Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zijn er verschillende soorten paddo's? en zo ja zit er dan verschil in het effect dat ze opleveren, net als bij wiet ??"
"Hoeveel wiet gaat er in een gewone gemiddelde spacecake"
"ggggggggggg"
"LOL, je kunt het dus ook gebruiken als boter op je brood ! Klik om te vergroten... Ideetje chocalade/Cacau?? boter vermengen met wiet, of gewoon wietboter maken en dan later cacau of iets anders zoets toevoegen, dat blijft wel plakken op je brood, er is geen betere lunch te bedenken :P :P :P"
"jo tnx, werkt het hetzelfde bij iedere smaak die de cake heeft , zit er verschil tussen???"
"Voor mensen die intresse hebben in het zelf maken van een bong heb ik ff een goede link www.knetterstoned.com Staan duidelijke stapsgewijze aanwijzingen bij, veel crea plezier"
"Heeeeeel veel wiet"
"Andersom in Utrecht is wel goed te doen. zit je in de oude stadsgewlven langs het kanaal (onder de straat) lekker donker van binnen met veel tafeltjes. Hebben ook veel soorten thee wta natuurlijk altijd belangrijk is he"
"Merken degenen die al een (paar) jaar stevig blowen (min. 1 per dag) ook veranderingen aan zichzelf, geestelijk en lichamelijk, ik nl wel. Ik ben nu ik vaak ben veel "linkser" dan daarvoor en ben heel erg afgevallen (komt dit door blowen?) Kortom, ik heb het gevoel of ik eigenlijk een 2e moonflower ben geworden!! hulje afgegooid en gaan maar weer. Hebben jullie ook dit soort ervaringen? zo ja, deel ze ff als je wilt"
"Een tevreden roker is geen onrust stoker. (zal een stuk minder zinloos geweld wezen). Klik om te vergroten... amen 666, als iedereen zou blowen zou er volgens mij veel minder geweld op de wereld zijn Blijven hopen, misschien gebeurd het een keer"