Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke wiet is het lekkerst?

Welke wiet is het lekkerst?

243 antwoorden
108 weergaven
18-5-2026
L
Lid 3601Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Northern Light, absoluut!

Ik ben nog nooit zo stoned geweest en hardste lachkick ooit.
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#2
mellowWw zei:
Ik wil graag 'n keer een joint proberen
welke soort is voor het eerst het best?
en krijg je van mellow een lach kick?
want dat zeggen de meeste.....?¿?¿?¿?

greetzzz... :stoned:
Klik om te vergroten...


Je kan de Haze kopen die is geweldig :hearteyes:
l
lurchLid
01-01-2024, 00:00
#3
uhm... doe mij maar een sativa die zijn wel te dampe
want de naam van de wiet zegt vrij wijnig...
m
melvvvLid
01-01-2024, 00:00
#4
heej,

ik ga wel s jointje halen in wageningen coffeeshop.. weet ff niet hoe die heet, ma zit tegenover cafetaria "het passantje".
haal meestal gewoon white widow daar, maar wat is de lekkerste daar om te halen om ff lekker high van te worden?

grz.
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#5
melvvv zei:
heej,

ik ga wel s jointje halen in wageningen coffeeshop.. weet ff niet hoe die heet, ma zit tegenover cafetaria "het passantje".
haal meestal gewoon white widow daar, maar wat is de lekkerste daar om te halen om ff lekker high van te worden?

grz.
Klik om te vergroten...
denk dat je de bengel bedoelt?
ben daar maar zelden geweest dus weet het niet precies ..
de wiet die overal eigenlijk wel goed is en ook vaak op voorraad is K2.. toen ik nog veel rookte was het vaak moonflower of k2.
T
TheGodfatherLid
01-01-2024, 00:00
#6
super silver haze blijft tochwe de beste :grin:
H
HappydudeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je iegen gekweekte wiet is op zeker ALTIJD het lekkerst !! :wave:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Jack herrer beu geworden, tegenwoordig White Widow.
Superrelaxt spul!
K
KennabisLid
01-01-2024, 00:00
#9
De aller lekkerste wiet die ik ooit heb gehad is de Haagse bluf uit Apeldoorn
lekker mild voor de keel, maar super goed om lekker koekiwaus van
te worden :hearteyes:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Silver Pearl & Edelweiss.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als de wiet maar niet te scherp is maar wel sterk dan vind ik het wel goeie. :stoned:
L
LijpLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vind Haze de beste, de smaak en stonedheid is gewoon heel goed met die wiet, maar dat geld ook voor super haze, silver haze, amnesia haze ect.
4
4C1DLid
01-01-2024, 00:00
#13
powerplant van de sahara !
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
alle bio-wiet en power plant! :stoned:
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Jack herrer en Northern Light :smoke:
F
FlitskikkerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Maximum uit de shop in ettelur, (weet de naam van shop niet meer goed)
die is egt goed, mjah is ook wel duur: 12.50€/ gram!
zijn ook veell goedkopere soorten ze!, kwaliteit is zeker goed daar!
Aaanrader :grin:
L
LambikLid
01-01-2024, 00:00
#17
power plant en de white wiidow! :mrgreen:
S
Soy TripzLid
01-01-2024, 00:00
#18
Misty :stoned: :stoned: :stoned:
T
The-Ultimate-DjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Halewoe zei:
Northern Light, absoluut!

Ik ben nog nooit zo stoned geweest en hardste lachkick ooit.
Klik om te vergroten...

hah northern light is absoluut goede wieri gister nog een pure blunt van gesmoked
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
bij the green house in amsterdam hebben ze echt relaxte wiet.
chillste vind ik toch wel de arjan's choice #1 (iets in die richting)
geen idee waarom ie zo heet, maar ik blowde best wel veel een jaartje terug, en van die wiet ben ik zeker 3 uur gewoon echt stoned geweest. dat was ik normaal niet..

verder white widow.. prima wietje, orange bud is ook wel lekker, niet zo sterk, maar wel fijn.

En crystal mountain van sarasani in utrecht.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."