Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dit is ook lekker om te smoken Scuff wiet en hasj samengeperst tot 1 drugs ziet er een beetje bruin oranje geel uit super makkelijk te verkrumen en eg lekker"
"De Beste manier is de normale manier van roke of een grote bob draaien (voor de niet al te slimme mensen hiero "bob= 2 vloetjes aan elkaar )"
"Lekkerste Wiet: Jacky bij Bordeaux en WhiteWidow bij Koffiedik allebei in Utrecht"
"Ik blow ook dagelijk meestal 3 a 4 joints op een dag gewoon dagelijks schema:| school 3 uur les in de pauze wiet hale 2 uur les in de 2 pauze smoke 1 uur les (lekker stoned) uit eten en dan 's avonds nog 1 of 2 dat was et"
"Ik heb ook wel eens geslikt maar dan ook alleen om uit te probere en ik vond het effect wel gaaf toen heb ik et meerdere keren gedaan zelfs onder school tijd"
"ik krijg nu toch al mee bij de coffeshop en ik ben nu 15 dus aan softdrugs kome is geen probleem en het is niet zodat als je softdrugs gebruikt dan sneller aan de harddrugs gaat maar kijk voor mij is et geen probleem ik krijg me blowtje toch altijd wel maar voor al die andere gaste nie nie meekrijge vind ik et wel zeilig egt bijna onze hele schol blowt dus"
"michieltjuh zei: vash zei: ik krijg nu toch al mee bij de coffeshop en ik ben nu 15 dus aan softdrugs kome is geen probleem en het is niet zodat als je softdrugs gebruikt dan sneller aan de harddrugs gaat maar kijk voor mij is et geen probleem ik krijg me blowtje toch altijd wel maar voor al die andere gaste nie nie meekrijge vind ik et wel zeilig egt bijna onze hele schol blowt dus Klik om te vergroten... zo dan heb jij tenminste een coole school. bij onze watjes school ben je al superdom en wordt je redelijk gehaat als je alleen maar rookt in de 1e of soms 2e. en blowen dan vallen ze flauw. Klik om te vergroten... bij ons de halve school blow of heeft ooit wel eens geblowed en ik ken eg maar een stuk of 25 mense die niet roken"