Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Weed mdma paddo`s dmt salvia"
"Wiet alleen helaas. Ja en alcohol. Wou mdma doen maar kon niemand ff zo snel nog vinden in zo`n korte tijd die had. over 2 weekies wel vet drugs weekendje houden whaha."
"apfelkorn nee dat vind ik dus echt zo smerig whaha Doe mij maar biertje ofzow.."
"Oh het RC forum? Niet gezien, SORRY! Ben hier zo lang niet geweest wist even niet waar ik het kwijt moest. Maar iig. Mja ik heb dus altijd buikpijn dr van, maar dat heb ik met xtc ook best vaak dus kan gewoon gevoelige maag hebben misschien, of idd wat minder eten van te voren. Ik had de eerste keer 15mg gebruikt maar voelde er vrij weinig van. 2de keer gesnoven iets meer maar nog steeds niet veel effect. Ik moet de trip echt diep in mezelf opwekken wil ik wat dingen zien bewegen enz.. Vind het wel mooi van 2-cb dat je het zo goed zelf kan sturen maar denk wil ik echt goed trippen dak meer moet gebruiken. Denk ook dat omdat ik wat steviger ben misschien meer nodig heb ofzo. Meestal moet je die shit natuurlijk doseren op gewicht."
"Het legt der idd aan hoe sterk je geest zelf is. Ik wil het ook zker nog een keer gaan proberen.. Paddo`s ben ik al dan mee begonnen en dat vind ik echt gewoon leuk en interesant.. Dus geloof niet echt dat ik bad zal gaan van lsd. Tis dan wel veel heftiger dan paddo`s maar denk dat je als je je ff dan niet meer prettig voelt dat je gewoon bij jezelf moet denken.. het is alleen maal 1 grote ilusie het gaat over, je blijft niet voor altijd zo."
"ahahaha. maar hoe smaken ze dan als je het zo eet echt champion achtig? Als nog zouk het dan niet eten whaha."
"waterfront anyone? vanavond dnb"
"Heb alleen nog maar kristallen geprobeert.. vond het wel goed te doen.."
"Idd drank is drank! Altijd van dat achterlijke stereotype denken bah!"
"uuuuuug bahh.. ok nu gaak ze echt nooit meer eten! Hou het bij thee."