#1
'santa maria' en 'edelweiss' uit eigen tuin..
'rode nepal' uit nen afzuip coffeeshop (nog maar 2 keer gevonde)..
'rode nepal' uit nen afzuip coffeeshop (nog maar 2 keer gevonde)..


Antwerp's highest zei:Amnesia!
monkey89 zei:Antwerp's highest zei:Amnesia!
is amnesia die wiet waar je geheuge vaag van gaat doen op het moment dat je stoned bent?

Osi` zei:Is polm goeie wiet? of wat voor soort is dat, hasj, wiet?
Want in de kosbor kun je zoiets kopen voor 3.5 euro de gram, ma ik betwijfel of het goeie is ..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."