Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke wiet is het lekkerst?

Welke wiet is het lekkerst?

243 antwoorden
106 weergaven
18-5-2026
l
levinusLid
01-01-2024, 00:00
#1
'santa maria' en 'edelweiss' uit eigen tuin..

'rode nepal' uit nen afzuip coffeeshop (nog maar 2 keer gevonde)..
m
monkey89Lid
01-01-2024, 00:00
#2
:hearteyes: SILVER PEARL VAN DE EMPIRE IN HAARLEM :hearteyes:
T
TommetjahLid
01-01-2024, 00:00
#3
WhiteWidow van de Sultan (Rotterdam) :grin:
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Beste HIGH ---> AMNESIA , zeker weten!!! :stoned:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#5
blue berry :mrgreen:
m
monkey89Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Antwerp's highest zei:
Amnesia!
Klik om te vergroten...

is amnesia die wiet waar je geheuge vaag van gaat doen op het moment dat je stoned bent?
T
TasteLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb nu al 2 jaar geblowd en ik ken nog altijd maar 5 name ofzo :P
Voor mij zijn ze goed als ik er stoned van wordt :wink:
M
MissParanoidLid
01-01-2024, 00:00
#8
amnesia :)
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#9
monkey89 zei:
Antwerp's highest zei:
Amnesia!
Klik om te vergroten...

is amnesia die wiet waar je geheuge vaag van gaat doen op het moment dat je stoned bent?
Klik om te vergroten...

Amnesia betekent Amnesie-->geheugenverlies

Maar ik vind dat je geheugen er niet echt vaag van gaat doen.Nee
B
Boogie!Lid
01-01-2024, 00:00
#10
super silver haze
victory
f
floydLid
01-01-2024, 00:00
#11
persoonlijk vind ik K2 het beter gereif, lekker chill high, niet super stoned.
is wel veel te lang geleden dat ik dat in mijn handen heb gehad.

en als ik stoned wil worden wordt het white widow.
(ooit eens op white widow een hele nacht liggen crashen op mijn kamer met het raam helemaal open terwijl het vroor buiten en ik had enkel een t-shirt aan. en ik voelde niets van de kou.)

qua hasj vind ik ribizla wel te doen, das de enige hasj waar ik iets van voel :confused:
d
diewietjahLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb gehoort dat blue berry best lekker is..
weet iemand toevallig of je die ergens in rotterdam ken halen?
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#13
Al die namen zeggen niks meer....Duizenden klonen van klonen...

Als ik in de shop kom zeg ik gewoon: Mag ik de knetterste wiet?

:grin:
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#14
wiet: jack special (theehuis haarlem)
hasj: hmm... ik vind power ice bij willie wortel (haarlem) wel chill
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#15
amnesia ook, maar op zijn tijd, want daar betaal je hier echt klauwen vol geld voor.

daarom rook ik vrijwel altijd santa
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rookte vroeger altijd White Widow. Toch wel erg van genoten :smoke:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Osi` zei:
Is polm goeie wiet? of wat voor soort is dat, hasj, wiet?
Want in de kosbor kun je zoiets kopen voor 3.5 euro de gram, ma ik betwijfel of het goeie is ..
Klik om te vergroten...

Polm is hasj maar erg zwakke inderdaad. Die moet je vooral roken voor de smaak, of de hele dag door lichte jointjes draaien. Dan is het wel ok. Als je stoned wil worden is het niet echt aan te raden.
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb wel eens een wietje gekregen van een dealertje "shark's breath" heette dat ofzo, dat was behoorlijk :hearteyes:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Shit, ik lees hier best veel dat Amnesia.

Heb afgelopen weekend even geshopped en zag daar Amnesia Haze als ik me niet vergis, ik ben alleen voor de White Widow gegaan... (ja, 50 cent de gram duurder dan Jack horror, daar wil ik de switch wel voor maken voor een keer.)

Volgende keer dus het Amnesia goedje eens meenemen.
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ben hier precies den enigste fan vn Purple Haze?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."