#1
Northern Light, absoluut!
Ik ben nog nooit zo stoned geweest en hardste lachkick ooit.
Ik ben nog nooit zo stoned geweest en hardste lachkick ooit.
mellowWw zei:Ik wil graag 'n keer een joint proberen
welke soort is voor het eerst het best?
en krijg je van mellow een lach kick?
want dat zeggen de meeste.....?¿?¿?¿?
greetzzz...![]()
denk dat je de bengel bedoelt?melvvv zei:heej,
ik ga wel s jointje halen in wageningen coffeeshop.. weet ff niet hoe die heet, ma zit tegenover cafetaria "het passantje".
haal meestal gewoon white widow daar, maar wat is de lekkerste daar om te halen om ff lekker high van te worden?
grz.






Halewoe zei:Northern Light, absoluut!
Ik ben nog nooit zo stoned geweest en hardste lachkick ooit.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."