko's maar nu is de lol eraf en nu blow ik een keer in de week of zo. en het is nu ook veel lekkerder en je word beter gaar."
"ik heb het nog nooit gedaan maar ik wil het nog wel een keer doen en heb er veel over gehoord. schijnbaar die naald van die trip cactus moet je in je arms steken en 5 min. later zit je al in een dikke trip k weet het niet zeker maar zo heb ik het gehoord."
"sprit koekjes met hasj of wiet 150 gram zelfrijzend bakmeel 125 gram boter 100 gram witte bastersuiker 1 pakje vanille suiker mespunt zout. 4 à 7 gram wiet / hash, zeer klein gemaakt. Doe alle ingrediënten in een kom en kneed er een soepel deeg van. Beboter een bakplaat of neem bakpapier (appie hein, blokker etc.). Maak hier ongeveer 40 kleine bolletjes van en leg de helft hiervan op de bakplaat. Bestuif een vork met bloem en druk hiermee de bolletjes plat, 1x in de lenge en 1x in de breedte, zodat er een ruitje op het bolletje verschijnt. Natuurlijk niet helemaal plat drukken. Het bolletje ongeveer voor 2/3 indrukken. De “zandkoekjes” op oventemperatuur 180/200 in ongeveer 25 minuten gaar bakken (zeer lichtbruin) De koekje mogen bleek blijven. Vooral niet echt bruin bakken. Dit is een recept waarmee je bij uitstek kunt experimenteren. Zo kun je er gehakte hazelnoten aan toevoegen of je kunt er stemgember opleggen. Voor de liefhebbers van pindakaas hier de gouden tip: voeg aan het deeg 2 à 3 eetlepels pindakaas toe, het liefst met nootjes. Oven op 180°C en iets langer laten bakken, minstens 30 minuten en eet smakelijk"
"space kruidkoekIngrediënten: 200 gram volkorenbloem 200 gram zachte roomboter 250 gram rietsuiker 4 eieren 3 theelepels speculaas- kruiden (of koekkruiden) 1 theelepel gemberpoeder 1/2 theelepel kruidnagel 1/2 theelepel kaneel 7 gram van de beste wiet of 5 gram nederpolm vorm van circa 1½ litr Bereiding: Smelt de boter en verwerk de wiet zoals het hierboven is omschreven. Laat de boter afkoelen tot hij bijna begint te stollen. Roer de suiker, de vanillesuiker en de citroenrasp door elkaar. Voeg vervolgens een ei toe en roer het met de mixer door het beslag. Voeg alle eieren één voor één toe. Spatel de gezeefde bloem door het mengsel, dus niet met een garde of een mixer. Doe het mengsel in de cakevorm zet de cake in de oven. Bak de cake in circa 70 minuten gaar. conventionele oven : 170 graden, heteluchtoven 160 graden, 2e richel, niet voorverwarmen. Deze cake heeft wat langer nodig dan normaal. Reken dus op meer dan 70 minuten. Even prikken met een breinaald en kijken of er geen deeg aan blijft kleven. Snij de cake in 14 plakken inclusief de kontjes. dit is een pittige cake dus niet bij blowen of bij drinken. en als het je eerste keer is dat je space cake eet is dit geen aanrader. en smullen maar en lekker panneweg worden"
"ja ik hou het meestal bij bier maar als ik zin heb om ram van de kaart te zijn dan gaan ik gewoon over op wisky of vodka en het liefst puur"
"ik heb zelf een keer 1 badtrip gehad want ik had het al een keer gedaan en toen had ik 3/4 portie gehad en alles ging goed maar de 2de keer was ik super moe en toen had ik een hele portie mexican gold en werd helemaal wous en het het was gewoon een nachtmerrie waarbij je gewoon niet slaapt te vaag dus. maar ik heb het daarna nog 3 keer gedaan en toen niet zoveel gepakt en het ging helemaal goed."